Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua enää mennä naimisiin koska mies ei ole pohjimmiltaan kiltti

Vierailija
20.10.2024 |

Meillä on kaksi lastakin, yhteinen koti ja kihloissa ollaan oltu pidempään. Häitä on mietitty ensi vuodelle ja ne olisi pienet juhlat ja aikalailla mietityt yksityiskohdiltaan. 

En vain taida enää haluta naimisiin mieheni kanssa. Luulen, että hän pohjimmiltaan halveksii minua. Hän on usein saanut minut itkemään.

hän saattaa kysyä että mikä minua nyt ärsyttää kun mulkoilen häntä. Jos yritän selittää jotain siitä mikä minua harmittaa, hän huutaa vihaisena päälle, ei kuuntele tai selittelee. Toisen lapsen synnyttyä minulla oli paha unettomuus, eikä mies herännyt vauvan kanssa alkuviikkoina kertaakaan. Muistan että hän otti minusta kuvan, kun istun sohvalla ihan järkyttävän väsyneenä hajoamispisteessä. Hän on myös loukannut minun ulkonäköä mukamas vitsillä. 

Sitten pyytää anteeksi oikein ihanasti kyllä ja olen antanut niin monta kertaa anteeksi. Mutta nyt huomaan että en enää pysty antamaan sisäisesti kunnolla anteeksi, vaan olen alkanut ajatella ettei mies olekaan pohjimmiltaan mukava ihminen. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos voisitte keskustella asiasta. Moni mies alkaa tajuta tilanteen, kun kuulee suoraa, ettei nainen halua jatkaa suhdetta, ellei miehen käytös muutu . . . Ja tietysti toisinkin päin! Voisiko pariterapeutti auttaa? 

Vierailija
2/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ääliömäistä käyttäytymistä! Vielä katsot tuollaista🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, se on sillä selvä sitten. Unohda häät. Huomenna voit alkaa miettimään, että mitäs sitten.