Mitäköhän naapurissa tapahtuu?
Naapuritaloon muutti uusi perhe, ostivat sen kauan autiona olleen talon. Ärsyttää! Olen tottunut yksinäisyyteen. Olen asunut täällä syrjäseudulla yksinäni jo vuosikausia. Olisin ostanut tuon talon itselleni, mutta ei ollut millä ostaa.
Nyt ne tunkeutujat pyörivät pihalla, kantavat laatikoita taloon. Niillä on lapsia. Ahdistaa. Ne lapset kiljuvat ja juoksevat pitkin pientareita. Minun ihana oma rauha on poissa.
Koirakin siellä näyttää olevan. Iso ja kova räksyttämään, aika rumakin. Miten käy minun Mirrelle, minun hiirikissalleni, joka rakastaa ulkoilla? Tuo ruma iso koira varmaan syö sen.
Taidan pysytellä sisällä, esittäytymään en ainakaan mene! Toivottavasti nekään eivät tule minun ovelleni!
Tekisi mieli lisätä vain puita takkaan ja sitten sulkea pelti, mutta sitä en voi tehdä! Mirre on ulkona! Mitä sitten tapahtuisi minun rakkaalle ja ainoalle ystävälleni, jos minua ei enää olisi?
Kommentit (40)
Av mammat ei tajua, että aika monen painajainen on joutua lapsiperheen naapuriksi! En ole itse erakko, mutta lapsiperhe naapurissa oisi kyllä kauheeta...
Pitäisi olla reilun kokoinen oma metsätontti jos haluaa ihan yksin asua.
Vierailija kirjoitti:
Voi naapuriraukat! Eivät tainneet tietää, että muuttivat hullun naapuriin.😂
Varmaan haluavat tutustua ap ja Mirreen.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri on alkanut hakkaamaan oveaan parvekkeella kuin vimmainen hiiri. Viikonloppuna se kiihtyy. Joku tulee sinne.
Vimmainen hiiri on saanut parvekkeen irti ja hakkaa sillä nyt ovea? No johan nyt jotakin!
Mirre on kunkku! Se vetää sitä tyhmää koiraa tassulla kuonoon!
Vierailija kirjoitti:
Av mammat ei tajua, että aika monen painajainen on joutua lapsiperheen naapuriksi! En ole itse erakko, mutta lapsiperhe naapurissa oisi kyllä kauheeta...
Aika harva myöskään haluaa mitään kyylää naapuriinsa, joka verhot heiluen kyttää jokaisen liikkeen. Kannattaa hankkia oma elämä, niin ei tarvitse ahdistua naapureista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla reilun kokoinen oma metsätontti jos haluaa ihan yksin asua.
Joo, tää on just se kun ihmiset turvautuu liikaa siihen että mitään ei lähistöllä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva myöskään haluaa mitään kyylää naapuriinsa, joka verhot heiluen kyttää jokaisen liikkeen. Kannattaa hankkia oma elämä, niin ei tarvitse ahdistua naapureista.
Valitettavasti lapsiperheen naapurissa joutuu väkisinkin kuuntelemaan sitä meteliä, ei auta vaikka kuinka koittaisi vetäytyä omiin oloihin. Kiljuminen kuuluu ikkunoiden ja verhojen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sitä perhettä ei voisi vähempää kiinnostaa elämäsi. Pidä vain ovesi säpissä ja lopeta se kyttääminen. Vedä verhot ikkunoiden eteen. Kyllä se siitä.
Se verho ei peitä meteliä, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti lapsiperheen naapurissa joutuu väkisinkin kuuntelemaan sitä meteliä, ei auta vaikka kuinka koittaisi vetäytyä omiin oloihin. Kiljuminen kuuluu ikkunoiden ja verhojen läpi.
Kannattais varmaan tehdä välillä remontia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais varmaan tehdä välillä remontia.
Mielellään ei 1800- luvun suojelukohteeseen laittaisi mitään nykyajan kauheita ikkunoita. Eikä edes saa laittaa.
Joo, me päätettiin muuttaa pois, kun lapsiperhe muutti naapuriin. Ihan helvetilliseksi muuttui elämä! Taloa jäi ikävä mutta naapureita ei!😅
Meidän naapurissa on halloween-bileet. On värivaloja ja kurpitsalyhtyjä piha täynnä.
Otsikko on mitäköhän naapurissa tapahtuu. Kuuluuko se sulle? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on mitäköhän naapurissa tapahtuu. Kuuluuko se sulle? Ei.
Voi, oot viisas!
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurissa on halloween-bileet. On värivaloja ja kurpitsalyhtyjä piha täynnä.
Oo, kuulostaa ihanalta!😍
Kävitkö jo sotkemassa ulosteellasi niiden auton?
Vierailija kirjoitti:
En vielä, pitää kypsytellä hetki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä, pitää kypsytellä hetki!
Muuttolaatikot jo sisällä etkä mitään ole tehnyt että muuttaisivat pois. Nössö.
Olen pahoillani, mulle kävi myös kauhea juttu, kun lähistöllä ollut metsä hakattiin ja siihen on tulossa jotain tontteja.😥