Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa Outo Podcastiin

Vierailija
20.10.2024 |

Onko muut kuunnelleet Yle Areenasta?

Itse kuuntelen joka päivä yöunille tai päiväunille mennessä. Sitten se taustalla pyörii koko yön. Kertojan ääni on niin miellyttävä ja tarinat niin mielenkiintoisia. Oon kuunnellut kaikki kolme kautta varmaan jo 20 kertaa vähintään läpi. Tarinat on todella mielenkiintoisia ja inspiroivia, mutta silti rauhottavia.

Kunpa tulis kausia lisää.

Suosittelen kaikille jotka pitävät oudoista tarinoista ja yliluonnollisesta yms selittämättömistä asioista. Ja 10 pistettä annan podcastin tekijälle, jonka ääni ja sanakäänteet on kuin hyvissä vanhanajan dekkareissa, varsinkin "ja kuten arvata saattaa" saa jo aina hymyn huulilleni. Ihana ohjelma!!! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos.

Vierailija
2/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut myös nukahtamisen ääniraitana tuota ja joitakin muitakin Areenasta lataamiani podcasteja. Soitan niitä vanhalla puhelimellani, jossa ei ole sim-korttia. Aiemmin kuuntelin Yle Puhetta, mutta se ärsytti välillä, kun tuli jotain teinityttöjen kikattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loistava. Ei mitään nykyajan hömppäpömppää, vaan laatua.

Itse en muita podcasteja kuuntelekaan, kun jo pelkkä "podcast" sana ärsyttää, mutta onneksi annoin tälle mahdollisuuden. 

Vierailija
4/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos.

Ei ole, vaan kysymys ja suositus. Ei oo mainoskanavalla toi ohjelmasarja edes. Jokainen voi ilmaiseksi kuunnella.

Vierailija
5/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut myös nukahtamisen ääniraitana tuota ja joitakin muitakin Areenasta lataamiani podcasteja. Soitan niitä vanhalla puhelimellani, jossa ei ole sim-korttia. Aiemmin kuuntelin Yle Puhetta, mutta se ärsytti välillä, kun tuli jotain teinityttöjen kikattelua.

Muita kuuntelemiani podcasteja ovat mm. Elävä Historia ja Tiedetrippi

Vierailija
6/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita kuuntelemiani podcasteja ovat mm. Elävä Historia ja Tiedetrippi

Joo ton Elävä Historian oon kuunnellut myös. Ihan hyvä. 

Ap