Kaverin uusi ex-maksullinen
Kaveri esitteli uuden morsiamensa, kesähäät tulossa.
Kaveri ilmeisesti ei tiedä, mutta morsian on myynyt opiskeluaikoinaan maksullista seksiä laajasti - itsekin ostin, useamman kerran.
Pitäisikö lapsuuden kaverille kertoa asiasta tai kysyä varovasti kuinka hyvin morsiamensa historian tuntee...
Kommentit (36)
Toisaalta, en näe mitään moraalisesti tuomittavaa naisen teossa. Mutta toisaalta, jos itse olisin kaverisi asemassa, haluaisin kyllä tietää. Toki riippuu kuinka hyvä kaveri kyseessä, miten paljon jaksaa nähdä vaivaa.
Voisi kysyä naikkoselta, onko hän itse jo kertonut asian.
Voithan sä kysyä morsiamelta. Hänelle asia ei tule yllätyksenä vaikka sinua ei muistaisi. Kysyt että tietääkö kaverisi.
Kyllä kertoisin heti. Bros before hoes.
Mistä tiedät ettei kaverisi tiedä kumppaninsa menneisyydestä?
Merkityksetön tieto. Stigmastaan huolimatta seksityö on duuni muiden joukossa. En minäkään ole vaimolleni käynyt työhistoriaani läpi.
Vierailija kirjoitti:
Merkityksetön tieto. Stigmastaan huolimatta seksityö on duuni muiden joukossa. En minäkään ole vaimolleni käynyt työhistoriaani läpi.
Vankilatuomiokin on historiaa ja siten merkityksetön?
Mielestäni ei ole merkityksetöntä kumpikaan
Tuohan on hyvä juttu, sillä tuleva vaimo on varmasti hyvä sänkyhommissa. Et kai vaan ole kateellinen?
Kerro pois. Voi kaverisikin myydä vapaasti seksiä tai käydä hourissa, kun sehän on vain elömää.
Vanhojen aikojen kunniaksi voisit kysyä, jos kaverisi uusi naisystävä voisi vielä ottaa silloin tällöin suihin. Maksua vastaan tietty.
Älä kerro kaverillesi mutta morsiamen kanssa voit varmasti sopia jotain kivaa, ilmaseksi tai pienellä hinnalla.
Itse kertoisin. Asia tulee ilmi kuitenkin ennen pitkää, jolloin ei tarvitse miettiä mitä vastaa kysymykseen "tiesitkö tästä".
Itselleni tämä olisi vastaavan luokan asia kuin jos olisi entinen narkkari/alkoholisti tai ollut vankilassa.
Panisin morsianta minkä pystyisin kertomatta kaverille. Pilde ennen kamuja.
Mitä kumpikaan haittaa, nyt on nyt ja ennen oli ennen...nuoruuden linna reissu tai perseen myynti ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Mitä kumpikaan haittaa, nyt on nyt ja ennen oli ennen...nuoruuden linna reissu tai perseen myynti ihan sama
En minä ainakaan koskisi entiseen huoraan, kuten en vankilatuomion saaneeseenkaan.
Pane menemään äläkä kerro kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin voi olla täysin sama, että joku on ollut linnassa ajettuaan kännissä jonkun kuoliaaksi. Jollekin toiselle ei todellakaan.
Miten tämä vankilajuttu liittyy tähän mitenkään? Vankilaan joudutaan, jos on tehty rikoksia. Ei seksi rahaa vastaan ole mikään rikos.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä vankilajuttu liittyy tähän mitenkään? Vankilaan joudutaan, jos on tehty rikoksia. Ei seksi rahaa vastaan ole mikään rikos.
Molemmista jää ikuinen jälki ja leima ja ovat siten rinnastettavissa.
Aika paha. En kertois