Nainen, pelkäätkö öisin liikkua ulkona?
Kommentit (75)
Pelko ei kuulu aktiiviseen tunnerepertuaariini, mutta vältän potentiaalisesti haitallisia tilanteita. Kaikki tilanteet, jossa nainen (tai lapsi) jää kahden miehen kanssa, ovat potentiaalisesti vaarallisia. Yöaikaan vastaan kävelevän miehen kanssa on kahden
Jos on kuitenkin jokin asia toimitettavana, jonka jostain syystä voi hoitaa vain yöaikaan, hoidan sen kyllä. Olen tehnyt töitä yöjakelussa, ja selvisin siitä ilman ongelmia, vaikka kohtasin esim. useampia selvästi päihtyneitä henkilöitä
En mitään pelkää. Olen asunut näillä kulmilla 50 vuotta eikä kertaakaan ole peuraa, kettua tai omia kissoja kummempaa näkynyt. Jos menen oikein tuonne tielle, niin joskus joku kyläläinen tai satunnainen ohikulkija ajella ohi. Kouluautolle kuljin säkkipimeässä koko kouluajan, tosin en yöllä, mutta valoisuusaste on sama. Yleensä kyllä nukun öisin.
Kuljen vain aamulla ja päiväse aikaan.
Enpä ole pelännyt, kun ei ole ollut syytä. Toivottavasti ei tulekaan, vaikka hallituksemme selvästi pyrkii lisäämään turvattomuutta ja epätoivoa.
En. Asun miljoonakaupungissa ulkomailla. Toki en lähtisi huonommilla alueilla millään yksinäisillä kujilla ja pusikoissa seikkailemaan.
Ei nykyään uskalla pääkaupunkiseudulla ainakaan ja tiedätte miksi.
Kuljen aamuaikaseen.Hkissä en yöllä lähtis mihkään en edes illalla.Turvaton mesta.Koiran kanssa se ilmoo kaikkee,susia on kyllä...on jo törmätty yhteen ja yksi kaukana luikki johki.
Riippuu missä menee. Pääsääntöisesti ei tarvitse pelätä. Liikun aamuvarhaisella jolloin yleensä ei liiku muita ja silloin olen kyllä valppaana jos näen mieshenkilön josta vaan jostain syystä tulee outo tunne (kaikista ei tule) ja pyrin saamaan etäisyyttä esim vaihtamalla kadun toiselle puolelle.
Teininä yöllä kerran joku mies seurasi autolla ja se oli todella pelottava tunne. Pari kilometriä ajoi ensin ohi uudestaan ja uudestaan. Sitten odotti kohdassa josta ei voinut kuin kulkea ohi ja nousi kyydistä. Puhui, tajusi miten nuori olen ja jätti rauhaan. Kävi siis tuuri että joku moraali sillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en käy baareissa. Pitäisi tulla yöllä taksilla kotiin ja se on liian kallista.
Olen kotona tänäänkin.
Poliiseja ei näy missään niin kuka nyt kävelee yksin baarista kotiin eli niissä ei käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en käy baareissa. Pitäisi tulla yöllä taksilla kotiin ja se on liian kallista.
Olen kotona tänäänkin.
Poliiseja ei näy missään niin kuka nyt kävelee yksin baarista kotiin eli niissä ei käydä.
Silloin kun joku käy kiinni niin poliiseja ei ole koskaan lähistöllä.
Huonojen kokemuksien takia en käy baareissa enkä pubeissa. Nykyiset huonot kokemukset riittää.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä itselleen Suomeen ja tässä on lopputulos. :)
Jos suomiakat olisivat halunneet Suomeen eksoottisia naisia esim. Vietnamista, niin eipä olisi tätä ongelmaa. :) M28
Niin, me tavan talliaisethan päätämme, minkämaalaisia ja mitä sukupuolta tänne milloinkin otetaan. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona tänäänkin.
Huonojen kokemuksien takia en käy baareissa enkä pubeissa. Nykyiset huonot kokemukset riittää.
Myöskään järjestysmiehet ei reagoi.
Ventovieraat miehet tulevat baarissa väkisin halaamaan ja yrittävät suudella väkisin eikä kukaan tule auttamaan. Baarin asiakkaana olevat miehet on itse kännissä eikä tajua mitään ja järkkärit katsoo jotain tanssiesitystä. Viimeksi myös yksi mies löi kyynäpäällä päähän, joten mulle riitti.
Kerran yksi mies työnsi minut seinää vasten ja alkoi väkisin suutelemaan enkä päässyt pois.
En käy baareissa enkä pubeissa enää oman turvallisuuden takia. Eikä tulisi mieleenkään kävellä yksin yöllä kotiin.
Aika vaikeeta päästä pois isokokoisen miehen ja seinän välistä.
Ja kun on joku tanssiesitys missä naiset esiintyy bikinit päällä niin järjestysmiehet ei näe mitään muuta.
Poliiseja ei ole koskaan missään.
Miks tää kysymys on vaan naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona tänäänkin.
Yksin pitää pärjätä.
Moni on katsonut parhaaksi jäädä vallan kotiin.
Kävin pari vuotta sitten kokeilemassa baarissa ja meno ei ole muuttunut miksikään.
Ihmiset ei taida edes ymmärtää mitä he kännissä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin ruma, et varmasti uskallan. Kaikki oksentaa ku näkee mut.
Mutka jotkut näkee sussa vaan pillunkantotelineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä itselleen Suomeen ja tässä on lopputulos. :)
Jos suomiakat olisivat halunneet Suomeen eksoottisia naisia esim. Vietnamista, niin eipä olisi tätä ongelmaa. :) M28
Oletko koskaan pohtinut, mistä naisvihasi kumpuaa? Huonosta äitisuhteestasi?
Ei vaan poissaolevasta nahjusmaisesta isästä joka ei osallistunut hänen kasvatukseensa. Luultavasti jätti tämän äidin pärjäämään yksin ja koska henkilö on synnynäisesti luonnevikainen niin hänen kieroissa aivoissaan äidin jääminen paikalle ja läsnäolo vääntyy hänen päässään heikkoudeksi.
En. Mutta jokaisen, joka yrittää häiriköidä mulle, on syytä pelätä.
Luuletko sinä, että naiset on jotain vtun munankuoria? Mulla on taistelukoulutus.
Oletko koskaan pohtinut, mistä naisvihasi kumpuaa? Huonosta äitisuhteestasi?