Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää Taylor Swift! Näen vain tavallisen ilman karismaa ja säteilyä ja

Vierailija
19.10.2024 |

olevan tavallisen tytön/naisen, jolla ei ole sen kummempaa lavasäteilyä. Kappaleetkin mitään sanomattomia. Mihin perustuu hänen suosionsa? Hän on upporikas, joten suosiota löytyy.

Kommentit (194)

Vierailija
61/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse entinen Ghost-fani ja näin sen bändin kohdalla sielun myynnin saatanalle. Uskon, että Swiftin kohdalla on jotain samaa. Sielun myynti sisältää kovat amarikkalaiset biisintekijät ja agendan ajamisen.

Kiinnostaa kyllä tietää, missä kohti se aAsterix-tunnareita coveroiva mammanpoikaporukka myi sielunsa? 

2015

Vierailija
62/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:n rikkaan rahastavan eliitin rakentama tuote, valtavalla rahoituksella ja resursseilla tehty poliittisen vallankäytön väline...

Ai Swift alkoi vuonna 2006 tehdä musiikkia, että voisi tänä vuonna ilmoittaa kannattavansa Harrisia?

Aika huono jopa salaliittoteoriaksi.

Tieto Taylor Swiftin olemassaolosta saavutti Suomen vasta viime vuonna, siksi tämä jatkuva ihmettely.

Oho!

Luulin että suomi ei ole enää mitään neukkulaa kuten ennen. On netit ja kaikki. Lapset ainakin osaa lukea ja seuraa mitä suuressa maailmassa tapahtuu. Mutta onhan näitä jotka asuu kiven alla.

Ei tartte olla niin alentuva. Onhan se totta,että koko ilmiöstä alettiin Suomessa puhua vasta hiljattain.

Kyllä mä muistan jonkun shake it offin. Mutta siihen se jääkin.

En itsekään ymmärrä. En sano,että on huono. Mutta ei se nyt mulle maailman paras poptähti ikinä ole.

Jenkki-ilmiö enemmän ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ihan turha AP:lle selittää, kun ei ymmärrä kuitenkaan. Jos ei ymmärrä Swiftin suosiota, niin ei ole kovinkaan älykäs ihminen.

Aha kun tietäisi siltä edes yhden biisin. Olen saattanut kuulla mutta en ole tiennyt että hänen biisi. Jos on sellaista tylsää hissimusiikkia niin älä turhaan kerro. Kasarin teininä ymmärrän isot tähdet jotenkin eri tavalla. Myös sellaisesta musiikista mistä en itse tykkää. 

Hissimusiikissakin on joskus tarttuvia melodianpätkiä, Taylorilla niitä ei ole vahingossakaan.

Vierailija
64/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee kantrihenkistä poppia, mikä on jenkeissä suosittua. Meillä Suomessa samaa kauraa ovat sitten iskelmähenkiset popparit, kuten vaikka Behm tai Erin.

Onnistunut luomaan taakseen valtavan markkinakoneiston. Somen aika lyö lisää vettä myllyyn. Hän on suuri, koska häneen on investoitu, ja investoijat haluavat hänen menestyä, joten tekevät hänestä aina suurempaa. Markkinoidaan myös sellaiselle ihmisryhmälle, jolle taatusti idolit uppoavat, eli teinitytöille.

Eihän suomalaiset popparitkaan ole musiikillisesti kaksisia. Kunhan tekevät rahaa levy-yhtiön sedille. Sen Benjaminin suosiota en tajua millään, koska laulajana hän on huonompi kuin karaoketähti. Mutta se on raha joka puhuu. TS sentään osaa edes laulaa ja soittaa, sitä odotellessa ettei sitäkään maailmantähden tarvi juuri osata kun tekoäly hoitaa virheet niin studiossa kuin livenä. 

Kantrihenkistä poppia tekee Miley Curys. Taylor Swift tekee hissimusiikkia epämusikaalisille hissukoille.

Vierailija
65/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä Swiftiä. Tai siis sitä,että se on kuulemma kaikkien aikojen suurin tähti???  

No se on nykyajan seurausta. Kyllä mulle henk.koht Michael Jackson esim. On isompi pop tähti. 

Mutta ihan kiva,että tukee Harrisia.

No nämä ovat myös makuasioita, itse en ole taas koskaan tykännyt Madonnasta vaikka supersuosittu onkin. 

Mä pidän noita madonnoja ja Michael jacksoneita sinänsä erinä, että ne rikkoivat rajoja. Ja kaikki oikeasti tiesi ne. Ja tiesi biisit.

Sitten aletaan nostaa isoimmaksi poptähdeksi ikinä ajassa,jossa markkinointi ja myynti On täysin erilaista niin onhan se vähän epäreilua vertailla.

Ei tämä ole pelkkä makuasia.

Vierailija
66/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse entinen Ghost-fani ja näin sen bändin kohdalla sielun myynnin saatanalle. Uskon, että Swiftin kohdalla on jotain samaa. Sielun myynti sisältää kovat amarikkalaiset biisintekijät ja agendan ajamisen.

Kiinnostaa kyllä tietää, missä kohti se aAsterix-tunnareita coveroiva mammanpoikaporukka myi sielunsa? 

2015

Tapahtuiko myynti heinä- ja marraskuun välillä?

Ja mistä huomasit?

Vierailija
67/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swiftillä on valtavan isot jalat. Kunnon kaviot oikein 😁

Se on todella iso nainen. Näkee kun on jonkun taviksen rinnalla. Ei lihava, vaan iso.

Vierailija
68/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitävät eri asioita. Itse en kuuntele kyseistä artistia ja tunnen siksi tuotantoaan huonosti. Voin kuitenkin ymmärtää, että joku muu voi olla artistista innostunut. Vaikka artisti ei vaikuttaisi aloittajan silmin valovoimaiselta esiintyjältä niin jollekin toiselle tämä voi olla sitä. Meihin kaikkiin kolahtaa vähän eri asiat. Vaikka olisi kuinka taitava artisti niin joku ei silti tykkää.

Vähän sama kuin joku sanoo ettei artististilla ole lainkaan tulkintaa laulussaan. Toinen saman esityksen kuullut henkilö taas itkee liikutuksesta. Kumpi siis on oikeassa? Oma näkemykseni nykyisin on se, että henkilöiden sanoessa "ei tuo tulkitse ollenkaan" on suurimmassa osassa tapauksia kyse siitä, ettei kuulija itse kokenut tunne-elämystä. Ja koska kuulija ei tuntenut "mitään" niin sitten asia selitetään niin, ettei laulajalla ollut lainkaan tunnetta. Vaikka oikeasti laulajalla saattoi olla paljonkin tulkintaa. Laulaja tulkinta vaan ei osunut juuri tähän kuulijaan.

Vierailija
69/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä Swiftiä. Tai siis sitä,että se on kuulemma kaikkien aikojen suurin tähti???  

No se on nykyajan seurausta. Kyllä mulle henk.koht Michael Jackson esim. On isompi pop tähti. 

Mutta ihan kiva,että tukee Harrisia.

No nämä ovat myös makuasioita, itse en ole taas koskaan tykännyt Madonnasta vaikka supersuosittu onkin. 

Madonna sentään osasi tanssia, vaikkei osannutkaan laulaa tai näytellä.

Vierailija
70/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swiftillä on valtavan isot jalat. Kunnon kaviot oikein 😁

Se on todella iso nainen. Näkee kun on jonkun taviksen rinnalla. Ei lihava, vaan iso.

180cm sama kuin sara sieppi, miehen mittainen

Vierailija
71/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swiftiä ei erota hevosesta.

Erottaa, hevonen on upeampi. Kauniita, sielukkaita jaloja eläimiä.

Vierailija
72/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitävät eri asioita. Itse en kuuntele kyseistä artistia ja tunnen siksi tuotantoaan huonosti. Voin kuitenkin ymmärtää, että joku muu voi olla artistista innostunut. Vaikka artisti ei vaikuttaisi aloittajan silmin valovoimaiselta esiintyjältä niin jollekin toiselle tämä voi olla sitä. Meihin kaikkiin kolahtaa vähän eri asiat. Vaikka olisi kuinka taitava artisti niin joku ei silti tykkää.

Vähän sama kuin joku sanoo ettei artististilla ole lainkaan tulkintaa laulussaan. Toinen saman esityksen kuullut henkilö taas itkee liikutuksesta. Kumpi siis on oikeassa? Oma näkemykseni nykyisin on se, että henkilöiden sanoessa "ei tuo tulkitse ollenkaan" on suurimmassa osassa tapauksia kyse siitä, ettei kuulija itse kokenut tunne-elämystä. Ja koska kuulija ei tuntenut "mitään" niin sitten asia selitetään niin, ettei laulajalla ollut lainkaan tunnetta. Vaikka oikeasti laulajalla saattoi olla paljonkin tulkintaa. Laulaja tulkinta vaan ei osunut juuri tä

Mulla on ihan sama ongelma kuin ap:lla. En vaan ymmärrä, miten kukaan voi olla Swiftistä innostunut. Mun aivot vaan lyö tyhjää, kun yritän ymmärtää tätä ilmiötä. Tuntuu ihan kuin muut olisi hypnotisoitu, ja mun kohdalla vaan pätkii.

Vierailija
73/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin joku sanoo ettei artististilla ole lainkaan tulkintaa laulussaan. Toinen saman esityksen kuullut henkilö taas itkee liikutuksesta. Kumpi siis on oikeassa? Oma näkemykseni nykyisin on se, että henkilöiden sanoessa "ei tuo tulkitse ollenkaan" on suurimmassa osassa tapauksia kyse siitä, ettei kuulija itse kokenut tunne-elämystä. Ja koska kuulija ei tuntenut "mitään" niin sitten asia selitetään niin, ettei laulajalla ollut lainkaan tunnetta. Vaikka oikeasti laulajalla saattoi olla paljonkin

"Mulla on ihan sama ongelma kuin ap:lla. En vaan ymmärrä, miten kukaan voi olla Swiftistä innostunut. Mun aivot vaan lyö tyhjää, kun yritän ymmärtää tätä ilmiötä. Tuntuu ihan kuin muut olisi hypnotisoitu, ja mun kohdalla vaan pätkii."

Mun mielestä se taas on ihan normaalia, että et pidä artistista. Olisin paljon enemmän huolissani jos aivan joka ikinen ihminen pitäisi samasta artistista. Silloin enemmän ajattelisin, että kansa on hypnotisoitu :D Sinä et pidä artistista ja se on ihan ok. Eikä sitä oikeastaan tarvitse edes ymmärtää miksi muut pitävät hänestä. Sinäkin todennäköisesti pidät jostain mistä joku ajattelee, että miten ihmeessä voit tykätä asiasta/henkilöstä x.

Vähän off topic mutta ainoa mikä itseäni joskus väsyttää on se, että joillain on kova tarve haukkua esiintyjää/artistia/julkisuudenhenkilöä, josta ei pidä. Vaikka itse ei tykkäisi jonkun äänestä tai musiikista niin se ei tarkoita, että artisti on huono eikä osaa mitään.

Vierailija
74/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
75/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selittää jollekin pellelle yhtään mitään. Olet kuitenkin vanha etkä voi ymmärtää nykypäivän musiikkia. Toisaalta ei nykynuoriso ymmärrä esim hevirokin, bluesin, jazzin tai punkin suosiota ennen tai nyt.

Vierailija
76/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollinen tuote. Ei tippaakaan karismaa. USA:ssa on ollut todella paljon hyviä naissolisteja, etenkin mustia, mutta ei heistä ole tehty tuollaista tuotetta murkkuikäsisille ja samalle tasolle jääneille. Swift on vähän kuin Coca-Cola tai MacDodalsin hamputilaiset;mautonta juotavaa ja syötävää, joista mainoskoneisto on tehnyt huippusosittuja

Vierailija
77/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin joku sanoo ettei artististilla ole lainkaan tulkintaa laulussaan. Toinen saman esityksen kuullut henkilö taas itkee liikutuksesta. Kumpi siis on oikeassa? Oma näkemykseni nykyisin on se, että henkilöiden sanoessa "ei tuo tulkitse ollenkaan" on suurimmassa osassa tapauksia kyse siitä, ettei kuulija itse kokenut tunne-elämystä. Ja koska kuulija ei tuntenut "mitään" niin sitten asia selitetään niin, ettei laulajalla ollut lainkaan tunnetta

Mietin samaa. Tälläiset aloitukset luo vaan negausta. Lisäksi ovat usein vilpillisiä eli haluavat vain haukkua asiaa x koska asia ei muka kiinnosta heitä. Mitä?!

Jos ei tykkää niin ei tykkää, antakaa niitten keskustella jotka oikeasti on aiheesta kiinnostunut.

Vierailija
78/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin joku sanoo ettei artististilla ole lainkaan tulkintaa laulussaan. Toinen saman esityksen kuullut henkilö taas itkee liikutuksesta. Kumpi siis on oikeassa? Oma näkemykseni nykyisin on se, että henkilöiden sanoessa "ei tuo tulkitse ollenkaan" on suurimmassa osassa tapauksia kyse siitä, ettei kuulija itse kokenut tunne-elämystä. Ja koska kuulija ei tuntenut "mitään" niin sitten asia selitetään niin, ettei laulajalla ollut lainkaan tunnetta

Minusta Taylor Swift eli suomeksi nopea räätäli on ihan hyvä laulaja mutta miksei julkkiksia saisi arvostella onko pyhiä?

Vierailija
79/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen Taylorissa sen pikkutytön jolle on aina sanottu että oletpa sinä taitava ja lahjakas ja ja. On tyttö mennyt ja uskonut kaiken vaikka on oikeasti täysi keskiverto, vain tavallista yritteliäämpi. Kun sinun hoetaan olevan jotain, alat itsekin uskoa siihen.

Vierailija
80/194 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teollinen tuote. Ei tippaakaan karismaa. USA:ssa on ollut todella paljon hyviä naissolisteja, etenkin mustia, mutta ei heistä ole tehty tuollaista tuotetta murkkuikäsisille ja samalle tasolle jääneille. Swift on vähän kuin Coca-Cola tai MacDodalsin hamputilaiset;mautonta juotavaa ja syötävää, joista mainoskoneisto on tehnyt huippusosittuja

Laulut mixattuja autotunella ja mukana muita artisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi