Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää Taylor Swift! Näen vain tavallisen ilman karismaa ja säteilyä ja

Vierailija
19.10.2024 |

olevan tavallisen tytön/naisen, jolla ei ole sen kummempaa lavasäteilyä. Kappaleetkin mitään sanomattomia. Mihin perustuu hänen suosionsa? Hän on upporikas, joten suosiota löytyy.

Kommentit (371)

Vierailija
361/371 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs toimittaja sanoi, että hän on erityisen hyvä tulkitsemaan nuorten naisten tuntoja. Tässä voi olla perää. Lisäksi ympärillä on paljon ammattitaitoisia ihmisiä. Ulkonäkö ja laulutaito tietysti on suureksi avuksi.

Ehkä tässä tulee se, miksi musiikki ei aukea kaikille, itsekin jo keski-ikäisenä olen selvästi yli-ikäinen tähän musiikkiin. Sitten on taas niitä muusikoita, joiden laulut menee nuorista vanhoihin ja taas uusi sukupolvi yhä uudelleen, ja se vasta on kiehtovaa. 

Mä taas löysin Swiftin vasta nyt nelikymppisenä. Kappaleet jää päähän soimaan ja sanoitukset on oivaltavia, vaikka aiheet ei koskettaisi omaa elämää. 

Sama. Olen jo 60v.

Vierailija
362/371 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Red-albumista lähtien (2012). Löysin Swiftin Ed Sheeranin kautta, oli silloin Swiftin lämppärinä ja tekivät yhdessä musiikkiakin. Ovat edelleen ystäviä. Olen nähnyt molemmat livenä, huimia live-esiintyjiä molemmat.

Swift on hauska ja ahkera nuori nainen, multilahjakkuus: kirjoittaa, sanoittaa, sovittaa, soittaa eri instrumentteja, laulaa, ohjaa omat videonsa jne jne. En tajua miten jaksaa ja ehtii kaiken, on niin tuottelias. Päälle ne vanhojen uudelleenäänitykset. Huh huh.

Musiikin laatu vaihtelee, välillä on tarttuvia megahittejä ja välillä mietteliäitä ja runollisia hitaampia. Muhun ei ne runotyttö-biisit niin iske, kuuntelen sitten enemmän näitä täydellisiä pophittejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt kun ns. asiantuntijat analysoivat medioissa uuden Ophelia kappaleen sanoituksia ja takertuvat kohtaan jossa Swift vaikuttaa kehuvan sulhastaan.

Eikö koko kappaleen teema ja Ophelian sekoaminen rakkauden takia viittaa siihen, että Swift laulaa siitä kuinka on pysynyt järjissään vaikka on ollut vaikeaa ja hankaluuksia rakkauselämässä. Hän käyttää fiktiivistä Opheliaa varoittavana esimerkkinä siitä miten ei kannata vahingoittaa itseään rakkauden takia. 

Kappale on herkkä voimaantumisbiisi. 

Tässä ketjussa huomaa että Swiftin haukkuminen vaikuttaa olevan jopa osa hybridisotaa, koska niin moni trolli takertuu siihen ettei Swift vielä ole naimisissa ja ei vielä elä perheenäidin elämää. Venäläistä uuskonservatismia. Swift ei ole nyrkiniskun ja hellan välissä. 

Vierailija
364/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut että hän on varmaan liittynyt johonkin salaseuraan joka on luvannut menestyksen

Vierailija
365/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sviftissä se otsatukka ja ne punatut huulet.

Vierailija
366/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista ja tarttuvaa musiikkia ja niinkuin sanoit tavallinen helposti samaistuttava monille tytöille. Nauttiikin suurinta suosiota keskiluokkaisten tyttöjen ja heidän perheidensä keskuudessa.

Ei 90% ihmisistä halua kuunnella mitään teknistä ja monimutkaista musiikkia vaan helppoa, energistä, voimaantuttavaa ymtai herkistävää. Monille musiikki on enemmän tunnetta kuin taidetta.

Vierailija
367/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aloin huomata, kuinka jossain mediassa alettiin usein mainita Taylor Swift. Ihmettelin, kun kuulemma miljoonien omaisuus ja maailmalla jo suuren suosion saavuttanut, enkä silti ollut koskaan kuullut hänestä. En vieläkään tunnista kappaleita, soitetaanko niitä muualla kuin netissä? Mietin jopa, että onko hän joku tekoälyn keksimä solisti, jota ei oikeasti ole olemassa. Mutta kaipa hän sitten on.

Vierailija
368/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutaman haastattelun. Kuinka iso se onkaan? Ja jotenkin epäihminen ja semmoinen että puhuessa vain alaleuka liikkuu

kummallista

iso on sulhanenkin

Vierailija
369/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä autistisia piirteitä 

Vierailija
370/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aloin huomata, kuinka jossain mediassa alettiin usein mainita Taylor Swift. Ihmettelin, kun kuulemma miljoonien omaisuus ja maailmalla jo suuren suosion saavuttanut, enkä silti ollut koskaan kuullut hänestä. En vieläkään tunnista kappaleita, soitetaanko niitä muualla kuin netissä? Mietin jopa, että onko hän joku tekoälyn keksimä solisti, jota ei oikeasti ole olemassa. Mutta kaipa hän sitten on.

Iskän rahoilla luotu solisti. 

Vierailija
371/371 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on kohta 40 ja vanhemmat kulkee mukana keikoilla vieläkin