Kuulutko myös Threadsissa sisäpiiriin? Ärsyttääkkö wannabe sisäpiiriläiset jotka larppaa sisäpiiriläistä vai olenko ainoa?
Kannattaisi vaan hyväksyä että sisäpiiriin ei niin vain tulla
Kommentit (29)
Mikä ihme on threads?
Siitä voit päätellä kuinka paljon asia ahdistaa.
Sinä olet aivan ulkona. Ellet peräti kiertoradalla.
Ärsyttää paljon. Kaksinaamaisuus se siinä eniten häiritsee. Esitetään niin mukavaa ja ystävällistä, mutta kuitenkin kommentoidaan vaan tietyille ihmisille. Sama siinä gaalassa, vain kaverit ehdolle.
Olen aina sisäpiirissä, koska mulle on tärkeintä olla siellä missä just minä itse olen. Olen mulle tärkein tyyppi.
Huomaa siellä myös miten eräät eivät kelpaa mukaan. Vaikka olisivat tunnettujakin.
Hyvä huomio myös gaalasta. Ehdokasvalinnat ovat vähimilläänkin kyseenalaisia.
Todellakin ärsyttää! Sisäpiiri kuuluu meille, surkimukset ei tänne pääsee
Olet threadsissä, red flag. Ja sinä missään sisäpiirissä ole. Lopeta valehtelu
Sisäpiiri on parasta viihdettä. Aikuiset joukolla mielistelevät muutamaa henkilöä jotta pääsisivät mukaan. Noloa!
Minulla on tili Threadsissa, mutta en silti tajua yhtään mistä tässä ketjussa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tili Threadsissa, mutta en silti tajua yhtään mistä tässä ketjussa puhutaan.
Viime vuoden lopussa/ tämän vuoden alussa mukaanliittyneistä osa on ns. sisäpiirissä. He nostelevat toisiaan ja äänestävät toisensa ehdolle Threads gaalaan yms.
Aiemmin klikkiytymisestä ja muiden tahallisesta ulkopuolelle sulkemisesta oli paljon puhetta, mutta harva sitä enää uskaltaa tehdä. Kyseenalaistajien julkaisuja alettiin pilkata sisäpiiriläisten toimesta. Lisäksi sisäpiiriläiset tekivät uhriutumis julkaisuja, missä he kyynelsilmäemojien kera kertoivat, kuinka he haluavat vain olla ystävällisiä kaikille ja ovat niin pahoilla mielin syytöksistä.
Sitten jatkui taas toisten sisäpiiriläisten esiinnostaminen 10 parasta tyyppiä -julkaisuissa.
Olen minäkin ensimmäisten joukossa joulukuussa sovellukseen liittyneitä, mutta en osallistu sisäpiirimenoon. Tästä on seurannut se, että yksikään sisäpiiriläinen ei noteeraa olemassaoloani, vaikka julkaisuni saavat paljon näkyvyyttä ja seuraajiakin on melko tavalla kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden lopussa/ tämän vuoden alussa mukaanliittyneistä osa on ns. sisäpiirissä. He nostelevat toisiaan ja äänestävät toisensa ehdolle Threads gaalaan yms.
Aiemmin klikkiytymisestä ja muiden tahallisesta ulkopuolelle sulkemisesta oli paljon puhetta, mutta harva sitä enää uskaltaa tehdä. Kyseenalaistajien julkaisuja alettiin pilkata sisäpiiriläisten toimesta. Lisäksi sisäpiiriläiset tekivät uhriutumis julkaisuja, missä he kyynelsilmäemojien kera kertoivat, kuinka he haluavat vain olla ystävällisiä kaikille ja ovat niin pahoilla mielin syytöksistä.
Sitten jatkui taas toisten sisäpiiriläisten esiinnostaminen 10 parasta tyyppiä -julkaisuissa.
Olen minäkin ensimmäisten joukossa joulukuussa sovellukseen liittyneitä, mutta en osallistu sisäpiirimeno
Kuulostaa erikoiselta kieltämättä.
En kuulu mihinkään sisäpiiriin. Saa päänsärkyä sellaisesta.
Mitä heleä? Oletko ihan aikuinen ihminen? 💀
Olen siellä lähinnä vaan nauramassa 40v mammoille, jotka ovat vihdoin luovuttaneet Facebookin 60v mummoille ja siirtynyt uuteen sovellukseen
Et todellakaan ole ainoa!