Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, pelkäätkö öisin liikkua ulkona?

Vierailija
19.10.2024 |

Niin?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat halusi eksoottisia miehiä itselleen Suomeen ja tässä on lopputulos. :)

Jos suomiakat olisivat halunneet Suomeen eksoottisia naisia esim. Vietnamista, niin eipä olisi tätä ongelmaa. :) M28

Oletko koskaan pohtinut, mistä naisvihasi kumpuaa? Huonosta äitisuhteestasi? 

Vierailija
42/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko ei kuulu aktiiviseen tunnerepertuaariini, mutta vältän potentiaalisesti haitallisia tilanteita. Kaikki tilanteet, jossa nainen (tai lapsi) jää kahden miehen kanssa, ovat potentiaalisesti vaarallisia. Yöaikaan vastaan kävelevän miehen kanssa on kahden

Jos on kuitenkin jokin asia toimitettavana, jonka jostain syystä voi hoitaa vain yöaikaan, hoidan sen kyllä. Olen tehnyt töitä yöjakelussa, ja selvisin siitä ilman ongelmia, vaikka kohtasin esim. useampia selvästi päihtyneitä henkilöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pelkää. Olen asunut näillä kulmilla 50 vuotta eikä kertaakaan ole peuraa, kettua tai omia kissoja kummempaa näkynyt. Jos menen oikein tuonne tielle, niin joskus joku kyläläinen tai satunnainen ohikulkija ajella ohi. Kouluautolle kuljin säkkipimeässä koko kouluajan, tosin en yöllä, mutta valoisuusaste on sama. Yleensä kyllä nukun öisin. 

Vierailija
44/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen vain aamulla ja päiväse aikaan.

Vierailija
45/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pelännyt, kun ei ole ollut syytä. Toivottavasti ei tulekaan, vaikka hallituksemme selvästi pyrkii lisäämään turvattomuutta ja epätoivoa.

Vierailija
46/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Asun miljoonakaupungissa ulkomailla. Toki en lähtisi huonommilla alueilla millään yksinäisillä kujilla ja pusikoissa seikkailemaan.

Vierailija
47/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään uskalla pääkaupunkiseudulla ainakaan ja tiedätte miksi.

Vierailija
48/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aamuaikaseen.Hkissä en yöllä lähtis mihkään en edes illalla.Turvaton mesta.Koiran kanssa se ilmoo kaikkee,susia on kyllä...on jo törmätty yhteen  ja yksi kaukana luikki johki.

Vierailija
49/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä menee. Pääsääntöisesti ei tarvitse pelätä. Liikun aamuvarhaisella jolloin yleensä ei liiku muita ja silloin olen kyllä valppaana jos näen mieshenkilön josta vaan jostain syystä tulee outo tunne (kaikista ei tule) ja pyrin saamaan etäisyyttä esim vaihtamalla kadun toiselle puolelle.

Teininä yöllä kerran joku mies seurasi autolla ja se oli todella pelottava tunne. Pari kilometriä ajoi ensin ohi uudestaan ja uudestaan. Sitten odotti kohdassa josta ei voinut kuin kulkea ohi ja nousi kyydistä. Puhui, tajusi miten nuori olen ja jätti rauhaan. Kävi siis tuuri että joku moraali sillä oli.

Vierailija
50/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en käy baareissa. Pitäisi tulla yöllä taksilla kotiin ja se on liian kallista. 

Olen kotona tänäänkin. 

Poliiseja ei näy missään niin kuka nyt kävelee yksin baarista kotiin eli niissä ei käydä. 

Vierailija
51/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en käy baareissa. Pitäisi tulla yöllä taksilla kotiin ja se on liian kallista. 

Olen kotona tänäänkin. 

Poliiseja ei näy missään niin kuka nyt kävelee yksin baarista kotiin eli niissä ei käydä. 

Silloin kun joku käy kiinni niin poliiseja ei ole koskaan lähistöllä. 

Huonojen kokemuksien takia en käy baareissa enkä pubeissa. Nykyiset huonot  kokemukset riittää. 

Vierailija
52/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat halusi eksoottisia miehiä itselleen Suomeen ja tässä on lopputulos. :)

Jos suomiakat olisivat halunneet Suomeen eksoottisia naisia esim. Vietnamista, niin eipä olisi tätä ongelmaa. :) M28

Niin, me tavan talliaisethan päätämme, minkämaalaisia ja mitä sukupuolta tänne milloinkin otetaan. Typerys.

Vierailija
53/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona tänäänkin. 

Huonojen kokemuksien takia en käy baareissa enkä pubeissa. Nykyiset huonot  kokemukset riittää. 

Myöskään järjestysmiehet ei reagoi. 

Ventovieraat miehet tulevat baarissa väkisin halaamaan ja yrittävät suudella väkisin eikä kukaan tule auttamaan. Baarin asiakkaana olevat miehet on itse kännissä eikä tajua mitään ja järkkärit katsoo jotain tanssiesitystä. Viimeksi myös yksi mies löi kyynäpäällä päähän, joten mulle riitti. 

Kerran yksi mies työnsi minut seinää vasten ja alkoi väkisin suutelemaan enkä päässyt pois. 

En käy baareissa enkä pubeissa enää oman turvallisuuden takia. Eikä tulisi mieleenkään kävellä yksin yöllä kotiin. 

Vierailija
54/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeeta päästä pois isokokoisen miehen ja seinän välistä.

Ja kun on joku tanssiesitys missä naiset esiintyy bikinit päällä niin järjestysmiehet ei näe mitään muuta. 

Poliiseja ei ole koskaan missään. 

Vierailija
55/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää kysymys on vaan naisille? 

Vierailija
56/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona tänäänkin. 

Yksin pitää pärjätä. 

Moni on katsonut parhaaksi jäädä vallan kotiin. 

Kävin pari vuotta sitten kokeilemassa baarissa ja meno ei ole muuttunut miksikään. 

Ihmiset ei taida edes ymmärtää mitä he kännissä tekevät. 

Vierailija
57/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin ruma, et varmasti uskallan. Kaikki oksentaa ku näkee mut.

Mutka jotkut näkee sussa vaan pillunkantotelineen.

Vierailija
58/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pohtinut, mistä naisvihasi kumpuaa? Huonosta äitisuhteestasi? 

Ei vaan poissaolevasta nahjusmaisesta isästä joka ei osallistunut hänen kasvatukseensa. Luultavasti jätti tämän äidin pärjäämään yksin ja koska henkilö on synnynäisesti luonnevikainen niin hänen kieroissa aivoissaan äidin jääminen paikalle ja läsnäolo vääntyy hänen päässään heikkoudeksi. 

Vierailija
59/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja asun espoossa.

Vierailija
60/75 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta jokaisen, joka yrittää häiriköidä mulle, on syytä pelätä. 

Luuletko sinä, että naiset on jotain vtun munankuoria? Mulla on taistelukoulutus.