Kehtaatko käyttää bikineitä raskausarpisen vatsan kanssa?
Haluaisin uimaan, mutta uimapuvut ei sovi mulle yhtään.
Kommentit (31)
Kyllä kehtaat. Olen muuten nähnyt niitä joillain malleillakin nettishoppaillessa.
En käytä bikineitä. Vatsassa on muutama pieni arpi.
On sen verran kertynyt maallista hyvää tuohon ruodon ympärille, että jätän bikinit hernekepeille. Jos menen uimaan, mitä kyllä nykyään tapahtuu harvoin, käytän ihan perinteistä uimapukua. Olen tosin nähnyt monen minua paljonkin paksumman käyttävä bikineitä, mutta eivät he ole olleet mitenkään silmiä hiveleviä daameja.
Ei ole raskausarpia, mutta kehtaisin kyllä. Elämä on lyhyt.
Käyttääkö muuten nykyään ihmiset uimahalleissa bikineitä? Nuorempana kävin pari kertaa viikossa uimassa, ja silloin oli ihmisillä tapana käyttää uimapukua. Olisi tullut jotenkin typerä olo, jos olisi ollut bikineissä. Ja en ole ihan käpy, vaan nelikymppinen.
Raskausarvista sanoisin, että älä välitä siitä mitä muut niistä ajattelee. Ja uimapuvuista sanoisin, että niitä on monen mallisia, varmasti jokaiselle löytyy sopiva. Usein alusvaateliikkeissä on myös uimapukuja, sieltä saa asiantuntevaa palvelua, jos sitä kaipaa.
Ei kukaan niitä katsele. Keskity omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö muuten nykyään ihmiset uimahalleissa bikineitä? Nuorempana kävin pari kertaa viikossa uimassa, ja silloin oli ihmisillä tapana käyttää uimapukua. Olisi tullut jotenkin typerä olo, jos olisi ollut bikineissä. Ja en ole ihan käpy, vaan nelikymppinen.
Raskausarvista sanoisin, että älä välitä siitä mitä muut niistä ajattelee. Ja uimapuvuista sanoisin, että niitä on monen mallisia, varmasti jokaiselle löytyy sopiva. Usein alusvaateliikkeissä on myös uimapukuja, sieltä saa asiantuntevaa palvelua, jos sitä kaipaa.
Nykyisin valmistetaan uimiseen tarkoitettuja bikineitä, sellaisia käytän myös uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy mulle sopivaa uimapukua ja asiantunteva palvelu on usein sitä, että yritetään saada asiakas ostamaan joku huonosti istuva vaate "kun ei meillä nyt oo sulle sopivaa".
Ap
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? BMI?
Osta uimapuku. Kyllä kehtaa käyttää vaikka vatsan arvet näkyisikin, ei niitä tarvitse hävetä.
Ei sillä että ketään kiinnostaisi miehen mielipide, mutta kerron sen silti koska vapaa maa.
Älkää naiset huoliko turhia tuollaisista. Arvet kuuluvat elämään eivätkä kauneutta vähennä, vaan jopa lisäävät sitä. Kokemus on kaunista. Olkaa ylpeitä itsestänne.
Vierailija kirjoitti:
En käy uimassa arpien takia.
Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Osta uimapuku. Kyllä kehtaa käyttää vaikka vatsan arvet näkyisikin, ei niitä tarvitse hävetä.
"uimapuvut ei sovi mulle yhtään"
No siinä vasta ongelma. Muiden muassa, selvästikin.