Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä teidän teinit ovat alkaneet tapailla kaksi- tai useampisanaisia lauseita?

Vierailija
24.10.2024 |

Meidän 14-vuotias osaa vasta JOO-O! ja jotain epämääräistä ynähtelyä. Meneeköhän vielä monta vuotta ennen kuin puhuu lauseita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä muista itselläni tollaista :D Päinvastoin, sehän menee niin että ensin ikävuodet 0-5 opetetaan lasta puhumaan ja sitten about 15v eteenpäin opetetaan olemaan puhumatta.

Vierailija
22/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Meidän 13v teinityttö tapailee vaan jotain 17 vuotiaita Muhista ja Hassania...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit aloituksen samasta aiheesta joka on täällä jo ennemmin ollut? Tämä ei ollut sun oma keksimä vaan matkit.

Kaikki eivät päivystä AV:lla ma-su 7-22. Oliko samanlainen sinun, eikä edellisellä kerralla lähtenyt laukalle? 

Joo, en mäkään päivystä. Eikä edellinen samanlainen ollut mun tekemä, laukalle se kyllä lähti. Siitä tuli ihan mielettömän pitkä ja hauska ketju. Sen otsikkokin oli ihan sama kuin tässä, eli joku nyt matkii, itse ei tätä ole keksinyt.

Veikö joku anonyymi toisen tuntemattoman kunnian? Mihin voimme lähettää kunniakirjan?

Vierailija
24/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koulupäivä on mennyt aina "ok"

Siinä täysi-ikäistyessä alkaa ehkä kehitystä tapahtumaan. Tosin pitää olla varovainen, miten teineille puhuu. Pitää esittää avoimia kysymyksiä, joihin ei voi vastata kyllä tai ei, vaikka ei sekään aina auta. 

sama

Vierailija
25/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän teillä menee, meidän teinipoika ei tee muuta kuin ääntelee, ynähtelee, murahtelee, näyttää käsimerkkejä ja vääntelee naamaa. Hyvin harvoin saattaa sanoa ei tai en.