Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin keväällä työpaikkaa ja nyt olen todella oppinut arvostamaan nykyaikaista työterveyshuoltoa.

Vierailija
23.10.2024 |

Meillä työnantaja maksaa myös kosmeettisen kirurgian ja siksi otin itselleni rintaimplantit. Sen jälkeen olen aloittanut laittamaan hampaani kuntoon. Tunnen oikeasti oloni paljon motivoituneemmaksi, kun tiedän miten valtavan paljon työnantajani arvostaa minua (meitä kaikkia). Vaikka teen kevyttä toimistotyötä etänä, hieronta kerran viikossa tuntuu hyvälle ja sekin matkoineen lasketaan työksi.

Ihan työsuhteen alussa oli perusteellinen terveystarkastus, tutkimukset ja analyysit. Sain tietää kaiken mahdollisen terveydentilastani.

On ihanaa, kun voi valita tunnetun terveysjätin palveluista mitä haluaa ja firma maksaa. Saa ajan hyvin ja lääkäreillä on aikaa ja ammattitaitoa. Ja lääkärit ovat suomalaisia eivätkä vaihdu vähän väliä. Ja saa asioida ko. ketjun lähimmällä, siistillä terveysasemalla tai sitten missä sattuu olemaankaan.

Kyllä se vain on niin, että nykyään tässä maassa saa erinomaista terveydenhuoltoa, kunhan siitä maksaa työnantaja - tai sitten paskimmassa tapauksessa itse omasta pussista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit ja lähdit ostamaan lisää kaljaa. 

Vierailija
2/6 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työnantaja kustantaa myös abortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, voi sua onnekasta. 

Vierailija
4/6 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/6 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aloitukseen en usko, mutta sinänsä olen samaa mieltä. Tuntuu todellakin etuoikeutetulta, että työterveyteen voi vaan varata ajan ja sen saa aina samalle päivälle. Senttiäkään en joudu itse maksamaan. 

Vierailija
6/6 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten, kun saat muutosneuvotteluissa kenkää, ja tisuimplantteihin tulee vikaa? Hallituskin on linjannut, että julkisella ei hoideta ulkonäköön perustuvia toimenpiteitä.

Onko sun pomo muuten kalju ja puoli-impotentti mies joka kannusti ottamaan implantit ja pitämään avokaulaisia paitoja töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi