Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu katos ihan siitä häiritseeköö lisääntyneet raiskaukset ja sosiaalituilla eläjät?
Aivan samalla tavalla valkoinen ihminen sen tekee...
Joonas ja Vivianna olis olleet sopivampi pari, ei Joonas ja mustis-moonika
Mitä Joonas tekee työkseen??? Miten hänellä muka on mahdollisuus mennä asumaan jenkkeihin milloin vaan kuinka pitkäksi aikaa vaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Joonas tekee työkseen??? Miten hänellä muka on mahdollisuus mennä asumaan jenkkeihin milloin vaan kuinka pitkäksi aikaa vaan?
Hieman erikoista äiti-ihmiseltä sanoa, että hän voi vaan jättää lapsensa ja lähteä Jenkkeihin elämänsä rakkauden perässä. Ihmettelen myös, ettei jeesustelija bätse tätä yhtään kyseenalaistanut. Ei kyllä välittynyt minkäänlaista kemiaa saati kemiaa ko. parista. Taisi olla enemmän seksuaalista kemiaa Viviannan kanssa 😅
Ja miten ihmeessä Monica puhuu noin huonoa suomea kaikkien näiden vuosien jälkeen!?
Pitäisköhän mun osallistua bacheloriin ensi kerralla jos vaikka noi seuraajamäärät kasvaisi kuten sugar Viviannalla.
Mä tosin tipahtaisin jo ensimmäisessä jaksossa.
Mussa on kaikki mahdolliset turn offit ja red flagit sellaiseen formaattiin.
En varsinaisesti ole mikään kedon kaunein kukkanen oon ulkonäöllisesti vähän poikamainen lyhyine hiuksineni.
Mulla on silmälasit oon bi oon muunsukupuolinen.
Oon eläkkeellä mulla on pakko oireita.
Oon yli ikäinen enkä ole juuri koskaan seurustellut.
Joten tippuisin heti mutta ehkä seuraajamäärät nousisivat tai sitte eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu katos ihan siitä häiritseeköö lisääntyneet raiskaukset ja sosiaalituilla eläjät?
Aivan samalla tavalla valkoinen ihminen sen tekee...
Totta, meillä on ollut ja on ongelmia miksi rahdata maahan lisää ongelman aiheuttajia. Vaikuttaa siltä, että tilanne vain pahenee.
Monica näytti niissä kuvissa jossa punasta huulipunaa joltain stereotyypiltä. Niin kuin ne entisajan Brunbergin pusujen hahmot. 😬
Harva meistä on rautaa niin moni taipua saa moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan minä taivu en koskaan tahdon vain yrittää.
Käviköhän Joonas edes suihkussa sen jälkeen kun oli pannut Viviannaa?
Joonaksen parasta mä tässä ajattelen.
Sen jälkeen kun on pannut Vivianna hupakkoa on syytäkin käydä suihkussa.
Tämä on typerin keskustelu pitkään aikaan - jopa vauvalla.
Rasistit öyhöttävät, moraalipoliisit vahtivat ja modet viettävät vapaapäiviä.
Monicaa ja Joonasta tuskin kiinnostaa. Viviannaa ei takuulla kiinnosta.
On surkuhupaisaa katsella, miten palstalla trollataan ja kiihkoillaan. Lähtekää vaikka baariin tai houkutelkaa kumppani sänkyyn. Turha takakireys saattaisi laueta.
En tosin usko, että täällä vouhottavilla on kumppania. Osa on ylikseltä karanneita jonneja ja osa eläkeiän saavuttaneita impejä. Kaikilla mielessä jotain saavuttamatonta eli "syntinen" seksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerin keskustelu pitkään aikaan - jopa vauvalla.
Rasistit öyhöttävät, moraalipoliisit vahtivat ja modet viettävät vapaapäiviä.
Monicaa ja Joonasta tuskin kiinnostaa. Viviannaa ei takuulla kiinnosta.
On surkuhupaisaa katsella, miten palstalla trollataan ja kiihkoillaan. Lähtekää vaikka baariin tai houkutelkaa kumppani sänkyyn. Turha takakireys saattaisi laueta.
En tosin usko, että täällä vouhottavilla on kumppania. Osa on ylikseltä karanneita jonneja ja osa eläkeiän saavuttaneita impejä. Kaikilla mielessä jotain saavuttamatonta eli "syntinen" seksi.
Tota... Olen 35vuotias ja neitsyt.
Mutta mitä sitten?
Mua vaan ei pahemmin seksihommat kiinnosta.
En tiedä keitä tarkoitit kiihkoilijoilla ja trollaajilla mutta itse en mielestäni ole tehnyt kumpaakaan.
Ton ohjelman todellinen voittaja oli Viviany, onneksi ei valinta osunut lopulta häneen, väisiti ns luodin kun mies valitsi Monican. Ja täällä kun niin Viviannaa arvosellaan niin pakko sanoa, että ohjelman järkevimpiin ihmisiin kuului. Kaikki ohjelman naiset ansaitsevat paremman miehen mitä Joonas.
Miten Monica sanoi, että voi jättää lapsensa Suomeen ja lähteä äijän perässä ulkomaille. Ei kukaan jätä lastaan!
https://www.is.fi/viihde/art-2000001254270.html
Venla ja Vivianna ovat olleet samaan aikaan finalisteja eli vuonna 2017!!
Eli he tuntevat edes jonkun verran. Eivät kaveeranneet Batsessa.
Tässä Miss Helsinki 2017 on nuo kaksi Batsen ehdokasta ja ainakin kaksi rikollista Antoisa vuosi, antoisa kilpailu Miss Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Monica näytti niissä kuvissa jossa punasta huulipunaa joltain stereotyypiltä. Niin kuin ne entisajan Brunbergin pusujen hahmot. 😬
N***suukkoja ne ovat olleet. Tosiaan hahmo aivan samanlainen
Eikö Joonas maksanut? No tuotantoyhtiö varamasti korjasi virheen.