Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa esileikkiä

Vierailija
20.10.2024 |

Eli siis ihan pokkana vaan heti kun on itse valmis, yrittää käskyttää mut "hommiin". Ei elettäkään mun eteen. Ei tunnu ymmärtävän naisista mitään, vaikka on omien sanojensa mukaan esim ollut suhteissa lähes koko ikänsä, ikää hällä 40 v.

Ei koskettelua, ei mitään mikä osottaisi miehen olevan kiinnostunut siitä olenko "valmis".

En ole lainkaan tottunut tällaiseen, miten kukaan voi olla noin itsekäs???

Sama laiskuus näkyy kyllä muussakin hänen elämässään-todella laiska ihminen on. Myös itsekäs, ei tekisi esim Mitään kotitöitä koskaan jne, mutta ei myöskään korvaa sitä puutetta esim rahalla tms.

Olen yrittänyt keskustella, mutta suuttuu ja sanoo että moni muu nainen kiihottuu siitä kun katsoo miestä ja mies dominoi (mies aloittaa käskyttämisen sängyssä, joka on sitä että "ime" "mene tuohon"" ilman mitään kontaktia muhun.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsen nykyään miesystäväni sen perusteella, millaiset valmiudet hänellä on tyydyttää minut. Olen myös ollut usean vuoden suhteessa, jossa kuvittelin, että seksi voi kehittyä, kun annan palautetta ja kerron, mitä haluan. Ei se kehittynyt. Kyseessä oli pitkissä parisuhteissa ollut viisikymppinen mies. Ja mulle on ollut aina tärkeää, että mies nauttii.

Tosi tärkeää on, että molemmat nauttii. Ei ainoastaan mies.

Totta. Nimittäin mies ja muna.

Tämä nyt on kovin vanha vitsi, jota täällä aika ajoittain viljellään.

Vierailija
22/24 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka em postaus on saanut 11 tykkäystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsen nykyään miesystäväni sen perusteella, millaiset valmiudet hänellä on tyydyttää minut. Olen myös ollut usean vuoden suhteessa, jossa kuvittelin, että seksi voi kehittyä, kun annan palautetta ja kerron, mitä haluan. Ei se kehittynyt. Kyseessä oli pitkissä parisuhteissa ollut viisikymppinen mies. Ja mulle on ollut aina tärkeää, että mies nauttii.

Tosi tärkeää on, että molemmat nauttii. Ei ainoastaan mies.

Totta. Nimittäin mies ja muna.

Tämä nyt on kovin vanha vitsi, jota täällä aika ajoittain viljellään.

Kyllä se vaan on ihan fakta.

Vierailija
24/24 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olette vielä yhdessä? Tai no eikös sitä nyt kuulu tehdä pari lasta, niin voit tulla sitten vielä vinkumaan metatöiden tekemättömyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme