Mies haluaa läheisyyttä mutta ei seksiä
Mies ottaa syliin, koskettelee paljon. Ollaan paljon lähekkäin paivittäin. Mutta minä haluaisin enemmän seksuaalista kosketusta. Olen pyytänyt, että tehtäisiin yhdessä kosketusharjoituksia. Mies ei innostu vaan vaihtaa aihetta. En haluaisi pelkkää pussailua ja syliä. Meillä on seksiä vain kerran kuussa ja silloin tuntuu hyvin nautinnolliselta minusta. Kaipaan penetraatiota. Mutta en ole varma kaipaako mies. Hänellä kestää eikä purkaudu sisääni vaan tarvitsee apua, kättäni, laukeamiseen. Olen itse alta 50v. hän yli 50v. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Kaipaisin todellisia näkökulmia muilta ja hyväntahtoista kunnioittavaa suhtautumista.
Kommentit (50)
Seksi ei ole tärkeintä täällä. Halut vaihtelevat. Parisuhteen ydin on muualla. Kuulostaa että teillä on paljon mitä monelta uupuu vaikka on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Homo se on.
Voi olla kaapissa.
Jonkun muun kanssa aivan eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaa keskustella miehen kanssa asiasta. Täällä voi vaan spekuloida.
Jos yrityksistä huolimatta ei halua mies jutella, se kertoo jo riittävästi asiasta.
MItä se kertoo asiasta? Mitä?
Kaikkeen sitä nainen suostuu ettei tarvitsisi kohdata itseään, yksinäisyydessä.
Ennemmin vaikka vakkari maksullinen mies kerran kuussa kuin joku kaappihomo tai muu sukupuolielämään kelvoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, keskustelua olen yrittänyt, kertomalla, mitä kaipaan ja tunnen. Joku herkkyys asiaan liittyy, koska kääntää kosketukseksi ja sanoo, että ei puhuta nyt.
Varmaan kannattaa keskustella miehen kanssa asiasta.
Täällä voi vaan spekuloida. Jos yrityksistä huolimatta ei halua mies jutella, se kertoo jo riittävästi asiasta.
Eihän se halua puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kiihotu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen p eniksen syndrooma vai mikä se nyt oli, kun liiallinen soolose ksi tekee turraksi.
Täytyy muokata sanoja ettei vauvan sensuuri iske.
Minulle tuo olisi unelmien mies. Niin monessa suhteessa ollut viikkoseksi kuviossa ja toisen halujen kohteena jotta saa tarpeensa alta pois. Läheisyys on parasta ja seksi silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo se on.
Voi olla kaapissa.
Jonkun muun kanssa aivan eri meininki.
Kaappituttifrutti se varmaankin on. Naista pitää panna kunnolla aamuin illoin, jos haluaa, että kutsutaan heteromieheksi.