Viimeisin saunomiskertasi, jolloin porukassa oli molempia sukupuolia: Miten saunoitte?
Kun olit viimeksi jossain molempia sukupuolia sisältävässä porukassa, joka saunoi, millä kokoonpanoilla saunoitte? Sekasauna, miehet ja naiset erikseen, pariskunnittain vai miten?
Kommentit (58)
Suloinen vaimoni tietää, että miehille on suuri ystävällisyyden osoitus, jos avaa heille sukupuolielimensä rauhallisesti sormin täysin auki katseltavaksi ja herttailee emättimen aukkoaan supistelemalla. Poikkeuksetta hienostuneet miehet ovat tällaisissa tilanteissa antaneet siittimen jäykistyä aivan peittelemättä. Osoittaa, että herttailu on tullut perille.
Näistä olen kuullut vain vaimoni kertomana, sillä ymmärrän toki, ettei minun sovi sillä hetkellä olla läsnä, ja pakottaa miestä reagoimaan minun nähteni. Hankkiudun muiden saunojien kanssa vilvoitteluille, pesuhuoneeseen tai uimaan.
Kaunista, herttaista, ystävällistä ja luonnollista, kun toimii tavalla, jota miehet toivovat korkeintaan ylimmissä haaveissaan. Kynis.mies
Sekasauna, katson kyllä pillut ja perseet, ja joskus kullitkin
Melkein joka kuukausi, meillä on kerrostalossa yhteinen sauna kellarissa. Meillä on saunavuoro perjantaina ja naapurin pariskunnalla lauantaina , ollaan sovittu että välillä on kaikilla mahdollisuus saunoa sekä perjantaina ja lauantaina. Kaikki alasti ja pienessä kaljassa joskus jutut karkailee levottomaksi. Oikein hyvä järjestely, ollaan naapurin miehen kanssa kyllä puhuttu ja haaveiltu pari vaihdosta ja ryhmäseksistä mutta ei vielä ainakaan ole asia edennyt , sitä odotellessa .
Ei varsinaisesti saunassa, mutta kerran bileissä niin että miehet oli saunassa ja naiset suihkussa. Minulla oli parhaat näkymät saunanovesta suihkun puolelle :) Eivät tainneet hoksata että tumman oven toiselta puolen näkee hyvin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Työporukan kanssa. Sekasauna ja sekapalju. Kaikki yhtäaikaa. Oli uikkarit sentään päällä.
Voi kuinka lapsellista. Ihan "sekasaunassa" uikkarit päällä. Suomalaiset saunovat alasti.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka kuukausi, meillä on kerrostalossa yhteinen sauna kellarissa. Meillä on saunavuoro perjantaina ja naapurin pariskunnalla lauantaina , ollaan sovittu että välillä on kaikilla mahdollisuus saunoa sekä perjantaina ja lauantaina. Kaikki alasti ja pienessä kaljassa joskus jutut karkailee levottomaksi. Oikein hyvä järjestely, ollaan naapurin miehen kanssa kyllä puhuttu ja haaveiltu pari vaihdosta ja ryhmäseksistä mutta ei vielä ainakaan ole asia edennyt , sitä odotellessa .
M+M ja N+N??
Vierailija kirjoitti:
Työporukalla saunailta, kaikki yhdessä, miehet ja naiset. Ne saunoivat ketkä halusivat. Näin on tehty vuosia, ei tarvii odotella jos olis erikseen. Kivaa oli. No, saitko tyydyttävän vastauksen, miksi edes kysyit???
En usko. Ette saunoneet yhdessä. Näin ei vaan tehdä.
Savusauna, 61 vuotta sitten. Muuta?
Lopetin avantouinnin, kun avonnossa käynnin jälkeen on tärkeää päästä saunaan. Saunassa oli niin irstas meninki, että en halunnut mennä sinne.
N 41v
On siitä aikaa mutta kaveriporukalla saunottiin. 2 naista, 2 miestä, kaikilla tatti pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
On siitä aikaa mutta kaveriporukalla saunottiin. 2 naista, 2 miestä, kaikilla tatti pystyssä.
Naisillakin? Olivatko vaihtajia?
Tuttavapariskunnan kanssa. Miehet ja naiset erikseen.
Mä saunoin ex-kumppanini kanssa kahden hänen saunassa. Tavataan aina välillä. Hän on sinkku.
Naiset olivat juuri käyneet sienimetsällä
Sekasaunassa olin pari kolme viikkoa sitten. 3 kertaa tänä syksynä käynyt sekasaunassa, on ukkoa ja akkaa, tyttöä ja poikaa, eli vähän kaiken ikäisiä.
Sekasaunassa työporukan kanssa, 3N ja 5M, ei uikkareita eikä seksiä. Kiva niitä naisten tissejä ja pilluja oli silti vaivihkaa katsella.
Perheen kesken yli 30 vuotta sitten, äiti, isä ja kaksi lasta, tyttö ja poika.
Ei hyvä, ei siinä ole mitään naureskelemista, jos miehellä ottaa eteen nähdessään odottamatta naisen alasti. Eikä ole naureskelemista siinäkään, että mies ujostuu keulimisesta, jota kulttuurissamme pidetään huvittavana tässä tilanteessa. Todellisuudessahan se on tahdoton reaktio, jolla tulee samalla osoittaneeksi, että pitää naista viehättävänä. Kynis.mies