Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perkele! Auttakaa nyt V*un tyhmää! (hiusasiaa..)

Vierailija
16.02.2007 |

Monta kysymystä, osaisiko joku johonkin vastata,

-tehoaako ns. sinishampoo oikeasti?? (kampaaja ryssi mun hiukset oranssin keltaisiksi enkä valittanut (ENKÄ MENE VALITTAMAAN KUN VALITAN TÄÄLLÄ) ja olen käyttänyt tätä sinipesua monta kertaa eikä vielä mitään muutosta)

-samainen kampaaja leikkasi tylsän mallin päähäni (ohueksi riivitty polkkatukka) Miten tätä voisi pitää? Kun laitan rullat niin olen kuin Kylli-täti ja suorana tämä on kuin puutostautisella.

Kampaajalla käynti maksoi taas 80e joten ihan heti ei ole varaa mennä uudestaan.

Vielä kun joku viitsisi mainostaa hyvää kampaajaa Jyväskylässä niin menisin seuraavaksi sinne. Tälle kuseksi värjääjälle en enää mene ikinä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaa jne?

Mun kaveri tekee silleen että suoristusraudalla nostaa juuresta hiuksia, ne kohoaa sopivasti.

Vierailija
2/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Tampereella harmaat hiukset, piti olla kaksiväriset: vaaleeta ja vaalean ruskeaa. Menin sanomaan kun harmitti niin kovin, mutta ei se mitään auttanut.

Kampaajillakin pitäis olla joku tulostakuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edellyttää sitä, että pohja on jo toivotun värinen, ja sitä sitten ylläpidetään. Turhaan täällä itket!!!!

Vierailija
4/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä sain Tampereella harmaat hiukset, piti olla kaksiväriset: vaaleeta ja vaalean ruskeaa. Menin sanomaan kun harmitti niin kovin, mutta ei se mitään auttanut.

Kampaajillakin pitäis olla joku tulostakuu!

Vierailija
5/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene valittamaan koska kampaaja oli tutun tuttu ja koska olen nynny enkä halua eripuraa kenenkään välille.

Mitä jos annan sinishampoon olla päässä oikein kauan? Lähteekö hiukset päästä ennen kuin keltaisuus?

Vierailija
6/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin minäkin vastauksia, miten kauan sitä hiton sinishampoota tarvii käyttää, että jotain tapahtuu.

Vierailija
7/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on ainakin minun mielestäni Marko Nostalgiassa. On ainoa kampaaja, joka on ikinä osannut leikata minulle hiusmallin joka sopii persoonaani JA saa ohuenohuesta kuontalostani parhaat puolet esille. Ja lisäksi keksii aina jotakin uutta ja erilaista.

Huonona puolena se, että ei ole edllisimmasta päästä, eikä aikoja ole aina saatavilla.

Vierailija
8/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeashampoo EI vaalenna eikä värjää hiuksia, antaa vain hitusen toivottua sävyä/kumoaa keltaisuutta pois. Eli hiusten tulee olla toivotun sävyiset, shampoopesuilla sitten ylläpidetään sitä sävyä. Ei lähde hiukset päästä vaikka kuinka kauan pitäisit. Latvat voivat tosin imaista " harmaiksi" jos ovat ihan paskassa kunnossa->liian kuivat.

Käy sanomassa kampaajallesi, äläkä täällä itke.

Vierailija
9/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En mene valittamaan koska kampaaja oli tutun tuttu ja koska olen nynny enkä halua eripuraa kenenkään välille.

Mitä jos annan sinishampoon olla päässä oikein kauan? Lähteekö hiukset päästä ennen kuin keltaisuus?

Vierailija
10/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi pitänyt tietää, että jos vaalentaa osan hiuksista, niin se näyttää harmaalta. Ne " mallihiukset" oli vaaleita ja vaalean ruskeita.

4

Vierailija
11/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun olisi pitänyt tietää, että jos vaalentaa osan hiuksista, niin se näyttää harmaalta. Ne " mallihiukset" oli vaaleita ja vaalean ruskeita.

4

Vierailija
12/12 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin viiden ihmisen mielipidettä ennen kuin menin valittaan. Ei ollut helppo mennä sanomaan asiasta, koska kampaaja oli ollut ihan mukava.

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi