Kaverin uusi ex-maksullinen
Kaveri esitteli uuden morsiamensa, kesähäät tulossa.
Kaveri ilmeisesti ei tiedä, mutta morsian on myynyt opiskeluaikoinaan maksullista seksiä laajasti - itsekin ostin, useamman kerran.
Pitäisikö lapsuuden kaverille kertoa asiasta tai kysyä varovasti kuinka hyvin morsiamensa historian tuntee...
Kommentit (36)
Myös thai prostituoiduilla on lapsia monien eri miesten kanssa ja oleskelu luvasta rahasta tulleet. Myymään tuotteitaan. Venäläisillä ja Gambian prostituoiduilla on lapsia eri miesten kanssa ja ne miehet on yhtä syntisiä kuin naisetkin mutta tyhmiä kun rahansa antavat näille. Mutta luultavasti mieskin on huorannutjoten mitä väliä. Monen miehen talo osake jää ulkomaalaiselle. Jos on suomalainen se on jo parempi.
Neitsyt miehiä ja neitsyt naisia. Juu . Monet prostituoidut on aina neitsyitä vaikka synnyttänyt monta lasta. Ja miehet on kunnollisia vaikka käy BORDELLISSA ja on lapsia monille eri naisille. Eikä kukaan varasta eikä huijaa ikinä. Ihmeen rehellistä porukkaa.
Todennäköisesti kaverilla on asia jo ollut tiedossa pidemmän aikaa. Tuskin kukaan nainen on niin tyhmä et tommosen jutun yrittää pitää salassa, kun ei kuitenkaan onnistu.
Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Kutju, missä miehet mehustelisivat huorap*anoilla, poistettaisiin heti. Mutta nyt tämä usein toistuva aihe on naamioitu "kaveri menee naimisiin" kaapuu ja vemppaus saa jatkua.
Spoiler: mitään kaveria eikä morsianta ei ole olemassa muualla kuin ap:n (ylä)päässä
Ehkä erilainen h-minen on ollut niin yleistä että kaikissa kielissäkin on näiden tuloslapsukaisille ihan oma nimensä... hu-npenikoita jne... tätä meistä on sitten melkein jokainen jos ei ihan jokainen. Harvalla on täysin puhtoinen sukutaulu ja miehiä suvussa, jotka sanovat että meillä ei ole aviottomia lapsia. Niitä kuitenkin löytyy. NOSTAKAA VAAN HATTUA!
Raamatun mukaan ihmisen ei kuulu jakaa itseään monen kanssa. Ihmisen keho on pyhä. Ihmisen sikiäminen on pyhä tapahtuma. Isä pitää olla tiedossa. Jne, jne...
Tottakai kerrot, jos olet tosiystävä. Tommoset "suhteet" voi korvata aidoilla ja puhtaammilla.
Tämähän on aika helppo tilanne.
Haluaisitko, että tämä nainen kertoo vaimollesi, että ostit häneltä seksiä säännöllisesti?
Toimit samoin kuin itse haluaisit. Toki seksin ostaminen on isompi Red flag kuin seksi myyminen.
Itse en sekaantuisi muiden yksityisasioihin.
Sinäkin olet maksanut seksistä, varmasti tunnet miehiä jotka ovat maksaneet seksistä, mutta et sitä tiedä. Olisiko susta ok, että joku kertoo sun tai muiden tekemisistä eteenpäin?
Riippuu ystävyyssuhteesta.
hyvälle kaverille pitäisi kertoa.
minä kerroin joskus kaverille että vaimo oli mummotunnelissa (oli miehen kainalossa ja säikähti kun näki minut). Kaveri suutahti jo tuosta ei suluissa tiedosta. Vuoden päästä erosivat ja pyrki takas kaveriksi.
Ois se aika shokki, et kaveri on joutunut maksamaan seksistä. :/
Vierailija kirjoitti:
Merkityksetön tieto. Stigmastaan huolimatta seksityö on duuni muiden joukossa. En minäkään ole vaimolleni käynyt työhistoriaani läpi.
Samaa mieltä. En todellakaan kertoisi, voisi olla entinen kaveri. Minulle ei olisi mikään ongelma mennä naimisiin entisen seksityöntekijän kanssa. Ei haittaisi yhtään. Paljon mielummin seksityöntekijä kuin neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on aika helppo tilanne.
Haluaisitko, että tämä nainen kertoo vaimollesi, että ostit häneltä seksiä säännöllisesti?
Toimit samoin kuin itse haluaisit. Toki seksin ostaminen on isompi Red flag kuin seksi myyminen.
Tämä on tosi hyvä pointti. Mielestäni Ap:n vaimolla on oikeus tietää miehensä historiasta. Mielestäni Ap voisit kutsua kaverin ja morsiamen vaimosi kanssa illalliselle, ja voisitte yhdessä kaikkien asianosaisten kesken jutella homman halki.
Mistä arvelet ettei kaveris tiedä? Voi hyvinkin olla että asia käyty jo läpi. Jos opiskeluajoista jo tovi aikaa niin häiritseekö se?
Mun mielestä kaverin naisystävää ei saa panna vaikka olisi kuinka ollut maksullinen aikaisemmin. Mutta jos siltä saisi suihinottoja, niin se on eri asia, varsinkin jos on ex-maksullisena tosi hyvä siinä. En kuitenkaan kertoisi tästä järjestelystä kaverillesi, sillä kaikki miehet eivät välttämättä hyväksyisi sitä, että naisystävä laukoo muita miehiä ihan vain suullaan.