Oletko koskaan kehdannut sanoa miehellesi suoraan ja selväkielisesti että sinua panettaa?
Ei siis mitään silmäpelejä ja hipelöintejä vaan ihan suoraan ja suomeksi.
Kommentit (22)
Tietysti. Ei vihjailuviestit mene perille vaan selkeäsanainen asian ytimeen porautuva viesti.
Mies ei tajua naisen vihjailuja ja piiloviestejä.
Kyllä minä aina ilmoita ihan suoraan, miksi ei.
No todellakin olen. Ja mieshän siitä aina innostuu, ja laittaa toimeksi.
minä joskus sanon, tosin englanniksi. ei mieheni puhu suomea. joskus hän lukee minua ja toteaa, että taidan olla ratsastustuokiota vailla. onneksi hän heltyy ja kehottaa nousemaan ratsaille, jos tilanne sen sallii.
Kyllä minun naiseni ainakin sanoo tai sitten käy suoraan vehkeeseen kiinni, jos ollaan jo muutenkin valmiiksi sängyssä.
Ei kai siinä nykymaailmassa ole mitään paheksuttavaa.
En enää, koska suuttui siitä minulle ja piti mykkäkoulua viikon :D
Vaimoni sanoo toisinaan suoraan, että hänen alapäässä kihelmöi ja sinne pitäisi saada jotain. Se on ihanaa. Tottakai olen heti mukana. Hänestä on taivaallista tuntea, että hän täyttyy minun spermastani. Saa kuulemma hänet tuntemaan itsensä rakastetuksi ja oman miehen sängyssä ottamaksi.
Ei siinä mitään kehtaamista edes ole. Seksistä ja haluista on puhuttu avoimesti ihan ensi tapaamisesta lähtien.
Kiima kun tulee päälle niin pakko sanoa, ei mies jätä pulaan vaan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
En enää, koska suuttui siitä minulle ja piti mykkäkoulua viikon :D
No voihan saatana, mitä se nyt sellai suuttui?
Mikäs tuossa jos on kiima. Voin jopa sanoa kaupungilla poikkikselle, etitään vessa ja nait mua. MUA Panettaa. Noora 22.
Tottakai, tämän tästä. Seksistä puhuminen on meille aivan arkipäiväinen asia, mutta joka useimmiten johtaa johonkin toimintaan, vaikka siitä olisi vain ohimennen perunoita kuoriessa puhunut. Eli halun suoran ilmaiseminen ei todellakaan ole ollut minkäänlainen ongelma, edes alussa.
N47
Aika useinkin tulee sanottua, meillä mennään muutenkin suhteellisen suoraan asiaan eikä kumpikaan kääri panetuksen tunnetta rivienväleihin. Ja jos toinen ei ehdi tai voi juuri silloin kun toista panettaa, niin usein kysytään jotain tyyliin: jaksatko odottaa iltaan asti
Nuorempana kyllä, enää en. Nuori ja nätti kun pyytää se on ihanaa, vanhan tädin panetus on vain surkuhupaisaa.
En, mutta voisin niin kuvitella tekeväni jos se oma tyyppi joskus löytyy. Nyt pitää vaan ajatuksissa leikkiä sillä.
Ilman muuta kannattaa sanoa silloin kun panettaa ja molempien, koska muuten jää ilman.
Exä ei sanonut kuin suhteen alussa. Sit alkoi sanomaan että on yksityisyyttä. No selvisihän se aikanaan kun seksikerrat väheni olemattomiin, ettei enää halunnut minua vaan käytteli lelua yksinään.
Nykyinen naiseni ilmoittaa kyllä usein miten mieli tekee ja mitä haluisi tehdä. Saas nähdä kuinka kauan tätä nyt jatkuu