Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että miehet eivät täällä koskaan mene sen kummemmin häiritsemään naisten tekemiä aloituksia parisuhteesta

Vierailija
22.10.2024 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/5790652/en-jaksaisi-enaa-etsia-kumppania

Esimerkiksi tämäkin. Joku yksi mies nyt käynyt tuonne heittämässä jonkun "otatko ahteriin" -kommentin. Mutta siinäpä se. Jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisen aloituksen niin siellä olisi jo 20 naista käynyt laittamassa alapeukun ja kommentoimassa ties mitä kakkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh.

Vierailija
2/6 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän menee 95% keskusteluista asiattomuuksiin, joten en usko että riippuu sukupuolesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun nauraa. Miehethän tulevat tyyliin seks.hyväksikäytöstä toipuvien naisten ketjuun spämmäämää, että kyllä naisetkin ja sitten kommentoivat törkeyksiä puhumattakaan vähättelyistä. Oikeastaan, tiedätkö miksi tämä palsta on enää auki tiettynä aikana? Kyllä, koska miehet öisin spämmivät typeriä juttujaan.

Vierailija
4/6 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sentään tunneälyä, muutamaa törppöä lukuunottamatta.

Vierailija
5/6 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun nauraa. Miehethän tulevat tyyliin seks.hyväksikäytöstä toipuvien naisten ketjuun spämmäämää, että kyllä naisetkin ja sitten kommentoivat törkeyksiä puhumattakaan vähättelyistä. Oikeastaan, tiedätkö miksi tämä palsta on enää auki tiettynä aikana? Kyllä, koska miehet öisin spämmivät typeriä juttujaan.

Olen käynyt täällä lähes 10 vuoden ajan enkä ole kertaakaan nähnyt sekshyväksikäytöstä toipuvan naisen aloitusta.

Vierailija
6/6 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi