Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervetuloa - jättäisitkö pojat kotiin

Vierailija
17.02.2007 |

Oli monta suunnitelmaa hiihtolomalle. Yksi oli käydä kaverini luona muutaman sadan kilometrin päässä. Mulla on kaksi poikaa, yksi tyttö. Tyttäreni on samanikäinen kuin kaverini ainokainen. Heidän tyttönsä ei olemikään hissukka, mutta on tottunut omassa kodissaa leikkimään omien kavereidensa kanssa, tietty.

Ollaan aiemmin oltu kaikki heillä kylässä, öitäkin. Nyt ajattelin vain olla päiväkylässä ja jatkaa toisaalle. Näin oli puhe ja kaikki vaikutti olevan ihan hyvin, mutt nyt kaverini esitti toiveen, että jos tulisin vain tytön kanssa ja jättäisin pojat kotiin. Ja siis tähän saakka oli puhe koko porukasta, reissuun piti lähteä alkuviikosta, muta eipä tarvitse sinne mennä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suostuisi tuollaisiin erikoisjärjestelyihin. Sanoiko edes kunnon syytä(jos sellaista voi edes olla), miksei poikalapset ole tervetulleita?

Vierailija
2/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoisi leikkiä ainoastaan tyttäreni kanssa.

Ei olla siis enää menossa, sanoin kyllä, että en voi jättää poikia, mutta sitten kiertelin ja keksin epäsopivia aiktauluja enkä saanut sanotuksi, kuinka loukkaannuin moisesta äkillisestä pyynnöstä. Kaveri tietää, että asun yksin lasteni kanssa, isällä ei ole lomaa siihen aikaan ja reissussa joka tapauksessa ollaan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää!

Vierailija
4/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset pompi lapsen oikkujen mukaan. Itse olisin tuosta tosi vihainen jos suunnitelmat menisi uusiksi moisen takia. Itsellänikin tyttö ja kaksi poikaa enkä todellakaan alkaisi osaa lapsista jättämään pois hiihtolomareisusta moisen syyn takia ja laittaisin sen kaverinkin hiukan ajattelemaan miltä niistä pienistä pojistakin tuntuisi jos tietäisivät ja miltä itsestäni tuntuisi että osaa lapsistani ei toivoteta tervetulleeksi.

Vierailija
5/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, jos ei kelpaa koko perhe kylään - varsinkin, jos olet yksinhuoltaja ja siten vielä vaikeampaa jättää osa lapsista kotiin.

Oikein teit, kun et mennytkään! En piittaisi moisesta kaverista, vaan olisin aika hiljaa siihen suuntaan pitkän aikaa.

Vierailija
6/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäö ystäväsi luuli, että voivat olla isänsä kanssa.

Vierailija
7/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reissannut noin 6-vuotiaasta alkaen parin sadan kilometrin matkoja yksin. Jos vain bussilla/junalla perille pääsee. Saatatte tytön junalle tms. ja he hakevat tytön. Kännykkä mukaan ja menee ihan jees. Jokaiselle jotakin!