Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein uskalla mennä enää kampaajalle

Vierailija
20.10.2024 |

Niin monta kertaa on mennyt pieleen. Olen käynyt useamman samalla kampaajalla mutta hän leikkaa aina saman mallin. Vaikka olen pyytänyt kerrostamaan. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa kaupungissa on kymmeniä kampaajia. Mene eri kampaajalle. Ja avaa suusi, jos haluat että kerrostaa, niin sano se kunnolla että kerrosta. Jos ei tee niin, sano uudestaan.

Vierailija
2/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täriset kotona jos et uskalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerrostaminen on vaikeaa. Minä lopetin etsimisen ja otin halvimman. Leikkelen itse vähän kerroksia.

Vierailija
4/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne kännissä, niin ei pelota niin paljon.

Vierailija
5/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa kaupungissa on kymmeniä kampaajia. Mene eri kampaajalle. Ja avaa suusi, jos haluat että kerrostaa, niin sano se kunnolla että kerrosta. Jos ei tee niin, sano uudestaan.

Olen käynyt yli kahdellakymmenelläviidellä eri kampaajalla asuntomme liepeillä, useissa vähintään kolme kertaa, mutta ei onnistu kunnollinen leikkaus lyhyisiin hiuksiini. En halua joka ikinen kerta toistaa  samoja ohjeita.

Nyt kävin ekan kerran melko kaukana kotoa enkä ohjeistanut muuta kuin paljonko otetaan joka kohdasta. Tuli oikein hyvä, nyt odotan innolla seuraavaa kertaa.

Vierailija
6/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kampaajani on niin ahne, että aina sama malli, sama systeemi, pääasia, että raha kilisee, eli asiakkaasta on tullut liian tuttu, silloin on aika vaihtaa maisemaa. Lisäksi hän ei välitä noin muutoinkaan asiakkaasta, vain itsestään.

Vierailija
7/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kampaajat osasivat leikata hyvin eri tyylejä, nyt ei tunnu mikään enää onnistuvan.

Asun pk-seudulla, täällä on kampaamoja vieretystenkin, taidot vain kovin heppoiset kaikilla. Vielä uskon löytäväni kunnollisen kampaajan Tanskaan muuttaneen vakituisen kampaajani tilalle.

Vierailija
8/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt yli kahdellakymmenelläviidellä eri kampaajalla asuntomme liepeillä, useissa vähintään kolme kertaa, mutta ei onnistu kunnollinen leikkaus lyhyisiin hiuksiini. En halua joka ikinen kerta toistaa  samoja ohjeita.

Nyt kävin ekan kerran melko kaukana kotoa enkä ohjeistanut muuta kuin paljonko otetaan joka kohdasta. Tuli oikein hyvä, nyt odotan innolla seuraavaa kertaa.

Siis yli 75 kertaa kampaajalla? Minä en ole käynyt niin montaa kertaa koko elämäni aikana, ja olen sentään keski-ikäinen.

Vierailija
9/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itsekin lapsena halusin mielessäni siistin kampauksen mutten osannut kuvailla sitä ja minulle leikattiinkin joku pottakampaus.

Vierailija
10/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan haluaa vapaaehtoisesti sellaisen kananpersekampauksen

Vierailija
11/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jokainen kampaaja on opetellut muutaman eri tavan leikellä hiuksia ja niitä malleja sitten leikellään asiakkaille, riippumatta siitä sopiiko ne hiustyypille tai pään/kasvojen muodolle.

Vierailija
12/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa todella onnettomia "kampaajia".

Espoon uimahallin kampaamo. Siitä sitten korjausleikkaukseen Matinkylän kampaamon. Siitä sitten isoon omppuun korjausleikkaukseen, josta sain säällisen hiustenleikkaus tuloksen.

Joten maksoin 3 eri kampaajalle saadakseni säällisesti leikatun tukan. Maksoi paljon.

Vierailija
13/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei näy enää niin paljon räväköitä kananpersekampauksia kuin ennen.

Vierailija
14/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leikkaa aina liikaa ja sitten niillä itsellä on pitkät hiukset. 

Vierailija
15/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vain Hki kampaajalla. En todellakaan varaa aikaa random paikkoihin, käyn samalla.

Vierailija
16/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen myös "slaaVilaiset" Ja "islamilaiset" kampaajat, jotka ei 'jymmärrä' mitä pyydetään.

Ei tule muuta kuin naurettava tulos. Kotona saa sitten tehdä korjaavat saksimiset.

Vierailija
17/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit Espoonlahdessa siinä lippulaivaa vastapäätä se tupakalle haiseva eukko leikkas lyhyen tukan niin, että toinen puoli oli 2 cm pitempi.

Menin toisenkin kerran ja mainitsin asiasta.

Vastaus: voi sentään.

Olis nyt antanut alea seuraavasta leikkauksesta. Totesi itsekin, että rapulassa virheitä tapahtuu.

Vierailija
18/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus. Mä olen käynyt samalla kampaajalla vasta 36 vuotta, nimenomaan siksi että hän tietää miten ja millä aineilla liukkaita, lasimaisia ja ohuita hiuksiani pitää käsitellä ja miten leikataan.

Vierailija
19/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola Espoo.

Tsiisus. Menin kotiin ja katsoin lopputulosta.

Seuraavana pvnä menin näyttämään kysyäkseni, että onko ok?

Ei ollut. Tarjottiin samaa kampaajaa. Mulle ei käynyt, koska päissään leikkas.

Toinen teki korjausleikkauksen ja ei maksanut mitään.

Vierailija
20/32 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen leikannut itse jo 5 vuotta hiukseni itse.

Tulee siistimpää jälkeä.