Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomuus, kun alkoholittomana pari kuukautta

Vierailija
21.10.2024 |

Heips, ollaan oltu ilman alkoholia reilut pari kuukautta. Se on mukavaa, mutta ennen tuli aina puolison kanssa harrastettua seksiä krapulassa ja muutenkin alkoholi buustasi haluja. Meillä ei ole ollut juuri seksiä enää eikä mies tee mitään aloitteita - eli kelpasi aiemmin, en vissiin enää. Onko tämä jokin hormonijuttu tms? Tasoittuuko fiilikset kun on ilman kauemmin? Inhottavaa pettyä kun ei saa enää seksiä, itse kumminkin haluaisin suht usein. Kokemuksia kellään alkoholittomuuden vaikutuksista seksielämään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetti panemisen kun tajusi, kenen kanssa on. Moni keskiverto, tasapainoinen avioliitto on päättynyt, kun mies on lopettanut ryyppäämisen. Ensinnäkin hän alkaa ottaa puhevaltaansa takaisin ja toisekseen miettiä ehkä muitakin asioita. Siunausta.

Vierailija
2/5 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja siunausta, sitä tässä tarvitaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sinä aloitteita? Miten niihin suhtaudutaan?

Vierailija
4/5 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoholi nostaa haluja. Olen huomannut itsessäni, että ei ole semmoista panetusta kun aiemmin. Ilman alkoholia vuoden verran. 

Vierailija
5/5 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli aina ollut sellainen tissuttelija, ja viimeisten vuosien aikana joskus jopa arki-iltaisin. Reilu vuosi sitten verkokeiden tuloksia tutkiessaan, päätti, että lopettaa kokonaan. En tiedä onko se ikään liittyvä sattuma, vai absolutismin tuoma juttu, että hänestä on tullut tylsä ja vain velvollisuuseksiä minun aloitteesta harrastava mies. Aikaisemmin hänellä oli koko ajan pilkettä silmäkulmassa ja halukas jopa siinä määrin, että se rasitti minua. Nyt kaipaan pyllylle taputtelua, sitä pikku sievässäkin lähentelyä ja rasittavaakin jatkuvaa ehdottelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän