Kauan sinulla yleensä menee aikaa kun teet kirppiskierroksen?
Kommentit (17)
Ajattelen jos relaisi hiukan ja tutkisi kaikki paikat paremmin
Tunti. Käyn harvoin, kun menen niin tytär on mukana ja hän haluaa yleensä katsoa vaatteet tarkkaan läpi. Kirppari on iso.
Tämä. Astun sisään, haistan hajun, riennän pöydät läpi, en löydä mitään, äkkiä pois, seuraavan kerran vuoden päästä.
En kiertele, saati sitten että ostaisin kirppiksiltä mitään. Luteita, torakoita ja kirppuja, en kotiini halua😬
Ap tarkoitatko kysyä, kauanko?
Kauan ei ole kysymyssana, vaan aikamääre.
Olepa ap tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
En kiertele, saati sitten että ostaisin kirppiksiltä mitään. Luteita, torakoita ja kirppuja, en kotiini halua😬
Ei sitä vaaraa ole, kun aina pakastaa kirppisostokset pariksi viikoksi.
Mulla voi mennä lähes tunti, kaupunkimme paras kirppis on siisti ja valoisa, ei mikään haiseva, kirppupesä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunge puhtaaseen pakastimeeni luteisia riepuja.
Ehkä tunti isolla kirppiksellä. Ostan kirjoja ja tauluja.
Vaikkei sitä edes kysytty kerron silti. En käy kirppiksillä, sori vaan mutta ällöttää kaikki kirpikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunge puhtaaseen pakastimeeni luteisia riepuja.
Vaatteet voi laittaa puhtaaseen muovipussiin ja sitten pakkaseen. Niin minä teen ja olen tehnyt tosi kivoja löytöjä kirppiksiltä. Suurempi riski luteiden saamiseen lienee lomamatkalla.
Vaatteet voi laittaa myös suoraan pesuun 60 asteeseen, kuolee pöpötkin samalla.
Kirppari on isohko ja siellä on yleensä melkein kaikki pöydät varattu, jos kierrän rauhassa kaikki niin kyllä siinä saa menemään ainakin puoli tuntia. Jos on jonkun kaverin tai äidin kanssa, menee vielä pitempään, kun molemmat pysähtelee tutkimaan pöytiä.
En oo koskaan kellottanut, mutta ehkä noin 10 min. Yleensä etsin vain kirjoja, joten riippuen valikoiman suuruudesta saattaa mennä vähemmänkin aikaa.