Mikä fiilis teillä on tänään?
Minulla ihan hyvä. Aamulla laiskotti paljon, mutta sain silti aikaiseksi paljon tänään.
Kommentit (9)
Ok paskasta säästä huolimatta. Perjantaina pääsee lomalle etelän lämpöön pois syksyn pimeydestä.
Maali loppui kesken kaiken, uskomatonta miten paljon sitä menee, tuplasti sen mitä on ilmoitettu riittävän.
Vähän jännittää, kun pitäisi aloittaa huomenna opiskelu ja on ollut aika monta vuotta tässä välissä ihan normaalissa työeämässä.
Huono. Flunssa uusiutui, ehdin olla reilun viikon suht terveenä. Rahat ihan loppu, hampaassa on reikä, mutta ei ole varaa mennä hammaslääkärin. Ulkona sataa, pitäisi käydä apteekissa, mutta en haluaisi kastua kipeänä. Siinä vähän fiiliksiä tähän päivään.
Ihan pska . Masislääkkeen nosto 3pv sitten. Väsyttää, v**uttaa.
Raivostuttaa, ettei ihmiset voi toimia sovittujen sääntöjen mukaan.
Mua ahdistaa ja surettaa. Keho ja mieli prakaa. Koitan saada otetta jostain siivoamalla ja järjestämällä kaappeja. Olen kahden vaiheilla eroanko puolisosta hänen petettyä minua. Tuntuu ettei siihen ole voimia enkä pärjää tässä jamassa ja työttömänä yksin. Kahden on turvallisemoi olo, mutta ahdistaa kyllä tämä suhde missä en tunne olevani rakastettu ja arvokas.
Ihan asiallinen.