Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulutko myös Threadsissa sisäpiiriin? Ärsyttääkkö wannabe sisäpiiriläiset jotka larppaa sisäpiiriläistä vai olenko ainoa?

Vierailija
25.10.2024 |

Kannattaisi vaan hyväksyä että sisäpiiriin ei niin vain tulla

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa!

Vierailija
2/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on threads?

Siitä voit päätellä kuinka paljon asia ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aivan ulkona. Ellet peräti kiertoradalla.

Vierailija
4/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpiiriä larppaajat ärsyttää

Vierailija
5/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää paljon. Kaksinaamaisuus se siinä eniten häiritsee. Esitetään niin mukavaa ja ystävällistä, mutta kuitenkin kommentoidaan vaan tietyille ihmisille. Sama siinä gaalassa, vain kaverit ehdolle.

Vierailija
6/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sisäpiirissä, koska mulle on tärkeintä olla siellä missä just minä itse olen. Olen mulle tärkein tyyppi. 

Vierailija
7/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksaa, aikuiset ihmiset!

Vierailija
8/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa siellä myös miten eräät eivät kelpaa mukaan. Vaikka olisivat tunnettujakin.

Hyvä huomio myös gaalasta. Ehdokasvalinnat ovat vähimilläänkin kyseenalaisia.

Vierailija
9/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ärsyttää! Sisäpiiri kuuluu meille, surkimukset ei tänne pääsee

Vierailija
10/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kuulu sisäpiiriin ap.

Vierailija
11/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet threadsissä, red flag. Ja sinä missään sisäpiirissä ole. Lopeta valehtelu 

Vierailija
12/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpiiri on parasta viihdettä. Aikuiset joukolla mielistelevät muutamaa henkilöä jotta pääsisivät mukaan. Noloa!

Vierailija
13/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tili Threadsissa, mutta en silti tajua yhtään mistä tässä ketjussa puhutaan. 

Vierailija
14/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tili Threadsissa, mutta en silti tajua yhtään mistä tässä ketjussa puhutaan. 

Viime vuoden lopussa/ tämän vuoden alussa mukaanliittyneistä osa on ns. sisäpiirissä. He nostelevat toisiaan ja äänestävät toisensa ehdolle Threads gaalaan yms.

Aiemmin klikkiytymisestä ja muiden tahallisesta ulkopuolelle sulkemisesta oli paljon puhetta, mutta harva sitä enää uskaltaa tehdä. Kyseenalaistajien julkaisuja alettiin pilkata sisäpiiriläisten toimesta. Lisäksi sisäpiiriläiset tekivät uhriutumis julkaisuja, missä he kyynelsilmäemojien kera kertoivat, kuinka he haluavat vain olla ystävällisiä kaikille ja ovat niin pahoilla mielin syytöksistä.

Sitten jatkui taas toisten sisäpiiriläisten esiinnostaminen 10 parasta tyyppiä -julkaisuissa.

Olen minäkin ensimmäisten joukossa joulukuussa sovellukseen liittyneitä, mutta en osallistu sisäpiirimenoon. Tästä on seurannut se, että yksikään sisäpiiriläinen ei noteeraa olemassaoloani, vaikka julkaisuni saavat paljon näkyvyyttä ja seuraajiakin on melko tavalla kertynyt.

Vierailija
15/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden lopussa/ tämän vuoden alussa mukaanliittyneistä osa on ns. sisäpiirissä. He nostelevat toisiaan ja äänestävät toisensa ehdolle Threads gaalaan yms.

Aiemmin klikkiytymisestä ja muiden tahallisesta ulkopuolelle sulkemisesta oli paljon puhetta, mutta harva sitä enää uskaltaa tehdä. Kyseenalaistajien julkaisuja alettiin pilkata sisäpiiriläisten toimesta. Lisäksi sisäpiiriläiset tekivät uhriutumis julkaisuja, missä he kyynelsilmäemojien kera kertoivat, kuinka he haluavat vain olla ystävällisiä kaikille ja ovat niin pahoilla mielin syytöksistä.

Sitten jatkui taas toisten sisäpiiriläisten esiinnostaminen 10 parasta tyyppiä -julkaisuissa.

Olen minäkin ensimmäisten joukossa joulukuussa sovellukseen liittyneitä, mutta en osallistu sisäpiirimeno

Kuulostaa erikoiselta kieltämättä.

Vierailija
16/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevahööd , persujen kitinää !!

Vierailija
17/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään sisäpiiriin. Saa päänsärkyä sellaisesta.

Vierailija
18/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä threads on?

Vierailija
19/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä heleä? Oletko ihan aikuinen ihminen? 💀

Vierailija
20/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä lähinnä vaan nauramassa 40v mammoille, jotka ovat vihdoin luovuttaneet Facebookin 60v mummoille ja siirtynyt uuteen sovellukseen