Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Millainen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti, saa sinut haluamaan vakavaan suhteeseen?

Vierailija
24.10.2024 |

Minua viähättää, jos nainen vaikuttaa ujolta, mutta sängyssä nauttii seksistä ja saa helposti orgasmin. Naiselle on eduksi pitkät hiukset ja sopusuhtainen vartalo: ei liian laiha eikä liian lihava.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suorastaan pakkomielle, ettänaisella pitää olla pitkät hiukset. Häen pitää haluta minua ja nauttia, kun nussin häntä.

Vierailija
2/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen ja luotettava. Täytyy olla periaatteita ja selkärankaa. Arvojen täytyy kohdata. Täytyy osata olla nainen miehelle, eli miehen täytyy saada kokea olevansa mies. Lista voisi vaikka jatkuakin, mutta noista kun lähtee liikkeelle niin on hyvä.

Ulkoisille tekijöille en anna painoarvoa vakavassa suhteessa, jos henkiset ominaisuudet täyttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, itsenäinen ja halukas. Haluan haastavan suhteen, jossa molemminpuolinen arvostus ja keskustelutaito kohtaavat. En alista enkä alistu.

Vierailija
4/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, itsenäinen ja halukas. Haluan haastavan suhteen, jossa molemminpuolinen arvostus ja keskustelutaito kohtaavat. En alista enkä alistu.

Peukku tälle kommentille 👍

n32

Vierailija
5/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisille ominaisuuksille minulla ei ole mitään valmista sapluunaa. Hyvin monenlaiset yhdistelmät voivat näyttää hyvältä. Toki urheilullisuus ja voimakkuus ovat aina plussaa.

Suhteeseen täydellinen olisi hyväsydäminen, älykäs ja huumorintajuinen.

Vierailija
6/13 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttavin nainen ja paras vaimoehdokas on tavallisen oloinen ja kokoinen nainen, jolla on pitkät hiukset ja joka on hyvä rakastelemaan..

Vierailija
7/13 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttavin nainen ja paras vaimoehdokas on tavallisen oloinen ja kokoinen nainen, jolla on pitkät hiukset ja joka on hyvä rakastelemaan..

Eihän uuden ihmisen kanssa tarvitse olla valmiiksi hyvä rakastelemaan. Se uusi ihminen opitaan tuntemaan. Vaikka alkuun seksi olisi täyttä pskaa, uskon että siitä voi oikean tyypin kanssa kehittyä parasta ikinä :) N

Vierailija
8/13 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti kaunis ja seksikäs, sisäisesti älykäs, kiltti ja empaattinen.

Vierailija
9/13 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön ei ole kriteerejä. Sellainen joka edes hiukan pitää itsestään huolta, jotensakkin sopusuhtainen, miellyttää minun omaa silmää, se riittää.

Luonteena mukava, kokeilunhaluinen, avoin, mielellään rietas. Ujot on kyllä monasti sängyssä parhaita, kun ollaan tutustuttu kunnolla.

Vierailija
10/13 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten täydellinen vastaus, mutta itse tykkään alistua ainakin "makkarissa". Olisi ihanaa löytää mies joka kiinnittäisi minut välillä sänkyyn ja ottaisi vähän rajummat otteet käyttöön.

N34

Vierailija
11/13 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten täydellinen vastaus, mutta itse tykkään alistua ainakin "makkarissa". Olisi ihanaa löytää mies joka kiinnittäisi minut välillä sänkyyn ja ottaisi vähän rajummat otteet käyttöön.

N34

Ei varmaan ole kovin vaikeaa löytää. Minulla ei itselläni ole mitään erityistä fetissiä alistusleikkeihin, mutta jos emäntä tuollaista ehdottaisi, en näkisi mitään syytä kieltäytyä.

Vierailija
12/13 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3 kymppinen vapaa mies. Haaveilen dominoivasta naisesta joka laittaisi minut ruotuun vaikka piiskaamalla ja siveysvyöllä. Itse olen johtavassa asemassa ja komennan alaisia töissä. Ehkä tämä johtuu siitä, tiedän että jossain tämä nainen on olemassa.

Vierailija
13/13 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti : isot kiinteät tissit, pitkät hiukset, pieni vyötärö, söpö naama, treenattu perä

Sisäisesti : tiukka ja kostea 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi