Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leikkipuistojen lähettyvillä ei voi olla yleisövessoja?

Vierailija
26.10.2024 |

Tuli ihan kamala kusihätä aamukahvista puistossa. Pakko oli lähteä takaisin kotiin vaikka oltiin ehditty olemaan vain vartti... Lapsi kiukkusi kuin mikäkin kun ei ehtinyt leikkimään.

Joskus lapsellekin on tullut hätä ja on ollut pakko käyttää jossakin puun juurella ettei tule housuun. 

Yleisövessa olisi enemmän kuin tarpeen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska paskaa olisi pytyn lisäksi lattialla, seinillä ja katossa.

Tämä! Miten voi kahdella jalalla kävelemältä päästä seiniin ja kattoihin???

(kysyin tuota aikoinaan, vastasi  - tuo kuulostaa tenupsklta).

Kuulostaa karvalakkirouvalta, joka korkkarit jalassa ankkuroituu slaavikyykkyyn pöntön päälle.

Vierailija
22/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse kadulle niin saat taatusti yleisöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä puistossa ennen pärjättiin ilman vessaa? 

Vierailija
24/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan käynyt ilmi missä ap asuu. Minä olen nykyään haka tietämään ilmaiset vessat. Kirjastojen sijaan suosin terveysasemia. Niissä on todella siistiä. Isoilla hautausmailla saattaa olla vessa. Tavarataloissa, kauppakeskuksissa on tietenkin. Ja sitten on ravintoloita, missä on ulko-oven vieressä vessa. Ei tarvitse ostaa mitään.

Vierailija
25/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ensin itse juo litratolkulla kahvia ja sitten itkee kun tulee kusihätä ja HÄNTÄ VARTEN EI OLLUTKAAN VESSAA. Tsiisus kun ihmiset tuijottaa vaan omaa napaa. Älä juo kahvia aamulla niin ei kuseta. 

Vierailija
26/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jätä se kahvi juomatta ennen puistoilua.

Tämä. Aamuisin muutenkin tuntuu, että yön jäljiltä täytyy käydä usein pissalla. Jos olen lähdössä johonkin, juon mahd vähän.

Vierailija
27/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä puistossa ennen pärjättiin ilman vessaa? 

Ennen lapset menivät sinne puistoon keskenään. Pienimmät tulivat pissat housussa kotiin kun ei ne isommat lapset oikein hyvin heitä oo aina osannut hoitaa...

Vierailija
28/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käynyt lähtiessä kusella. Ei voi tulla vartissa niin kova kusihätä.

Kahvi todellakin pissattaa äkkiä, vaikka kuin kävis varuiks, ainaski mulla

Ja kylmä ilma! Elämäni yksi suurimmista virheistä on ollut juoda kupillinen kahvia ennen pulkkamäkeen menoa. Enhän mä niitä lapsia pois sieltä mäestä saanut. Hyh.

Vierailija
29/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ensin itse juo litratolkulla kahvia ja sitten itkee kun tulee kusihätä ja HÄNTÄ VARTEN EI OLLUTKAAN VESSAA. Tsiisus kun ihmiset tuijottaa vaan omaa napaa. Älä juo kahvia aamulla niin ei kuseta. 

Missä vaiheessa sanoin, että miksi minua varten ei ollut vessaa? Luetun ymmärtäminen... Kysyin, miksi vessoja ei ole. 

Vierailija
30/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siellä sotkettaisiin tai käytettäisiin aineita. Harmi että muutaman mädän omenan takia monille tarpeellista asiaa ei voida toteuttaa.

Tämä on juuri se syy miksi niitä käyttöhuoneita pitäisi olla. Muut joutuvat nyt kärsimään, kun niitä ei ole. 

Vierailija
31/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kun kaikesta tehdään ongelma. Miksi et jättänyt sitä lasta hetkeksi itsekseen kun käyt vessassa? Tai miksi ette tulleet takaisin? 

Vierailija
32/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta vessassa vois olla vaikka älylukko, joka avautuu vain mobiilivarmenteella. Sotkija löytyisi helposti, kunhan seuraava tulija ilmottaisi asiasta. Toinen vaihtoehto tarpeeksi iso maksu esim. 5e. Senkin voisi satunnaisesti maksaa.

Vierailija
33/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et ite käynyt siellä puun juurella missä lastasi käytät? Ai koska muut olisi nähnyt? Yököttää ihmiset jotka kusettaa lapsiaan mihin vain. 

Sulla ei varmaan itellä ole lapsia?

Kyllä mekin ensisijaisesti yritetään ehtiä vessaan, mutta aina ei ehdi. Tuolloin lapsi piti kaksin käsin haaroista kiinni, niin en olisi ehtinyt viemään häntä kotiin vessaa. Eikä tää ei ollut edes tän avauksen pointti.

No siinä vaiheessa kun pitää haaroista kiinni on jo kova hätä. Etkö aiemmin huomannut? Varmaan tuijotit älyluurias lapsesi sijaan.

Vierailija
34/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on muutama leikkipuisto jouduttu muuttamaan erilaiseksi tai poistamaan kokonaan sen jälkeen kun niistä on löytynyt huumeneuloja ym. 

Etelä-Pohjanmaa

Vierailija
35/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä kun kaikesta tehdään ongelma. Miksi et jättänyt sitä lasta hetkeksi itsekseen kun käyt vessassa? Tai miksi ette tulleet takaisin? 

En todellakaan jätä 4-vuotiasta yksin puistoon ja edestakaisin kulkeminen olisi ollut vähän ikävää niin ei siihen jaksettu lähteä tällä kertaa.

Enkä mä tuosta tehnyt ongelmaa. Kunhan pohdin.

Vierailija
36/36 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen miten aikuinen ihminen ei kykene pidättelemään varttia kauempaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän