Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt juma*auta Nordea, taas palvelunestohyökkäys!

Vierailija
25.10.2024 |

Nyt siirtyy rahat toisen pankin tilille, ei vaan jaksa enää.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mä teen vääri kun mun tilit / rahat ei ole koskaan kadonneet vaikka Nordeaa käytänkin.

Tyhjää on vaikea hukata.

Vierailija
22/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 rikolliset hakkeroi koneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 on enemmistö rikollisia. Siellä ne. Vauva.fi venäläisiä myös. 

Vierailija
24/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset iltalehdessä. 

Vierailija
25/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiltä on kortit pois käytöstä niitä harmittaa. Eikö Esko Aho ollut venäjän pankissa töissä. Ikävää. Ettei venäjän kortit nyt toimi missään maassa. Eikä toimi ennenkuin Ukrainan sota päättyy. 

Vierailija
26/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku venäläinen yrittänyt kuskata varastettua pesukoneita huonekalua liettualaisella rekalla Viron kautta mutta jäi kiinni. 

Vierailija
27/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Nordean puolustuskyky on ajantasainen ja en murehdi asiasta sen enempää.

Eikä palvelunestohyökköyksellä ole puolustuskyvyn kanssa mitään tekemistä. Se pn vain ilkivaltaa. Rahat on turvassa

Vierailija
28/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jumalauta kukaan olisi edes enää Nordean asiakas?! Ei kun ihmiset vaan ulisee netissä *Kyllä nyt menee pankki vaihtoon* mutta oikeasti eivät tee asialle mitään 🤣

Sieltä saa köyhäkin maksukortin eli ELECTRONIN.

Vierailija
29/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tämähän on iigorin tarkoitus: hämmennys, hajaannus, pankkipalveluiden ja yhteiskuntaluottamuksen alasajo. Ja ap ja muut rehvakkaat pankinvaihtajat syöttävät suoraan siihen lapaan.

Vierailija
30/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan tuo minun pesukoneeni, en ole ottanu sitä irti seinästävielä

Vierailija
31/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mä teen vääri kun mun tilit / rahat ei ole koskaan kadonneet vaikka Nordeaa käytänkin.

Et mitään. Kun rahat tulevat säännöllisesti sossulta niin ne eivät häviä. Korvamerkityt valtion rahat. Tilit eivät häviä, koska ei niissä ole rahaa tarpeeksi.

Vierailija
32/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää reagoida mitenkään.. Tää on itä naapurin keino tehdä kiusaa ja aiheuttaa eripuraa.. Eli ei johdu Nordeasta. 

Vierailija
33/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjää on vaikea hukata.

Mullakaan ei ole kadonneet. Ja kortti on toiminut. Kolme tiliä Nordeassa. Käyttötili, budjettitili, mistä menee kaikki laskut ja lainanlyh. automaattisesti. Raha siirtyy budjettitilille käyttötililtä automaattisesti niin, että menee tietty summa kuukausittain ja aina on siis rahat laskuihin budjettitilillä.

Säästötilillä on korkeampi korko ja sinne siirrän itse aina ylimääräistä. Siellä on sitten rahat mm lomamatkoihin. Saldo vaihtelee. Nyt noin 10.000€. Sieltä meni kesälomaan heinäkuussa reippaasti, minä ja 2 lasta. Olen siis yh.

Vierailija
34/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki lähti nyt kyllä vaihtoon, Danske bank, vai Osuuspankki, S-pankissa ainakin olis maksuttomat tunnukset, niin sitäkin mietitään, S- pankkikin se vois olla

Vierailija
35/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä nykyään s-pankki ei mitään ongelmia

Vierailija
36/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noin usein on eikä sille voida mitään niin missä vaiheessa ne alkaa miettiä sen mahdollisuutta, että puhelu tuleekin talon sisältä?

Vierailija
37/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatteko pankkia joka kerta kun johonkin tehdään hyökkäys?

Olet oikeassa. Hyökkäyksiä kohdistetaan  tulevaisuudessa varmasti muihinkin tahoihin. Digiyhteiskunta alkaa näyttää pelottavalta.

Vierailija
38/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset kaksi pankkitiliä eri pankeissa. Pidät toista tiliä hätävarana ja toimivina kirjautumistunnuksina. Vähän käteistä ensihätään olisi myös hyvä.

Minä olen jakanut siten, että on Nordea, S-pankki ja Mobiilivarmenne. Kotona on rahaa niihin kuviteltuihin kolmen vuorokauden ruoka- ja/tai lääkeostoksia varten. Käteinen voidaan ryöstää eli sitäkään ei ole turvallista säilyttää kotona tai lompakossaan paljoa.

Käteisessä on yksi hyvä puoli: sinutla voidaan viedä vain se, jota lopakossa on sillä hetkellä. Kun kortti varastetaan tai sitä käytetään rikollisella tavalla nettiostoksiin ym, menetät rahaa, jota sinulla ei ehkä ole. Sitä menetystä on vaikea korvata.

Vierailija
39/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan tuo minun pesukoneeni, en ole ottanu sitä irti seinästävielä

Kohta pitää olla lasten internet selailun lisäksi huolissaan siitä millä sivustoilla ja missä puuhissa kodinkoneet on internetissä. Kohta pitää kirjautuessa todistaa ettei ole pesukone, heti kun tiedät minkä verran kuivapainoltaan 400g painava polyester, viskoosi, villa 4%, puuvilla 5% neule painaa märkänä, se on selailut loppu.

Vierailija
40/41 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea---> Intia ja muka olikaan Intian liittolainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä