Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Monican olisi pitänyt lähteä menemään siinä vaiheessa, kun Joonas kertoi koeajaneensa Vivianin. Tuntuu ettei hän arvosta itseään, kun suostuu tuollaisen miehen kanssa olemaan.
Minä uskon että Monika oli tuolla luullen että saisi vaikka mallin töitä tällä tavalla. Ei ole oikein ura tainnut edetä niin tämä oli tapa saada näkyvyyttä. Tietysti rikas mies jenkeissä voisi siinä olla apuna mutta sellainen ei taida nyt tämä sulho olla.
Vierailija kirjoitti:
Venla ja Niina olivat kauneimmat ja fiksuimmat naiset.
Ei fiksut mee tollaseen ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Monican olisi pitänyt lähteä menemään siinä vaiheessa, kun Joonas kertoi koeajaneensa Vivianin. Tuntuu ettei hän arvosta itseään, kun suostuu tuollaisen miehen kanssa olemaan.
Sitä voi itselleen selitellä, että eiväthän he olleet vielä virallistaneet suhdettaan, mutta takuuvarmasti tuollainen jää alitajuntaan kummittelemaan.
Loistava kirjoitus. Olen täysin samaa mieltä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d65985ac-0db6-467d-9b94-94b6b91…
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Maija oli varsinkin loppua kohden varsin hyvä kandidaatti vakavaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean valitsi. Monicasta näki, kuinka hän oikeasti välitti Joonaksesta. Viviannalta mautonta hässiä telkkarissa. Viviannaa ei edes näyttänyt harmittavan? Tuskin oli aitoja tunteita miestä kohtaan.
Ei Vivianna älyä hävetä. Just niitä naisia jotka lähtevät baarista tuntemattoman matkaan naimisen takia.
Kauanko he nyt olikaan olleet mukana ohjelmassa, jossa Vivianna oli Joonaksen valinta kerta toisensa jälkeen? Eihän tuota nyt mitenkään voi verrata siihen, että olisi lähtenyt baarista tuntemattoman matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Monicako parempi valinta? Hän on mestarimanipuloija, itkut ja poistuminen täysin harkittua. Eiköhön etsi vain elättäjää, luulee kai, että kaikki valkoiset miehet ovat rikkaita.
On luuserin ihmisen merkki,solvata ihonvärin perusteella,on luuserikäytöstä olla rasisti,on ylipäätään luuserin ihmisen käytöstä,solvata asioista joille ihminen ei itse voi mitään,esimerkiksi ihonväri,suuntautuminen yms.
Afrikkalaisetkin ovat ihmisiä,heillä on täysin samat oikeudet,elää ja olla,elää turvassa ja rauhassa,työskennellä opiskella ja ylipäätään.
Ja mun käsittääkseni,Monica käy kyllä ihan töissä,että tuskin hän mitään elättäjää tarvitsee.
Mä itse olen 35vuotias,olen valkoihoinen,eläkkeellä,niin että revippäs siitä RASISTI.
Jos sulla on tarve,jotakuta solvata,solvaa mielummin mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean valitsi. Monicasta näki, kuinka hän oikeasti välitti Joonaksesta. Viviannalta mautonta hässiä telkkarissa. Viviannaa ei edes näyttänyt harmittavan? Tuskin oli aitoja tunteita miestä kohtaan.
Ei Vivianna älyä hävetä. Just niitä naisia jotka lähtevät baarista tuntemattoman matkaan naimisen takia.
Kauanko he nyt olikaan olleet mukana ohjelmassa, jossa Vivianna oli Joonaksen valinta kerta toisensa jälkeen? Eihän tuota nyt mitenkään voi verrata siihen, että olisi lähtenyt baarista tuntemattoman matkaan.
Ja mitä pahaa siinäkään on jos joku lähtee baarista jonkun matkaan jos asia tehdään yhteisymmärryksessä. Ei yhtään mitään pahaa. Kondomitkin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Tuotannolle vinkki: valitkaa seuraavaksi Bacheloriksi oikea MIES, eikä mikään kestohymy naamalla keikistelevä mammanpoika.
Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että oikeat miehet ei tollasiin osallistu.
Mutta ei siinä mitään, katsojan kannalta paras valinta mahdollisimman hyvän näköinen ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä rasistiset natzittaret haukkuu Monicaa. Kyllä Suomessa naiset on niitä pahimpia rasisteja.
Aivan ja ovat vaan kateellisia Monican kauneudelle
Kaikkee kakkaa ihmiset katsoo.
Joonaksen ei ainakaan mitään näyttelijän hommista kannata haaveilla , sen verran surkeaa esitystä ollut nää sen itkut ja tunteenpurkaukset 😂
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin noi naiset sanoi tuolla tapaamisessa, että Joonas ei antanut itsestään juuri mitään, myötäili vain treffeillä, niin kieltämättä kyllä kaveri jäi hyvin etäiseksi. Kummallista, ettei skandidaavi-poika löydä jenkeistä pysyvää tyttöystävää, jos kerran elämä on kuitenkin siellä.
Työkeikkahan tämä taisi hänelle olla. Ei tietysti olisi haitannut, jos rakkaus olisi tullut bonuksena.
Joko on paljastusjakso katsottu, kestikö suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monicako parempi valinta? Hän on mestarimanipuloija, itkut ja poistuminen täysin harkittua. Eiköhön etsi vain elättäjää, luulee kai, että kaikki valkoiset miehet ovat rikkaita.
Minkä takia puhut Monicasta rumasti?
Annappas katsoa,että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun puhut hänestä tuolla tavalla!
Monica on kylläkin ihan aidosti rakastunut Joonakseen,toisinkuin Vivianna,joka oli etsimässä vain k*rpää.
Voisit miettiä,miten puhut toisista ihmisistä,katso siis peiliin ja kasva aikuiseksi.
Monicaa sinä et solvaa,enää ikinä,muista se.
Olen eri, mutta oletko Monica tai tunnetko hänet, kun otat viihdeohjelman suorastaan pelottavan henkilökohtaisesti ja tosissaan?
En ole Monica,enkä tunne häntä,mutta vihaan rasismia,ja sitä kun ihonvärin takia solvataan,mitä ihmeen merkitystä sillä olisi ollut,vaikka Monica olisi ihonväriltään vihreä?
Ihminen hän silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mauttomampaa se oli Joonakselta. Suoranaista hyväksikäyttöä. En luottaisi Joonakseen tippaakaan sen perusteella, minkä näille naisille teki.
Joku jaksaa jankata. Minkä Joonas teki Viviannalle? Vain antoi sen mitä tämä halusi.
En ole tuo jolle vastasit, mutta jos oma aviomiehesi "vain antaisi" jollekin vieraalle naiselle , kun tämä niin kovasti halusi, niin olisko ok?:D Nythän Joonaksella oli vain enää kaksi naista tuossa ja jompi kumpi tuli valita, joten oli rumaa tehdä sille toiselle tuossa vaiheessa noin ruma temppu, että menee sänkyyn sen toisen kanssa.
Jos joonaksella oikesti oli Monicaa kohtaan tunteet" en voi elää ilman sinua" niin ei silloin mennä sänkyyn jonkun toisen kanssa, kun se "niin halusi". Tuolla periaattella varustettu mies, joka antaa naisille, kun ne kerran kovasti haluaa, ei tule olemaan uskollinen parisuhteessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On luuserin ihmisen merkki,solvata ihonvärin perusteella,on luuserikäytöstä olla rasisti,on ylipäätään luuserin ihmisen käytöstä,solvata asioista joille ihminen ei itse voi mitään,esimerkiksi ihonväri,suuntautuminen yms.
Afrikkalaisetkin ovat ihmisiä,heillä on täysin samat oikeudet,elää ja olla,elää turvassa ja rauhassa,työskennellä opiskella ja ylipäätään.
Ja mun käsittääkseni,Monica käy kyllä ihan töissä,että tuskin hän mitään elättäjää tarvitsee.
Mä itse olen 35vuotias,olen valkoihoinen,eläkkeellä,niin että revippäs siitä RASISTI.
Tämä ohjelma onkin juuri siitä erittäin häiritsevä, että fiksu katsoja huomasi, miten valkoinen mies valitsi alistuvan tumman naisen. Kun pyrkimys kai monilla ryhmillä isossa kuvassa on, että voisimme olla ihmisinä tasavertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon kirjoittaja mihin vastaat. Ainoa asia mihin tuo kirjoittaja ottaa kantaa ihonvärillä on että valkoinen mies on rikas. En nyt oikein pitäisi tuota solvauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas valitsi sen, joka oli HÄNEEN eniten rakastunut.
Ja näin toimii moni muukin mies. Onko jotain väärää?
-----
En mä väärästä tiedä, mutta kyllä kai nainenkin haluaa kokea tulla rakastetuksi.
Totta kai. Rakkaus on kuitenkin asia, joka kasvaa ajan kanssa, ja kun toinen tykkää susta, sille omallekin tunteelle on paremmat lähtökohdat.
En nyt tämän ohjelman kohdalla kovin helposti puhuisi rakkaudesta, ihastumisesta ennemmin.
---
Noista lähtökohdista ajattelen kuitenkin, että monesti on vaan niin, että liian helppo "saalis" ei ole kiinnostava.
En olisi iki maailmassa huolinut tuota ruusua tuolta Mikki Hiireltä tuossa tilanteessa ei hyvää päivää 🤬