Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheellisille ajatusleikki: sossut tulevat nyt yllätyskäynnille kotiinne - mistä tulisi sanomista?

Vierailija
24.10.2024 |

Et ehtisi siivoamaan kotia, piilottamaan mitään tms. Kotiinne tehtäisiin tarkastuskäynti, onko kaikki kunnossa. Mistä sossut todennäköisesti huomauttaisivat?

Meillä ihmeteltäisiin, miksi ovenpielessä on monta viemätöntä roskapussia ja miksi kodin matot on rullattu piiloon ja sohvalla on tyhjä iso musta jätesäkki (kuivaksi opettelevan lapsen takia). :D

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totalitarismia tuollaiset sossut. Vapaissa maissa eivät vieranomaiset tunkeudu ihmisten koteihin ja ala valittaa jostain sellaisesta mikä ei edes ole rikos.

Vierailija
62/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totalitarismia tuollaiset sossut. Vapaissa maissa eivät vieranomaiset tunkeudu ihmisten koteihin ja ala valittaa jostain sellaisesta mikä ei edes ole rikos.

Puhumattakaan siitä että alaikäinen voidaan vangita ("huostaanottaa") ilman oikeudenkäyntiä ja vaikka mitään rikosta ei ole tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteydestä. Tosin en ole lapsiperhe, mutta kodin järjestys on kaaoksessa.

Vierailija
64/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vasta aamupalaa syömässä

Sotkua joka lähinnä tavaraa paljon ja koiran karvaa. 

Oluttölkit pussissa keittiössä

Tällä hetkellä ei ehkä haise mutta usein koiran pissin ja kakan haju yön jälkeen, koska koiranpentu joka opettelee sisäsiistiksi. Nämä sotkut on kodinhoitohuoneessa. 

Vierailija
65/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sossutädin, sinkun.  Perussiisteys kyllä on,  vaatteet pinkoissa, mutta kotieläinten lelut pitkin lattioita, eläinten karvaa, joten ensivaikutus voi olla sotkuinen. Pöydät keskeneräisiä juttuja, käsitöitä ym askarteluja ja tarpeita vyöryvät yli laitojen.

Luultavasi kuitenkin he katsovat sitä onko lasten kannalta perusasiat kunnossa. 

Ja aikuissosiaalityössä tietenkin pärjääkö mt-tapaus, vanhus, sairas arjessaan.

Vierailija
66/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat nyt isällään, joten sossulla ei luulisi olevan mitään asiaa tänne. Jos joka ainoan kaapin kaivaisivat, löytäisivät essopussin, jossa pari naksua. Olen ollut viihteellä viimeksi vuosi sitten, enemmän noista napeista olisi jollekulle muulle hyötyä.

Vierailija
67/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että tulisi sanomista mistään. Tiskikone odottaa tyhjennystä ja täyttöä, teinien huoneet on sekasin. Mutta, tuskin semmoset asiat sossuja kiinnostaa. Eineksiä löytyy, mutta ruokaa ne on nekin. 

Vierailija
68/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset ovat mummolassa, minä pakkaan muuttoa varten. Kyllähän tarkkaavainen sossu ehkä voisi päätellä, että eroa suunnittelen, vaikka me ennemmin järkeilimme, että tehokkaampaa pakata kun lapset eivät ole paikalla.

Vierailija
69/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin makaa sohvalla iso musta jätesäkki ja mutustelee khattia, mölisee sekavia ja pieree. 

Vierailija
70/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkapissa ei ole mitään kunnon ruokaa. Oon tässä just kauppaan lähdössä. Toki lapsetkin on jo aikuisia, yksi enää asuu täällä ja hänkin on intissä juuri nyt. 

Vierailija
71/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mistään. Ellei sitten viinahyllystä. Siinä seisoo pölyyntyneitä arvaamattomia pulloja. Ehkä se, että miksi ne on näkyvillä. Ei sen takia et niitä juotas,kun ovat pölyn ja seittien peitossa. Kolmisen vuotta sitten ostin itselleni pullon, jos tekisin joskus maistuvia drinkkejä, kerran hotellissa maistoin hyvän drinkin. En ole vielä saanu aikaiseksi, kun en juo muuten vain eikä ole ketään kenen kanssa iltaa viettää.

Vierailija
72/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, niin arvatkaa ;)

Arvelin ettei tulisi mistään sanomista koska olet mies. Vain naisten lastenhoito voi olla huonoa ja puututtavaa. Miehille riittää kun on ruokaa ja lapsilla vaatteet päällä.

Vierailija
73/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskivuoresta (3 lautasta, 2 kahvimukia). Kertoisin että olimme eilen ensiavussa mun tajunnan vieneen migreenikohtauksen takia niin lepäsin loppupäivän. Tekisivät lasun.

Vierailija
74/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siivosin, mutta varmaan vielä keittiön sotkuisuudesta voisi valittaa. Laitan kohta toisen koneellisen tiskiä. Pyykit pyörii, mutta pyykkikorin pohja on nähty varmaan kesällä viimeksi. Ruokaa on, voisin tehdä quesedilloja, mutta varmaan tulisi sanomista ruoan terveellisyydestä ja kovista rasvoista. Jääkaappi pitäisi siivota ja parvekkeella on rikkinäinen tuoli. Lapsi katsoo muumeja pädiltä ulkoilun jälkeen, joten varmaan siitäkin kysyttäisiin että kuinka paljon katsoo.

Vierailija
75/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä wt-meininki kun jotkut kuulostaa oikein ylpeältä siitä että elämänhallinta on 0.

Vierailija
76/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki järjestyksessä, joten tuskin olisi mitään sanottavaa. Eivät tosin sisälle asti koskaan pääsisi, koska video-ovikellosta näkisin heidät. 

Vierailija
77/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että koti on aina niin, että ei tarvii hävetä tai pelätä tuli ovelle kuka tahansa. Jotenkin tuntus et eikö se ole itsestään selvyys. Mutta näkeehän täälläkin kuinka puolustellaan et normi sotku oli Auerilla tai Milon äitin kämpäs.. on meilläkin joskus kahvikuppi tiskipöydällä tai roskis nostettu oven eteen et seuraava vie joka ovesta astuu ulos, se on normielämää. 

Vierailija
78/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskit lojuu pöydällä ja lelut lattialla.

Aivan kuin minulla. T. sos.tt.

Vierailija
79/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut mistään, meillä oli aina jotenki järkevän siistiä (tottakai lapsiperheessä on pyykkivuoret välillä, tiskejä ja lelut hujan hajan) ja ei mitään huomautuksen aihetta. Jos mun kasvatustyötä olis seurattu kolmen pienen lapsen kanssa pidempään vaikka salaa videoiden olis varmaan joku huoli heränny mun jaksamisesta mutta siinäpä se. Kyllä mä sitte jaksoin kuitenki. 

Vierailija
80/95 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään ja jos alkaisivat valittaa jostain asioista mitkä ei ole rikoksia niin ulos lentäisivät.