Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen testaa miestään, mies aina myöntyy eikä aseta rajoja: miksi nainen menettää kiinnostuksen?

Vierailija
26.10.2024 |

Mitä miehen sitten pitäisi tehdä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat sillä tavalla epävarmoja, että toivovat miehen olevan varma heidän puolestaan. 

Miehen kannattaisi satsata vähän tervehenkisempiin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menettää kunnioituksensa miestä kohtaan. Jos mies ei kykene asettamaan rajojaan, miten sellainen mies kykenisi huolehtimaan ja suojelemaan perhettään?

Vierailija
4/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vetämään niitä rajoja. Kynnysmatot on turvallisia, mutta tylsiä. Ja ainakin osa naisista haluaa edelleen tuntea maskuliinin miehen rinnalla itsensä naiseksi. Ja siihen tarvitaan mies, joka on MIES, eli seisoo aatteensa takana, tietää mikä on oikein ja väärin, tietää omat tarpeensa ja rajansa. Sellainen mies, jonka käsivarsille on ihana heittäytyä ja tietää olevansa turvassa. Periksiantava mies voi milloin tahansa kääntää selkänsä, eikä puolusta naistaan ulkomaailman uhilta.

Vierailija
5/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perässävedettävä lapanen on jokaisen parisuhteen painajainen. 

"Joo, en mä tiedä, ihan sama, päätä sä" -miehet ovat heti väkivaltaisten hullujen jälkeen listalla huonoimmista puolisovalinnoista mitä voi tehdä.

Vierailija
6/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska perässävedettävä lapanen on jokaisen parisuhteen painajainen. 

"Joo, en mä tiedä, ihan sama, päätä sä" -miehet ovat heti väkivaltaisten hullujen jälkeen listalla huonoimmista puolisovalinnoista mitä voi tehdä.

Totta! Minulla oli tämmöinen mies 15 vuotta. Todella raskasta aikaa näin jälkeenpäin ajateltuna.

Sen jälkeen hän petti, jätti ja märisi kuinka aina tehtiin niin kuin minä halusin. No vaikea se minunkin oli tulkita mitä "ihan sama" milloinkin tarkoitti.

Vierailija
7/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin ympäripyöreä ja tulkinnanvarainen juttu, ettei tuohon voi vastata mitään järkevää

1. Mistä tiedät, menettikö naisen kiinnostuksensa myöntymisen vai jonkun muun vuoksi? Oletko riippakivi, rasittava, saitko raivarit tai aloitko itkemään?

2. Miksi yleistät naisia? Kysy tältä yhdeltä jos haluat hänen vastauksensa. Jos sen sijaan juna meni jo, siirry seuraavaan ja koita päästä parempaan kommunikaatioyhteyteen hänen kanssaan

Vierailija
9/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä