Mitä vastaat, jos kuntosalilla nähdessämme pyydän sinua salikaveriksi?
Eli kun jatkossa osutaan samaan aikaan salille, tehdään yhdessä liikkeitä jne.
M31
Kommentit (52)
Salikaveriksi ei pyydetä, salikaveriksi ajaudutaan vahingossa kovan treenin lomassa. Kun sattuu olemaan vaikka vakiovarmistaja, joka käy samaan kellonaikaan, niin siinä sitä juttua lentää ihan automaattisesti.
"Hah, katotaan". Se tarkoittaa, että ei katsota, mutta olen huono kieltäytymään. Harjoittelen sitä kyllä, mutta yllättävässä tilanteessa en varmaan osaisi kieltäytyä suoraan.
Ihmettelisin, miksi haluat salikaveriksi melkein 20 vuotta vanhemman naisen
Jos olisit N31, niin voisin vastata kyllä.
M46
Sopii tule poika mukaan N74,mennään kutemaan.Aluksi voit nuolla pill, keitän palkaksi kunnon kahvi plöröt.
Tämä on 2/5, koska ei voi tietää, onko tosissaan ja on niin epämiellyttävä ajatus monelle läheisestä harrastuksesta.
Käsken jättämään mut rauhaan. Ei kiinnosta. Olen kuntoilemassa.
Esitän mykkää tai muuta vastaavaa paniikkihätävaletta
Ilmoitan henkilökunnalle jos on täysin puskista suoraan minulle, eikä ole ap osoita joutuneensa itse jonkin jallituksen kohteeksi jolloin voin tukea, mutta se nyt riippuu vähän tilanteesta.
Sopii, tiistaisin ja perjantaisin iltaseiskalta!
Tuo olisi treenilaveri. Salikaveri on samalla salilla käyvä henkilö jonka kanssa on salilla tullut jonkun verran tutuksi. Näin ainakin old school tyyppisesti menee.
Ohis: kauan sitten yhdellä salilla kävi aina tosi puhelias (ja ärsyttävä) nainen, joka avautui terveysasioistaan, ehkäisystään ym pukkarissa. Valitettavasti näin häntä usein kaupungillakin, ja tervehdin jos en päässyt pakoon, mutta lopulta lakkasin jopa tervehtimässä ja teeskentelin etten huomannut.
Tuollaisista voi nimittäin saada kiviriipan.
Kysyisin, että mikä ihme on salikaveri ja mihin tarvitaan toista ihmistä liikkeiden tekemisessä. Jos vastaus olisi jotenkin järkevä, ja tyyppi normaalin oloinen, saattaisin suostuakin.
N44
Vierailija kirjoitti:
Se olisi painajainen. Vaihtaisin ehkä jopa salia, jos se olisi mahdollista.
No kyllä! Olisi todella ahdistavaa jos salillakaan ei saisi olla rauhassa näiltä seuraan tuppaajilta.
Kysyisin että miksi homotutkasi värähti kohdallani?
Sanoisin etten käy salilla aina samoina viikonpäivinä tai kellonaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, että mikä ihme on salikaveri ja mihin tarvitaan toista ihmistä liikkeiden tekemisessä. Jos vastaus olisi jotenkin järkevä, ja tyyppi normaalin oloinen, saattaisin suostuakin.
N44
Kaveri voi tsempata, niin jaksaa treenata kovempaa. JAKSAA, JAKSAA, RIITTA! VIELÄ YKSI TOISTO! MENEE, MENEE! Hyvä sarja oli! *taputtaa pyllylle*
Salikaveri voi katsoa vierestä, että liikkeet tehdään puhtaasti eli esimerkiksi lantio on oikeassa asennossa.
Nähdään pihalla!