Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän lapset treenaa?

Vierailija
23.10.2024 |

Olen hieman huolissani keskimmäisestäni. Hän on 14v ja treenaa 21h viikossa,hänen suurin unelmansa on tulla ammatilaisjalkapalloilijaksi ja hän onkin erittäin taitava. Hän treenaa oman ikäistensä kanssa sekä vuotta vanhempien sen lisäksi hän pelaa oman ikäisissä,vuotta vanhemmissa ja kaksi vuotta vanhemmissa. Hän treenaa paljon, mutta pelkään että hän ei syö tai nuku tarpeeksi. Hän nukkuu yössä maksimissaan 8h eikä se riitä mielestäni noin paljon urheilevalle. Sen lisäksi hänelle ei ollenkaan kouluruoka maistu joten lounas jää ilmeisesti välistä aina koulupäivisin tai niin olen ymmärtänyt. Olen huolestunut hänestä,mitään murrosiän merkkejä ei näy,ei rinnat ole kasvanut yhtään tai karvoitusta ei ole tullut,hikikään ei haise millekkään. Kuukautisista puhumattakaan. En haluaisi kieltää häneltä treenejä koska tiedän että hän rakastaa lajiaan sen lisäksi hän  on muutenkin hyväkäytöksinen ja arvosanat koulussa 9-10 sai stipendin hyvästä koulumenestyksestä ja vielä hymypatsaankin kuudennella luokalla.  Minulla ei ole mitään syytä kieltää treenejä. Mutta olen hieman huolissani hänen murrosiästään hän on muutenkin vain 158 cm pitkä ja painaa 53 kg. Onko teillä lapsia samanlaisissa tilanteissa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän