Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purskutteleeko aikuinen normaalisti juoman suussaan?

Vierailija
26.10.2024 |

Mun miehellä tullut erikoista käytöstä ja ei hahmota asioita ja mietin erästä sairautta. Olen nyt jo pidemmän aikaa kiinnittänyt syömiseenkin ja esimerkiksi juodessa jotain purskauttaa sitä juomaa suussaan vähintään kerran ennen nielemistä. Olen noista muista mainitsemassa terveydenhuoltoon, mutta mietin olenko tyhmä, jos mainitsen tämänkin ja niin tekee jotkut normaalistikin. 

Hahmotuksessa ongelmaa ollut mm. ettei ymmärtänyt millään, että kun osia yhdistää siitä saa yhteensä koon 3x5metriä. Väitti vastaan ettei mahdollista. Jääkaapissa oli kaksi leikkelepakkausta, joista toisessa päiväys marraskuulle ja se avattu. Toinen avaamaton ja siinä päiväys aiemmin. Avasi toisen ja sanoi, että tuo toinenhan säilyy pitkälle marraskuulle. Tiesi sen olevan avattu ja tiennyt aiemmin ettei avattu pakkaus säily kuin sen noin 5 päivää mikä pakkauksessakin lukee. 

Oli yllättäen tilannut kotiin korjaajan enkä ole varma oliko mitään korjattavaa, mutta korjattu oli. Toisen kalliin huoltomiehen sain peruttua, koska oli jo tilannut imuauton putsaamaan vessaa, koska se tukossa. Tukos aukesi kyllä omin voimin, mutta hänen mielestään ei mahdollista. 

Epäilen otsa ohimolohkorappeumaa ja tähän on nyt aika paljon viitteitä. Alkaen persoonallisuuden muutokselle jo vuosia sitten. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla