Hyvää syntymäpäivää Arto Satonen
Työministeri Arto Satonen täyttää tänään 58 vuotta.
Lämpimät onnittelut merkkipäivänä ja suuri kiitos työstäsi Suomen hyväksi.
Onnea ja menestystä ministerikauden loppuun ja siitä eteenpäin.
https://www.instagram.com/p/DBVoF_bN-KV/?utm_source=ig_web_copy_link
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Satosen ponnistelut isänmaan puolesta tulee palkita.
Ponnistelee sen eteen, että Suomesta tulisi pikku-usa. Kaikilla monta määräaikaista halpatyötä.
Satosen mukaan Yhdysvalloilla menee hyvin, ja Suomi voi ottaa oppia heidän työmarkkinoistaan
Niinhän Satonen sanoo, kun ei tiedä mitään USAn valtavasta köyhyysongelmasta.
Satonen on maailman huonoin talousmies.
Cambridgen käymisestä ei ole mitään merkintää Cambridgen opintosuoritusrekisterissä.
Eipä niin, kun ukko on ylioppilasmerkonomi. On varmaan kokeillut joskus Cambridge-dieettiä.
Satonen on yhteiskuntatieteiden maisteri.
Löytyykö vielä se kuva jossa masturboi rinnat paljaana saunan lauteilla?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vielä se kuva jossa masturboi rinnat paljaana saunan lauteilla?
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…
Mäkin olen pätevämpi ministeriksi kuin Satonen. Mulla sentään oikeat yliopisto-opinnot yo-merkonomipaprujen lisäksi. Kansantaloustiedettä ym.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen pätevämpi ministeriksi kuin Satonen. Mulla sentään oikeat yliopisto-opinnot yo-merkonomipaprujen lisäksi. Kansantaloustiedettä ym.
Satonen on jopa opettanut kansantaloustiedettä. Luennoinut ulkomaisissa yliopistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Satosen ponnistelut isänmaan puolesta tulee palkita.
Ponnistelee sen eteen, että Suomesta tulisi pikku-usa. Kaikilla monta määräaikaista halpatyötä.
Satosen mukaan Yhdysvalloilla menee hyvin, ja Suomi voi ottaa oppia heidän työmarkkinoistaan
Niinhän Satonen sanoo, kun ei tiedä mitään USAn valtavasta köyhyysongelmasta.
Satonen on maailman huonoin talousmies.
Cambridgen käymisestä ei ole mitään merkintää Cambridgen opintosuoritusrekisterissä.
Eipä niin, kun ukko on ylioppilasmerkonomi. On varmaan kokeillut jo
Satonen on copy+paste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen on jopa opettanut kansantaloustiedettä. Luennoinut ulkomaisissa yliopistoissa.
Össön sössön makkaraa mussutellut kummastakin päästä.
"Satonen käsittelee thatcherismia hyvinvointiyhteiskunnan pelastusoppina pamfletissaan Hyvinvointiyhteiskunnan pelastusoppi: 16 murrettua myyttiä, jossa hyvinvointivaltion käsitteestä on luovuttu."
Eli kuuluu samaan Maggien faniklubiin kuin Purra: kuinka tuhota valtion hyvinvointi ja terveydenhuolto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla Artsi ole parempaa tekemistä kuin spämmätä vauvapalstalla? Jotain ministerihommia?
Aatsipoppaa, aatsipoppaa, pojat teki soppaa...
Vierailija kirjoitti:
"Satonen käsittelee thatcherismia hyvinvointiyhteiskunnan pelastusoppina pamfletissaan Hyvinvointiyhteiskunnan pelastusoppi: 16 murrettua myyttiä, jossa hyvinvointivaltion käsitteestä on luovuttu."
Eli kuuluu samaan Maggien faniklubiin kuin Purra: kuinka tuhota valtion hyvinvointi ja terveydenhuolto.
Ei, vaan kuinka pelastaa se. Hyvinvointipalvelujen rahoituspohja on turvattava. Joskus se vaatii suuriakin menoleikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan kuinka pelastaa se. Hyvinvointipalvelujen rahoituspohja on turvattava. Joskus se vaatii suuriakin menoleikkauksia.
Joku ei ole tutustunut siihen, mitä Thatcher teki UK:n hyvinvoinnille 😁
Rikollisuus nousi, hyvinvointi laski.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saanu munaa aamulla?
Lihiksen välissä, majoneesiranskalaisilla.
"Britannia on Euroopan johtavia yksityistäjiä. Käännekohdan muodosti Margaret Thatcherin johtaman konservatiivipuolueen nousu valtaan vuonna 1979.
Yksityistämisen kiirevuodet alkoivat 1983, kun Thatcherin valtiovarainministeriksi tuli Nigel Lawson. Periaatteena oli, että valtion ei pidä omistaa mitään liiketoimintaa, ellei siihen ole erityistä syytä."
Eli tätä on luvassa. Valtion omaisuus myydään, ja kaikki yksityistetään.
Ja voittajina eivät suinkaan ole kansalaiset, vaan monikansalliset yritykset.
Vierailija kirjoitti:
Onnea kulta😘
Jaa siis onko Satosella äitee hengissä, hänkö täällä aina julistaa pojan autuutta? Kun luulin, että se on Arto itse.
Eipä niin, kun ukko on ylioppilasmerkonomi. On varmaan kokeillut joskus Cambridge-dieettiä.