Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaaraa?

17.02.2007 |

Elikkäs minun pitäisi lakkailla kattoa. Mietin vain, että voiko siitä olla sikiölle jotain haittaa. Lakka kuitenkin on aika voimakkaan tuoksuista, ja itselläni se alkaa särkemään päähän.

Voi olla hassu kysymys, mutta ensikertalainen mietti kaikenlaista;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausviikkoja on 7, mikäli sillä nyt on mitään merkitystä..

Vierailija
2/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voimakas lakka ainakaan hyvää tekee pienelle, eli laita joku muu hommiin ;)

Noema

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhmä kysymys ollenkaan, minäkin kyllä painin samaisien ongelmien kanssa remonttiaikana tuossa loppu vuodesta.

Kysyin sitten Kättärillä synnytyslääkärin mielipiteen ja sain sellaisen neuvon että [color=red]VESIOHENTEISELLA [/color] esim. maalilla voin maalata jos käytän paperista tai " oikeaa" hengityssuojainta ja huolehdin hyvästä ilman vaihdosta eikä maalaaminen kestä useita päiviä yhtämittaisesti. Mutta [color=blue] LIUOTTIMELLA OHENNETTAVAT[/color] maalit on kiellettyjä.

Sama kait pätee myös lakkoihin...näin olettaisin.

:)

Vierailija
4/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneille:) Taidanpa jättää sitten lakkaushommat muille.

Vierailija
5/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös paljon naisia ja hekin tekevät lapsia.

En usko että siitä on sikiölle suurta vaaraa. Ainakin minulle neuvolassa sanottiin ettei maaleille altistumisesta kannata olla huolissaan. Mutta jos sinun ei ole välttämätöntä itse suorittaa lakkaamista niin anna jonkun muun tehdä se.

Vierailija
6/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maalari ja olen harrastanut maalausta myös raskaus aikana vaikka töissä en ole ollut raskauksien aikana.

Mutta tiedän monta äippää jotka ovat maalareita ja jatkaneet työtä äitiyslomaan saakka.

Tärkeintä on hyvä ilmanvaihto ja kunnollinen naamari. Ei mikään paperinen naamari.

Mutta jos tuntuu että ei halua niin ainahan voi tosiaan laittaa jonkun toisen hommiin.

Itse ainakin maalailen viikon päästä öljypohjaisella maalilla ihan huoletta, koska se on niin lyhyt aikaistakin.

Ja jatkossakin jos on jotakin operaatiota tiedossa.

Tsirppana kera kahden terveen lapsen sekä rv 7 kai