Olen pettynyt :(
Miehen sisko menee kohtapuolin naimisiin. Miehen veljen tyttöystävä sai alkuviikosta kutsun polttareihin, mutta mulle ei ole kutsua tullut :(
Mua ei siis näköjään ole sinne kutsuttu...Harmittaa!
Kommentit (13)
Jos et ja olette muutenkin eri planeetoilta niin eikö ole aika ymmärrettävää?
Jäi kesken, että esim oman mieheni sisko ja minä ollaan niin erilaisia, että en edes halua mennä hänen polttareihinsa. Koko kaveriporukkakin niin ääripäästä mitä mun kaverit ei ole. Silti menen häihin ja meillä on lämpimät välit. En tajua sun ongelmaa ollenkaan. Ne on sukulaisia, ei sun omia kavereita...
ja ap. taas ei ole, niin ap:ta ei silti saisi harmittaa... Turha hurskastella, sillä me naiset loukkaannutaan turhemmistakin asioista.
Polttarit on kaveribileet, ei sukulaisbileet. Häihin sitten pääsee sukulaisuuden perusteella. Ei kummius tee teistä läheisiä. Sitä paitsi hän on lapsesi kummi, ei sinun.
Mielestäni loukkaannut turhaan. Voihan se tuntua ikävältä, mutta mene häihin ja käyttäydy kunnolla.
Polttareihin voi mielestäni jopa itse ilmoittautua mukaan:)
Miehen sisko menee myös naimisiin kesällä, enkä todellakaan odota polttarikutsua ja vaikka saisinkin, niin olisi estynyt tulemaan.. Tulemme toimeen, mutta ystäviä emme todellakaan ole. En halunnut häntä omiinikaan polttareihin samasta syystä.
Kun ne kutsuttavat pitää jotenkin urkkia morsiamelta salaa. Jos olet jotenkin vahingossa jäänyt pois listalta. Ota yhteyttä kaasoon ja ilmoittaudu mukaan! Jos olette kerran läheiset morsiamen kanssa, hän varmasti haluaisi sut polttareihin!
En mä muuten olis niin pettynyt, mutta kun me ollaan läheisiä ja hän oli kaasona omissa häissäni. Miehenikin on hiukan pettynyt asiaan :(
ap
Kysy siltä kutsutulta tytöltä keneltä sai kutsun. Ei kannata loukkaantua varmuuden vuoksi!
Kun mulle oli tulossa polttarit (eihän niistä mulle kerrottu, mutta aavistin kyllä) vihjailin kavereilleni, että sellainen ja sellainen ystäväkin mulla on =) Siis ketkä haluaisin mahdollisiiin riemuihin mukaan, mutta muut ystäväni eivät tunne.
yhtäkään ei jäänyt junasta, vaikka niin pelkäsin =D
Nyt otat, ap, rohkeasti yhteyttä kaasoon!
tässä voi joskus olla syy. Lapsellisia ei oteta mukaan.
Mies sanoikin mulle, että jos ei kutsua polttareihin tule, meidän ei myöskään tarvi mennä häihin
hö, inhottavaa :' (
ap
Kyllä kai sitä lähisukulaisen voi polttareihin kutsua, vaikka ei oltaisi edes kovin läheisissä väleissä.
Minä kyllä sairastuisin keuhkokuumeeseen juuri ennen häitä, ettei tarvi mennä.