Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluseura sanoo, että on ajanut kuukausimaksut tarkoituksella alas (40e/kk) jotta harrastus ei olisi liian kallis, MUTTA

Vierailija
26.10.2024 |

mun mielestä 480 e vuodessa on aika iso lovi, kun sitä kuluja on muutenkin niin paljon koko ajan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa maksaa kerralla koko vuosimaksu niin ei unohdu, eikä maksut vaivaa loppuvuonna.

Vierailija
2/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin ei tarvitse märistä. Kaikki ei ole tässä maailmassa ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tekee, 10e per treenit? Onhan se kalliimpaa kuin vaikka mustikoiden poimiminen, joka on tuottoisaa

Vierailija
4/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa yli 2000 €/vuosi 

Vierailija
5/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siellä kaitsee sun lasta. Et sä lapsenlikallekaan maksa noin vähän.

Vierailija
6/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku siellä kaitsee sun lasta. Et sä lapsenlikallekaan maksa noin vähän.

Ne kaitsijatkaan oikeesti ole mitään ammattilaisia vaan random yrjöjä, jotka ei tiedä urheilusta ja valmentamisesta yhtään mitään. Tartteeko semmosesta edes maksaa?

Vierailija
7/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen alkanut jo alaikäisenä opettamaan muita harrastuksessani, ensin tietysti aloittelevia, myöhemmin osaaviakin kun oma taso nousi. Myös lapsia. Välillä oma harrastaminen oli vuosia tauolla mutta pidin silti osaltani seuraa ja treenejä pyörimässä. Täysin talkoilla.

Nykyään en enää viitsi, ihmiset on nykyään niin minä-minä-sikoja. Ollaan vailla toimintaa mutta sitten siihen ei sitouduta vaan tullaan milloin huvittaa eikä ainakaan talkoilla sen eteen.

Treeniajat pitäisi järjestellä jokaisen muihin menoihin sopivaksi. Ei, kyllä ne on minun palkkatöihin sovitettavina aikoina.

Kaiken pitäisi olla ilmaista vaikka seura joutuu vuokraamaan tilat ja tarjoaa jopa välineitä jotta heti alussa ei ole pakko hankkia omia.

Jos kerätään rahaa, että hinnat pysyy kohtuullisina niin ei tulla talkoisiin.

Katsotaan tilannetta uudestaan kun näistä hommista maksetaan palkkaa. Nyt lepään tai otan lisää vuoroja töistä mistä saa palkkaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän