Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
2881/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus jakson katsoneena: ruusu seremoniaa miettiessä Joonas kertoi muutamankin kerran painineesta järki vs. sydän ja päätyi kuunteleen sydäntään. Mietin että olisiko järjellä ajatellut, että Fanni olisi hyvä match: maailmaa nähnyt, rikkaan perheen tyttö, joka on pienen tyttärensä kanssa reissanut hyvin paljon ja asunutkin ulkomailla kaksin tyttönsä kanssa. Fannin kanssa esteenä ei todellakaan ole pieni lapsi, sen verran sukkuloinut hänen kanssaan potkin maailmaan.

Bellen kohdalla taas, että olisiko saanut hänestä hyvän kodin hengettären ja äidin, joka pitää langat käsissä Joonaksen ollessa reissussa. Tässä kumminkin voitti himo ns. jännä-Monican kanssa, ei pystynyt järjellä ajattemaan minkä riesan Monicasta saa.

Vivianna yllätti positiivisesti, kaikkea hyvää hänelle, ansaitsee paljon paremman kuin Joonaksen.

Vierailija
2882/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Fanni tippui. Ei ainakaan mun (oon mies) makuun nappaisi lainkaan. Kitisevä muija, joka esitti niin täydellistä. Jonkun mielestä hän tuntui fiksulta, minusta taas päinvastoin. Ulkonäön  ja luonteen lisäksi fiksuudestakin voi olla eri näkemyksiä ja se on ihan ok. Bella paljon paremman näköinen ku Monica.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Fanni tippui. Ei ainakaan mun (oon mies) makuun nappaisi lainkaan. Kitisevä muija, joka esitti niin täydellistä. Jonkun mielestä hän tuntui fiksulta, minusta taas päinvastoin. Ulkonäön  ja luonteen lisäksi fiksuudestakin voi olla eri näkemyksiä ja se on ihan ok. Bella paljon paremman näköinen ku Monica.

Kun nyt esität olevasi mies, niin peppu ja tissit  olivat varmaankin ne paremman näköiset Bellalla. Fannilla edelleen voimistelijan voimakkaat lihakset niin jaloissa kuin pepussakin ja nuorekas kroppa muutenkin.

Vierailija
2884/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköinen ja näköinen. Entä vaikka parinkymmenen vuoden päästä? Kai jotain muutakin pitää suhteessa olla. Rasittavaa tämä  "näköinen" -jauhanta. 

Vierailija
2885/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko Vivianin vai Moonikan?

Vierailija
2886/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanni näytti erityisen kauniilta treffeillä.

Fannilla on myös kauniita asuja. Paras tyylitaju. Osaisinpa itse pukeutua yhtä hyvin. 

Minusta hän on yhtä viehättävä ja jäykän oloinen kuin metrin halko. 

Vierailija
2887/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanni näytti erityisen kauniilta treffeillä.

Fannilla on myös kauniita asuja. Paras tyylitaju. Osaisinpa itse pukeutua yhtä hyvin. 

Minusta hän on yhtä viehättävä ja jäykän oloinen kuin metrin halko. 

Katsoppa nyt oleva jakso. Metrin lahko siellä limboaa

Vierailija
2888/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Viviannalla onlyfans?

Vierailija
2889/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se bätsen äidin varoittava asia?

Vierailija
2890/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan toi Monica ei ole mikään persjalkainen.

Vierailija
2891/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt livenä Viviannaa?  Minusta  hän näyttää todella jykevältä ja isokokoiselta naiselta,  onko oikeasti vai hämääkö telkkari?

Vierailija
2892/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi tuo maailmalle muutto ja lapsi. Minkä ikäinen tuon Monican lapsi on? Jos lähemmäs 18v tilanne olisi toinen. 

Vierailija
2893/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköinen ja näköinen. Entä vaikka parinkymmenen vuoden päästä? Kai jotain muutakin pitää suhteessa olla. Rasittavaa tämä  "näköinen" -jauhanta. 

Ulkonäkö merkitsee suurimmalle osalle, mutta ei se sulje pois muita ominaisuuksia. Mr tai Ms Uuno Turhapuron kanssa harva tahtoo tallata yhtä matkaa. 

Vierailija
2894/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se bätsen äidin varoittava asia?

? Se äitihän varoitteli monicasta, että mieti nyt vielä, että millaista olisi tuollaisen mustiksen kanssa. Fiksu äiti, mutta hölmö Joonas ajattelee m*nallaan, että olisi jännää käydä höyläämässä akkaa. Eikä oikein näytä todella ymmärtävän, että mukana tulee joku 13-vuotias teini... Myös tämä monica on naiivi, kun kuvittelee, että tuosta vaan häneltä onnistuu seurata Joonasta vaikka maailman ääriin yhdessä sen teininsä kanssa.. Tuskinpa Joonas jaksaisi jotain perhe-elämää ja isäpuolileikkiä jonkun toisen lapselle pidemmän aikaa.

Vierailija
2895/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan toi Monica ei ole mikään persjalkainen.

No olmiotsa senkin edestä.

Vierailija
2896/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tämän äidin sydän voi käsittää, miten äiti-ihminen voi edes miettiä vaihtoehtoa "muutan ulkomaille ja jätän lapsen isälle Suomeen". Äijän takia? Monica sanoo, että lapsi on vielä pieni ja seuraavassa lauseessa lapsi saa päättää jääkö äidille vai isälle? Minkä ikäinen lapsi tämä laitetaan päättämään? Että on helvetin itsekäs munan perässä juoksija 

Vierailija
2897/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitseeko Vivianin vai Moonikan?

Monica oli valmis jopa luopumaan lapsestaan, että pääsis Joonaksen mukana USA:ajan. 

Vierailija
2898/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Gaala iltoihin Joonasta on kutsuttu tai tullaan kutsumaan ? Monica olisi upea näyttää siellä. Eiköhän ekana pidä miettiä millaista on arki naisen kanssa jolla lapsi. 

Vierailija
2899/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää bätse puhuu sellasta tuubaa ja teot ihan toista, aivan käsittämätön  kausi. Tulee mieleen se miljönäärijussi jossa huijattiin törkeästi naisia, että kyseessä on joku miljönääri vaikka olikin oikeasti joku keppikerjäläinen :D

Vierailija
2900/6871 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Gaala iltoihin Joonasta on kutsuttu tai tullaan kutsumaan ? Monica olisi upea näyttää siellä. Eiköhän ekana pidä miettiä millaista on arki naisen kanssa jolla lapsi. 

Taitaa toiveena olla, että ohjelman jälkeen kutsutaan niihin gaaloihin ainakin Suomessa. Kymppijaksossa puhuu myös haaveistaan tehdä muun muassa omaa matkailuohjelmaa. Tuliko lainkaan etsimään ja löytämään rakkautta.