Olen huomannut että miehet eivät täällä koskaan mene sen kummemmin häiritsemään naisten tekemiä aloituksia parisuhteesta
https://www.vauva.fi/keskustelu/5790652/en-jaksaisi-enaa-etsia-kumppania
Esimerkiksi tämäkin. Joku yksi mies nyt käynyt tuonne heittämässä jonkun "otatko ahteriin" -kommentin. Mutta siinäpä se. Jos mies olisi tehnyt vastaavanlaisen aloituksen niin siellä olisi jo 20 naista käynyt laittamassa alapeukun ja kommentoimassa ties mitä kakkaa.
Kommentit (6)
Täällähän menee 95% keskusteluista asiattomuuksiin, joten en usko että riippuu sukupuolesta
Anna mun nauraa. Miehethän tulevat tyyliin seks.hyväksikäytöstä toipuvien naisten ketjuun spämmäämää, että kyllä naisetkin ja sitten kommentoivat törkeyksiä puhumattakaan vähättelyistä. Oikeastaan, tiedätkö miksi tämä palsta on enää auki tiettynä aikana? Kyllä, koska miehet öisin spämmivät typeriä juttujaan.
Miehillä on sentään tunneälyä, muutamaa törppöä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Anna mun nauraa. Miehethän tulevat tyyliin seks.hyväksikäytöstä toipuvien naisten ketjuun spämmäämää, että kyllä naisetkin ja sitten kommentoivat törkeyksiä puhumattakaan vähättelyistä. Oikeastaan, tiedätkö miksi tämä palsta on enää auki tiettynä aikana? Kyllä, koska miehet öisin spämmivät typeriä juttujaan.
Olen käynyt täällä lähes 10 vuoden ajan enkä ole kertaakaan nähnyt sekshyväksikäytöstä toipuvan naisen aloitusta.
Täh.