Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

threads-gaala on kyllä nolo

Vierailija
23.10.2024 |

Threads on siis uusi somealusta ja nyt sen käyttäjät ovat järkänneet gaalan, jossa he jakavat palkintoja toisilleen. Ihmisille, jotka eivät koskaan muuten palkintoa saisi.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokepiiri on suuttunut vääristä ehdokkaista! Jokainen ei kuulu parhaat pupuset-rinkiin :'(

Vierailija
42/61 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokepiiri on suuttunut vääristä ehdokkaista! Jokainen ei kuulu parhaat pupuset-rinkiin :'(

Miten löytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän meno menee vaan oudommaksi.

Wokekupla suuttuu ehdokkaasta naisvihan takia. Wokekuplassa on täysin ok käyttää sanaa h*ora. 

Wokettajat savustavat naisvihaajan ulos.

Gaalan järjestäjiä painostetaan.

Kelpo viihdettä, ei sillä.

Vierailija
44/61 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/61 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi uskonut, että tämä voi vielä nolommaksi tästä muuttua :O

Vierailija
46/61 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötikset

Vierailija
47/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin täällä vinkulelujen itkuntuhrustus toisten tekemisistä. Voi teitä reppanoita. 

Vierailija
48/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin hetken kattomassa meininkiä siellä Threadsissa ja totesin, että ei oo mun paikka. Sisäpiiriläiset taputtelee toisiaan selkään ja puhuu mun kuplasta (koska kaikki jotka ei ihquta ja oo samaa mieltä, joutuu blokki-listalle). Ja myös näihin Threds-miitteihin kutsutaan ja tägäillään toki vain näitä omia kuplalaisia.

Ja sattuupa muuten ehdokkaana tässä gaalassa olemaan mun tuttu (ystävän entinen kaveri), joka on olevinaan Threadsissa joku positiivisuuden ja lempeän kohtaamisen lähettiläs, mutta on todellisuudessa jotain aivan muuta. 😬😂 Käsittääkseni polttanu sillat melkein kaikkiin läheisiinsä ja nyt roikkuu Threadsissa heittelemässä naminamipusipusi kommentteja kaikille ja täyttämässä tyhjiötään. No, on näköjään onnistunu somessa luomaan itsestään toimivan brändin, kun kerran on gaalassa ehdollakin. Pisteet siitä! 😁

Ugh, tuli taas todettua, että some ei oo mua varten ja jatkan vaan Instagramissa kissavideoiden kattomista.

Vierailija
49/61 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tietää, kenestä on kyse. Sen verran teennäinen muikkeli kyseessä, jos on se.

Mitä tähän gaalaan tulee, niin alunperin oli ihan hauska ajatus tavata tuolta porukkaa, mutta tää mielenterveyskuntoutujien ja kirjavatukkaisten wokettajien porukka pilasi koko touhun, kun kokivat, että gaala ei ole enää "turvallinen tila", kun siellä on muka naisvihaa viljelevä tyyppi ehdolla. 

Mietin vaan, että miten nää wokettajat uskaltaa enää tulla sinne gaalaan, kun tän episodin jälkeen kaikki on tietoisia niiden toiminnasta ja naurettavan lapsellisista argumenteista. Et tuleeko ne sinne sillä ajatuksella, ettei siellä kukaan tiedä tästä episodista? Huvittavaa nähdä siellä niiden käyttäytyminen. 

Vierailija
50/61 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kun on taas uutta draamaa meneillään?

Kuka tietää, mistä tässä tietyn piiriläisen ja "ystävälle sanottujen kommenttien" draamailussa on kyse?

Vierailija
51/61 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älkää selvitelkö mitä on tapahtunut" just joo

Vierailija
52/61 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mikä juttu!

Vierailija
53/61 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
54/61 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh taitaa jäädä minulta liittymättä. Ei huvita seurata kiusaamista ja feikkaamista.

Vaikka feikkiä taitaa olla joka some.

Joo, mutta koitetaan pitää tää aitona. Mä koitan rakentaa henkilöbrändiäni vain vakavasti otettavissa someissa.

Vierailija
55/61 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube yms. on ihan samaa sontaa. Luusereille, kouluttamattomille, työttömille, yksinäisille outolinnuille ja mielenterveyskuntoutujille luotu alusta, jossa he saavat leikkiä olevansa jotain, kun on "seuraajia". Tosielämässä eivät ole mitään eivätkä ikinä saavuttaisi mitään ilman tätä somealustaa. Lisäksi siellä myös näitä klikkejä, joissa tietyt ihmiset taputtelevat toisiaan selkään ja muut ovat vain somekarjaa.

sähän voit ihan itse valita ketä seuraat ja näissä videoissa on  myös nappi älä suosittele minulle enää ko. käyttäjää/sisältöä mikäli youtube ehdottelee outoja. Sieltä löytyy hyvinkin laadukasta ulkomaalaista sisältöä ja joitakin suomalaisiakin seuraan, heitä on kylläkin alle 5. En tee itse mitään sisältöjä. Threads näkynyt lähinnä instan kautta osin ja vaikuttaa märinäpaltsalta miksi treffimarkkinat sitä, miksi työhaastattelu tätä.

Vierailija
56/61 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että miten nää wokettajat uskaltaa enää tulla sinne gaalaan, kun tän episodin jälkeen kaikki on tietoisia niiden toiminnasta ja naurettavan lapsellisista argumenteista. Et tuleeko ne sinne sillä ajatuksella, ettei siellä kukaan tiedä tästä episodista? Huvittavaa nähdä siellä niiden käyttäytyminen. 

Ihan kivasti uskalletaan, nähdään siellä.

Vierailija
57/61 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikös se paikka ole täynnä mielenterveyskuntoutujia?

Eli täältä pitää siirtyä sinne sitten kun alkaa kuntoutumisvaihe? Kirjoitan tämän alas.

Vierailija
58/61 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joillakin mennyt tunteisiin, epäilen persuiksi.

Vierailija
59/61 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan taas; selvisikö draaman syy?

Vierailija
60/61 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kävin hetken kattomassa meininkiä siellä Threadsissa ja totesin, että ei oo mun paikka. Sisäpiiriläiset taputtelee toisiaan selkään ja puhuu mun kuplasta (koska kaikki jotka ei ihquta ja oo samaa mieltä, joutuu blokki-listalle). Ja myös näihin Threds-miitteihin kutsutaan ja tägäillään toki vain näitä omia kuplalaisia.

Ja sattuupa muuten ehdokkaana tässä gaalassa olemaan mun tuttu (ystävän entinen kaveri), joka on olevinaan Threadsissa joku positiivisuuden ja lempeän kohtaamisen lähettiläs, mutta on todellisuudessa jotain aivan muuta. 😬😂 Käsittääkseni polttanu sillat melkein kaikkiin läheisiinsä ja nyt roikkuu Threadsissa heittelemässä naminamipusipusi kommentteja kaikille ja täyttämässä tyhjiötään. No, on näköjään onnistunu somessa luomaan itsestään toimivan brändin, kun kerran on gaalassa ehdollakin. Pisteet siitä! 😁

Ugh, tuli taas todettua, että some ei oo mua varten ja jatkan vaan Instagramissa kissa

Ketä tää on?