Nainen, pelkäätkö öisin liikkua ulkona?
Kommentit (75)
Kyl niille vanhuksetkin kelpaa.
Eikö yks tulija rais..pyykkituvassa mummon
Vanhukset ja lapset ovat eniten vaarassa kun ovat heikoimpia.
Ei nää ahmetit uskalla hyökätä keski-ikäisen vahvan Suomi naisen kimppuun helposti .
Kyllähän se pelottaa, mutta pelolle ei saa antaa valtaa. Palaan iltavuoroista klo 23 - 24, ja jos jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu. Töissä on kuitenkin käytävä.
Tänään poliisin raportti, että rais kauksia ollut ennätysmäärä tänävuonna!
En. Mulle on päivisin sattunut pahempia asioita kuin öisin, joten jos vuorokaudenaikaa pelkäisin, niin päivää totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu alueesta ihan. Mikä viba siitä tulee. Mitä siellä on tai on ollut. Ei nyt ole pakko pelätä, mutta kai sitä on parempi vilkaista puskien suuntaan, parkkialue, sokkelot ja muuallekin. Yksi meinasi tulla pyörällä päälle ja joku autolla. Aurakuskit pelottavat, osa vetää sileäksi mitä tulee eteen, lähes. Saa olla tarkkana toisinaan. Joskus tuli pari irtokoiraa.
Olin pikkujouluista kävelemässä aamuyöllä kotiin. Kolme kilometriä matkaa niin ajattelin kävellä. Yhtäkkiä tuntui kun joku olisi laukkua liikuttanut, no en nähnyt ketään ja jatkoin matkaa yhtäkkiä joku tökkäsi takapuoleeni ja käännyin että mitä helvettiä. Siinä oli koira joka ilmeisesti halusi vain tutustua, omistaja oli kauempana näytti olevan humalassa ja hyvin nolona, no koira lähti siitä omistajansa luo. Eli ei ainakaan täällä ole oikeasti mitään pelättävää
Mua on koira purrut jalkaan joskus iltapäivällä auringonpaisteessa. En siksi pidä ollenkaan itsestäänselvänä sitä, miten koira käyttäytyy jos tulee tekemään kotimatkalla lähempää tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Tilastollisesti koti on naisille vaarallisin paikka, sillä he joutuvat väkivallan kohteeksi oman miehensä toimesta neljän seinän sisällä. Miehet taas joutuvat väkivallan kohteeksi ulkona vieraiden toimesta. Eli palstamiesten kannattaisi pelätä ulkona öisin, naisten ei, naiset joutuvat pelkäämään kotonaan.
T. Hki
Tilastot lohduttavatkin paljon, kun joku käy käsiksi metsäpolulla yön pimeydessä.
Sama kun tapahtuu nätissä kevätilmassa kolmelta iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Mulla on puolustamaan opetettuja saksanpaimenia 2kpl. Saan olla aivan rauhassa.
Mites ne naiset, joiden ohi kuljette? Saavatko olla rauhassa kävelemässä?
En pelkää. Tietyillä alueilla ja tilanteissa pidän kyllä silmäni auki, mutta vielä ikinä en ole pelännyt.
Mua tarttui humalainen olkapäästä kiinni ja koirani puri käteen. Sitten alkoi kiljua että kokeili vaan mitä koira tekee jos tarttuu kiinni.
Toisen kerran tulin baari-illan jatkoilta ja lähdin koiraa käyttään hotellin takapihan pusikkoon jossa meni polku. Koira meni edellä ja väisti puskar'nkkarin ja itse pyysin anteeksi jos säikähti. Ukko verkkareissa juoksi tien yli karkuun ja minä perässä. Sillä kertaa ei r@iskannut ketään.
Kyseessä 70cm säkäkorkeudella oleva vartioiva paimenkoirarotu.
En täällä kotinurkilla, pikkukaupungissa. Kun kaikki ihmehiipparitkin melkein tuntee, siis ulkoisesti. Mutta sitten vähän pelottaa jos on jossain vierailla alueilla ja kaikki on vieraita, eihän niistä voi tietää.
En kulje pimeässä kuin koiran kanssa iltalenkillä. Koira pitää huolen jos joku yrittää iholle.
Jos on tilanne että muuten joudun liikkumaan, mitä ei kyllä juurikaan tapahdu, minulla on exän minulle antama pippurisumute avaimenperässä. Tiedän että laiton mutta sanon p:sille, takuulla tulee silmille jos tarve vaatii.
Tiesän että niitä on laillisiakin versioita joissa ei ole chilipippuria, maksaa jonkun päälle 30 euroa ja halpa hinta turvallisuudesta.
Tuo chili on varmaan kiva kokemus, ei tee mieli enää uudelleen.
Pelkään liikkua yöllä pimeässä omassa asunnossa, jos käyn vaikka juomassa vettä, että isken varpaan keittiön tuoliin, tai kaadan jotain.
Persrunkkareita vyöryy maakunnista. Niillä on ase taskussa, enkä nyt viittaa virtsaputkeen.