Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välit poikki sisarusten kanssa?

Vierailija
22.10.2024 |

Kellään käynyt näin. Toinen siskoistani oli läheinen ja toinen ei niin. Läheinen sisko katkaisi välit älyttömästä asiasta minun ja toisen siskoni kanssa, suuttuu helposti ja on pitkävihainen.

Olin pitkään ja edelleen surullinen, sillä olimme läheisiä. Näen unia joissa kaikki oli hyvin..

Toinen siskoni jonka kanssa lähennyimme tuon välirikon jälkeen, alkoi käyttäytymään ikävästi ja arvostelemaan lapseni kasvatusta, alkoi uhkailemaan lastensuojeluilmoituksilla koska hänen mielestään puhun ikävästi joskus lapselleni/olen korottanut ääntä ( kuka ei olisi?) Alkoi myös jankkaamaan että minulla olisi mahdollisesti mielisairaus koska äitini oli kieltänyt erään riidan joka tapahtui. Kertoi minun luottamuksella kertomia asioita kun mieheni on nimitellyt minua, miehelle siis kertoi näistä epäillen että olen valehdellut ja ovat harhoja. Ja mies tietenkin vihainen minulle että olen näistä puhunut siskolle. Olen niin loukkaantunut ja järkyttynyt, että en koskaan elämässäni että sisko petti näin.

Homma meni niin agressiiviseksi hänen puolesta että en voinut kuin katkaista välit. Nyt olen siitä lähtien itkeskellyt ja ollut todella surullinen, töistäkään ei tule mitään. Olen aika yksinäinen ja siskot olivat tärkeitä. Harmittaa myös lapsen puolelta että ei ole yhteisiä synttäreitä/jouluja joihin siskoja kutsua.

Onko kellään muilla kokemuksia/miten kauan menee tottua että sisarukset toimineet näin? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/3 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija