Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaudessa rinnoissa ei aristusta

17.02.2007 |

Luulen ja toivon odottavani toista lasta 6:tta viikkoa, mutta epäilyttää kuitenkin, kun rinnat eivät arista _yhtään_ eivätkä ole kasvaneet. Toisin kuin ensimmäisen lapsen kohdalla, jolloin rinnat kasvoivat paljon niin kuin ' pitää' .

Muuten kyllä tuntuu, että olisin raskaana, mutta alkoi pelottaa että on jotain häikkiä, esim. tuulimuna.

Onko muita joilla ei ole rinnoissa mitään muutosta alkuraskaudessa?

Tämä on pieni asia, mutta minulle iso.

t. Pumpernikkeli

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa ettei kannata olla huolissaa. mulla esikoisesta oli tosi arat rinnat jo ennen plussaa ja oksetti rv8 lähtien monta kertaa sinne rv 14 asti. nyt toinen raskaus ja ei rintojen aristusta vasta ku rv11 ja olivat kyllä kipeet ja yllätyin ku tuli vast tossa vaiheessa ja kyllä aristaa vielläkin ku on tosiaan turvonnu kaksin kertaiseks. ja ällötystä on ollu mut tosi vähäistä,eli mulla aivan erinlainen " oireeton" raskaus ku eka. ja kaikki silti hyvin.

mukavaa odotusta! ;)

ankka 14+4

Vierailija
2/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ja kolmannessa raskaudessa rinnat olivat tosi kipeät lähes läpi raskauden ja jo päiviä ennen kuin plussasin. Raskauksissa kaksi ja neljä rinnat olivat koko raskauden ajan ihan normaalit. Minulla oli myös kaksi tuulimunaa kakkosen ja kolmosen välissä ja silloin raskausoireita oli toisella kerralla ja toisella ei, mutta rinnat olivat kuitenkin ihan normaalit. Nyt (siis tämä neljäs kerta) en ole huomannut, että rinnat olisivat kasvaneetkaan.

Onnellista odotusta

Kolmeplusyks (29+3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toista odottaessani rintojen arkuus alkoi kehittyä vasta rv 12, eivätkä silloinkaan olleet erityisen arat. Nyt rv 21 rinnat ovat arat ja kasvaneet hurjasti.

Itsekin olin kauhuissani, mutta ei huolta.

Noema

Vierailija
4/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

T. Luottavaisemmin mielin odotustaan jatkava Pumpernikkeli.

Vierailija
5/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aristanut rintoja ekassa eikä nyt tässäkään raskaudessa alussa...mutta mutta kun viikkoja tullut n 15 täyteen ,niin johan on pinkeet ja kipeät!

että niin erilailla kaikilla =)