Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hitto että tuli upean näköinen mies tänään kotiin parturista! huoh!

Vierailija
16.02.2007 |

miehelläni ollut lähes aina sama lyhyt malli hiuksissa ja edessä sellane etutöyhtö, mikä nyt on lähes jokaisella ja hiusten väri ollut jop pitkään oma luonnollinen ruskea. esitin miehelle joku aika sitten toiveen että kasvattaisi lettiään hieman jotta siihen voisi väsätä jonkun uuden mallin. kasvatti tukkansa ja tilasin/maksoin hänelle parturin siitä hyvästä ja kerroin millainen mielestäni hänelle sopisi, mutta sanoin kyllä että jos ei itse tykkää ideastani voi kyllä kokeilla jotain muutakin. kun mies tuli kotiin oli NIIN SYÖTÄVÄN HYVÄNNÄKÖINEN etten ollut uskoa silmiäni. Hiukset olivat juuri sellaiset kuin olin kuvaillut ja mies oikein hehkui tyytyväisyyttä, joten en ollut tosiaan ainoa joka piti näkemästään. lopputulos oli tällainen: pohjaväri lähes musta,aavistuksen punertava ja päällä oransseja ohuita raitoja. takaa ja päältä oli nostettu hiukset hieman irokeesimaisesti ja edessä " otsatukka" jossa jakaus sivulla ja raidat jakauksen mukaisesti, että helpottaa hiusten laittoa. UPEA NÄKY!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus jopa raavas mieskin voi vähän nöyrtyä... ja kyllä kuulkaa kiitteli mua :). mä en pitäis yhtään pahana jos mies sanoin millaiset hiukset mulle haluais, päinvastoin se ois ihanaa jos sil olis jokin mielipide! nyt mammat kaikki vaan miehelle parturia varaamaan! ;)

Vierailija
2/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa parturille millaisen tukan haluaa ja jopa maksaa leikkauksen itse! Se on sellainen ihmemies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittiin helpolla kun ei tarvinnut koko miestä vaihtaa, selvittiin pelkällä hiustyylillä! jos muutkin mammat olisivat yhtä fiksuja kuin mä,kyllä laskis erotilastot minimiin! ;))))) t:ap

Vierailija
4/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väriä saa tahvo tarvittaessa lisää! no annetaan kateellisten panetella silläaikaa kun miehensä juovat kaljaa sohvalla tai kapakassa hiirenharmaissa siilitukissaan! ;))))))) Mun mies mummolassa lasten kanssa ja mulla vapaa vko loppu... et sellasta! ;))) on se mies vaan niin ihku! ;)

Vierailija
5/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on luonnostaan musta tukka ja laittaa siihen joskus kirkkaan punaisia raitoja. Lyhyt hiusmalli tosin. Tosi hyvännäköistä!

Vierailija
6/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturi-kampaajana nyt kysyn, että what a fuck ???

raitaa siellä ja raitaa täällä, ja mustaa ja punasta ja oranssia.. ja raitaa ja ruutua.. todellinen taidonnäyte.. hoh hoijaa.

Vierailija
7/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
8/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olet niin tyhmä että paruri sopii kuvaamaan paremmin ammattitaitoasi! ;)

Vierailija
9/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi se on what the fuck...

Vierailija
10/10 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi joo hauska nähdä minkälaisia perusjamppoja sun käsistäsi tulee..

-toinen kampaaja