Nauroin tälle Minja Koskelan puheelle
Aivan lapsellista mäkätystä koko puhe. Vasemmisto ei ole tainnut huomata, että heidän hallitustaipaleensa jäljiltä talous on aivan karmeassa tilassa ja isoista leikkauksista huolimatta budjettivaje on SILTI yli 10 mrd € vuositasolla.
Helppohan se on populistisesti heittää että "me emme leikkaisi". No niin varmaan. Velkaa ei voida rajattomasti ottaa kaksin käsin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8cf808f6-9ce8-475e-a695-969a344ee…
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkö-Minja? 🤭
Huutista 😆😅🤣😂
Sulla on vissiin tohtorin tutkinto emojien käytöstä?
Kieltämättä taitavaa emoji-työskentelyä. -eri
Olin aivan hämmentynyt: luulin, että aluevaaleissa on kyse nimenomaan sotesta, siinähän valitaan väkeä hyvinvointialueiden valtuustoihin. Nyt selvisi, että vasemmisto lähtee aluevaaleihin nimenomaan nostaen soten ohi muiden asioiden - siis minkä asioiden, mitä ihmettä aluevaaleissa muuta on mietittävänä?
Minja on huvittava tapaus,aina kun näen hänet jossain selittämässä,minua alkaa naurattaa.Ex futaajan hoito on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyssnade på nyheter från Finland i nätradio. Då kommunistgumman började bräka stängde man sändningen efter ca. 5 ord. Vem fan orkar lyssna på sådant bjäbbande?
Onko sulla diagnosoimaton keskittymishäiriö jos et kykene?
Det är frågan om vilja, inget annat. Varför förstöra en fin dag igenom att höra på en fanatisk gumma? Lika ointresserad var man att höra på Li då kolumnen för väl genomfört arbete ännu i denna dag är helt tom. Munnen går och det är allt, frånsett skadorna på det finska skolsystemet.
Oikeistosedät vapisevat peloissaan, kun viiltävän älykäs Minja astui Vasemmistoliiton pj:n saappaisiin. Onnittelut Minjalle!
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllästyin jo vasemmiston näköalattomaan toimintaan. Duunarina pidän myös perusarvoja tärkeänä, joten aion siirtyä PS -kannattajaksi.
Moukka ...Purrahan petti kaikki duunarit ja heikentää heidän olot ...Saatanan aika...terveisin Entinen persu 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Minja ottaa varmaan hommat haltuun ja nostaa Suomen yrityskentän kukoistukseen,senverran pätevän oloinen on.
Vihreitä ja Vasemmistoa ei erota enää toisistaan. Lähes täysin sama agenda.
Vierailija kirjoitti:
Minja on huvittava tapaus,aina kun näen hänet jossain selittämässä,minua alkaa naurattaa.Ex futaajan hoito on.
Voi olla, että jonkun jutut menee joiltain yli ymmärryksen. Sellaiselle ilmiölle on nimikin. Niille on sitten ne omat puolueet.
Wikipediasta:
"Koskela on julkaissut tietokirjan Ennen kaikkea feministi. Kirja käsittelee muun muassa intersektionaalista feminismiä, neljännen aallon feminismiä ja sukupuolen moninaisuutta."
Huutista. Juuri tuo intersektionaalinen feminismi-sonta oli se mikä upotti Vihreät.
Ei ole kyse siitä, etteikö Vasemmisto tekisi leikkauksia. Niitä tehtäisiin eri kohteisiin.
Tätä on toitotettu koko hallituskausi, mutta ei kovakalloisille mene jakeluun.
Leikkausten kohdentamisessa voidaan tehdä valintoja! Onko oikeasti liian vaikea ymmärtää? Montako aivosolua on korvien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllästyin jo vasemmiston näköalattomaan toimintaan. Duunarina pidän myös perusarvoja tärkeänä, joten aion siirtyä PS -kannattajaksi.
mene vaan mutta älä itke kun persut vie duunareilta kaikki oikeudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sdp oli kuin nykypersut.
niin 1980-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako, kun älykkö-Minja tulee viipaloimaan äärioikeiston tuhotyöt palasiksi julkisesti? Nykyinen hallinto on epäonnistunut käytännössä kaikessa ennätysvelasta ja veronkorotuksista huolimatta, joten vassareiden on helppo puolustaa työntekijöiden asemaa ja vastustaa sosiaaliturva- soteleikkauksia.
No ei pelottanut mikää Liikään. Ja pidän tätä Minjaa 9,8 kertaa tyhmpempänä :D Varmaan tyhmpimpiåä puoluejohtajia pitkään aikaan. Tai emt se Sofiakin on osoittautunut aika tyhmäksi imo, myutta on tämä Minja silti sitä tyhmempi. Ei kyllä kukaan vedä vertoja tälle pitää vähän miettiä kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukka ...Purrahan petti kaikki duunarit ja heikentää heidän olot ...Saatanan aika...terveisin Entinen persu 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
persuduunarina oikein tyytyväinen että perseilyyn puututaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto pelaa Venäjän pussiin kun vastustivat käännytyslakia ja vaativat rajaa auki.
Aivan puistattava puolue tässä maailmantilanteessa.
Eivät vastustaneet rajan sulkua, vaan perustuslain vastaista päätöstä.
Mutta persuille kaikki on vaikeaa ymmärtää.
On ilmeisesti liian vaikeaa. On uskomatonta, miten paljon Suomessa on todella tyhmää porukkaa. Anteeksi, mutta kaikki toivo tulevaisuuden suhteen alkaa mennä. Onneksi olen lähemmäs kuusikymppinen ja lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto pelaa Venäjän pussiin kun vastustivat käännytyslakia ja vaativat rajaa auki.
Aivan puistattava puolue tässä maailmantilanteessa.
Eivät vastustaneet rajan sulkua, vaan perustuslain vastaista päätöstä.
Mutta persuille kaikki on vaikeaa ymmärtää.
On ilmeisesti liian vaikeaa. On uskomatonta, miten paljon Suomessa on todella tyhmää porukkaa. Anteeksi, mutta kaikki toivo tulevaisuuden suhteen alkaa mennä. Onneksi olen lähemmäs kuusikymppinen ja lapseton.
Kiitos siitä että olet lapseton. Olet tehnyt edes jotain oikein.
Maailmanpelastaminen saa kyllä rautakourat kavahtamaan
kun ei oo väliä heidän töistä
Ennen sdp oli kuin nykypersut.