Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtautua kun tuttava tekee musiikkikappaleita tekoälyllä ja kuvittelee että lopputuotokset ovat hyviä?

Vierailija
26.10.2024 |

Rakentaa elämäänsä nyt tekoälymusiikkibisneksen varaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tulevaisuus

Vierailija
2/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rakentaa, mitä se sinulta on pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyrkyttää niitä kaikille

Vierailija
4/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube ehdotti minulle biisiä, aloin kuunnella sitä ja kun ryhdyin epäilemään sen aitoutta ja se paljastuikin tekoälyllä tehdyksi, kielsin sivustoa enää ehdottamasta kyseistä biisiä minulle.

Vierailija
5/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää on sun ongelmas?

Musiikkimaku on niin subjektiivinen juttu muutenkin, että ethän sinä oman mielipiteesi kanssa voi kaikkien puolesta päättää hänen biisiensä huonoutta tai hyvyyttä.

Vierailija
6/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijänoikeuksien suhteen tilanne on mielenkiintoinen. Omistaako tekoäly sillä luodut kappaleet? Vähän sama tilannne kuin se, että olisit avunantajana rikokseen, mutta et varsinaisesti olisi tehnyt itse rikosta (vrt. auton lainaaja pankkiryöstössä).

Vierailija
7/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijänoikeuksien suhteen tilanne on mielenkiintoinen. Omistaako tekoäly sillä luodut kappaleet? Vähän sama tilannne kuin se, että olisit avunantajana rikokseen, mutta et varsinaisesti olisi tehnyt itse rikosta (vrt. auton lainaaja pankkiryöstössä).

Eihän kissoillakaa ole oikeuksia youtuben kissavideoihin.

Vierailija
8/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kissoillakaa ole oikeuksia youtuben kissavideoihin.

Typerä vertaus. Tekoälylle annetaan melko ylimalkaiset ohjeet kappalen luomiseen, joten sehän sen luvan työn tekee.

Vierailija
9/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyrkyttää niitä kaikille

Entä sitten?

Kohteliaasti kuuntelet hetken ja sanot jotain sellaista ystävällistä, mitä voit valehtelematta sanoa ja se on siinä.

Ihmiset tykkäävät asioista, joista toiset eivät välttämättä tykkää. Ihan normaalia. Elä sinä omaa elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan