Selittäkää Taylor Swift! Näen vain tavallisen ilman karismaa ja säteilyä ja
olevan tavallisen tytön/naisen, jolla ei ole sen kummempaa lavasäteilyä. Kappaleetkin mitään sanomattomia. Mihin perustuu hänen suosionsa? Hän on upporikas, joten suosiota löytyy.
Kommentit (371)
Olen seurannut Red-albumista lähtien (2012). Löysin Swiftin Ed Sheeranin kautta, oli silloin Swiftin lämppärinä ja tekivät yhdessä musiikkiakin. Ovat edelleen ystäviä. Olen nähnyt molemmat livenä, huimia live-esiintyjiä molemmat.
Swift on hauska ja ahkera nuori nainen, multilahjakkuus: kirjoittaa, sanoittaa, sovittaa, soittaa eri instrumentteja, laulaa, ohjaa omat videonsa jne jne. En tajua miten jaksaa ja ehtii kaiken, on niin tuottelias. Päälle ne vanhojen uudelleenäänitykset. Huh huh.
Musiikin laatu vaihtelee, välillä on tarttuvia megahittejä ja välillä mietteliäitä ja runollisia hitaampia. Muhun ei ne runotyttö-biisit niin iske, kuuntelen sitten enemmän näitä täydellisiä pophittejä.
Olen ihmetellyt kun ns. asiantuntijat analysoivat medioissa uuden Ophelia kappaleen sanoituksia ja takertuvat kohtaan jossa Swift vaikuttaa kehuvan sulhastaan.
Eikö koko kappaleen teema ja Ophelian sekoaminen rakkauden takia viittaa siihen, että Swift laulaa siitä kuinka on pysynyt järjissään vaikka on ollut vaikeaa ja hankaluuksia rakkauselämässä. Hän käyttää fiktiivistä Opheliaa varoittavana esimerkkinä siitä miten ei kannata vahingoittaa itseään rakkauden takia.
Kappale on herkkä voimaantumisbiisi.
Tässä ketjussa huomaa että Swiftin haukkuminen vaikuttaa olevan jopa osa hybridisotaa, koska niin moni trolli takertuu siihen ettei Swift vielä ole naimisissa ja ei vielä elä perheenäidin elämää. Venäläistä uuskonservatismia. Swift ei ole nyrkiniskun ja hellan välissä.
Olen ajatellut että hän on varmaan liittynyt johonkin salaseuraan joka on luvannut menestyksen
Mua ärsyttää sviftissä se otsatukka ja ne punatut huulet.
Yksinkertaista ja tarttuvaa musiikkia ja niinkuin sanoit tavallinen helposti samaistuttava monille tytöille. Nauttiikin suurinta suosiota keskiluokkaisten tyttöjen ja heidän perheidensä keskuudessa.
Ei 90% ihmisistä halua kuunnella mitään teknistä ja monimutkaista musiikkia vaan helppoa, energistä, voimaantuttavaa ymtai herkistävää. Monille musiikki on enemmän tunnetta kuin taidetta.
Joskus aloin huomata, kuinka jossain mediassa alettiin usein mainita Taylor Swift. Ihmettelin, kun kuulemma miljoonien omaisuus ja maailmalla jo suuren suosion saavuttanut, enkä silti ollut koskaan kuullut hänestä. En vieläkään tunnista kappaleita, soitetaanko niitä muualla kuin netissä? Mietin jopa, että onko hän joku tekoälyn keksimä solisti, jota ei oikeasti ole olemassa. Mutta kaipa hän sitten on.
Katsoin muutaman haastattelun. Kuinka iso se onkaan? Ja jotenkin epäihminen ja semmoinen että puhuessa vain alaleuka liikkuu
kummallista
iso on sulhanenkin
Onko sillä autistisia piirteitä
Vierailija kirjoitti:
Joskus aloin huomata, kuinka jossain mediassa alettiin usein mainita Taylor Swift. Ihmettelin, kun kuulemma miljoonien omaisuus ja maailmalla jo suuren suosion saavuttanut, enkä silti ollut koskaan kuullut hänestä. En vieläkään tunnista kappaleita, soitetaanko niitä muualla kuin netissä? Mietin jopa, että onko hän joku tekoälyn keksimä solisti, jota ei oikeasti ole olemassa. Mutta kaipa hän sitten on.
Iskän rahoilla luotu solisti.
Muija on kohta 40 ja vanhemmat kulkee mukana keikoilla vieläkin
Sama. Olen jo 60v.