Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te kehtaatte puolustella lasten hyväksikäyttäjää? Järkyttävää!

Vierailija
16.02.2007 |

13-15-vuotiaat tytöt leimaatte syyllisiksi ja aikuinen mies muka syytön! Entä jos kyseessä olisi oma tyttösi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitä kukaan puolusta, rangaistuksen kovuudestahan tässä on ollut puhe. yleensä kun Suomessa ollaan aika lepsuja näiden tuomioiden kanssa. vai onko nyt sitten alkanut uusi tiukempi aikakausi..? toivotaan.

Vierailija
2/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu Timpellä olevan puolustelijoita. En ymmärrä:(

Jätkä on törkeästi käyttänyt hyväksi julkkisstatustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kyseistä tapausta tuntematta, voin vain todeta ettei joku 15v. välttämättä ole enää " viaton lapsi" jota voi ohjailla miten tykkää!

Minä ainakin tunnustan harrastaneeni seksiä 15-vuotiaana 22 vuotiaan kanssa ja tiesin kyllä tasan tarkkaan mitä tein. Ei minua kukaan johdatellut vastoin tahtoani!!

Mutta kuten jo sanoin, puhun nyt ihan yleisellä tasolla. En tähän tapukseen liittyen, koska en sitä tunne.

Vierailija
4/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijät saivat ehdonalaista ja kovat rahalliset tuomiot, mutta mikään summa ei korvaa tuskaa eikä sitä, että nyt 2 vuotta myöhemmin tyttöni joutuu itse asumaan muualla kuin kotona psyykksiten ongelmien vuoksi, ja itse olen luhistumisen partaalla, voi mitä tuskaa olla samassa käräjä salissa syytettyjen kansaa ja kuunnella ....

Vierailija
5/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivoton bimbo jota johdatellaan vastoin omaa tahtoa mihinkään. Jos olisin harrastanut seksiä niin olisin kyllä vastuuni kantanut, enkä ruvennut lapseksi ensiksi leikittyäni aikuista.

Vierailija
6/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaajat onkin sitten asia erikseen. Tunnen erään fiksun tytön joka on tavattoman kaunis ja kypsän näköinen 12- vuotiaaksi. Menisi ihan täysillä parikymppisestä. Hän sanoo miehille, että jos pysyisit kaukana olen vasta lapsi ja ilmoittaa oman ikänsä.

Vierailija
7/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietellä ja imarella ja ....

Vierailija
8/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vietellä ja imarella ja ....

Vierailija
9/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outoa kun teinityttöihin sekaantujista käytetään nimitystä pedofiili... Murrosikäinen ei ole enää " lapsi" (vaikka jonkun lapsi onkin).

Vierailija
10/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti tyttöäni hyväksi, tyttöni estelyistä huolimatta, ajoivat syrjäiselle seudulle ja uhkailivat, miten sellaiseen voi kasvattaa

Vierailija
11/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leimaajista ,ymmärtämättömistä ihmisistä

Vierailija
12/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ehkä miehillekkin opetus että pitäisi varmaan kysyä tytöltä " papereita" että on varmasti yli sen 16 jos siitä on epäselvyyttä. Kyllähän varmasti näitä on jotka väittävät olevansa vanhempia kuin ovatkaan ja miehet menevät lankaan. Ja monet alle 16-vuotiaat näyttää aikavilta ja pukeutuvat seksikkäästi, tissitkin jo kasvaa monella reilusti ennen 16 ikävuotta.

Hyvähän tuo kuitenkin olis jos tuomiot kovenisi. Olen itsekin nuorena tyttönä joutunut raiskausyrityksen kohteeksi joten tiedän kyllä miten pahalta se tuntuu. Mutta tosiaan jos tytöt ovat itse seksiin olleet suostuvaisia niin kaipa siinä vähän pitäisi peiliinkin katsoa vaikka vastuu miehen onkin.

Vierailija
13/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita kahta eri asiaa keskenään.

Vierailija:

käytti tyttöäni hyväksi, tyttöni estelyistä huolimatta, ajoivat syrjäiselle seudulle ja uhkailivat, miten sellaiseen voi kasvattaa

Vierailija
14/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat neitsyen, joka sopii heidän kulttuuriinsä, pääsevät varmasti nyt mielestään paratiisiin, kun saivat 12-v, puhtauden

Vierailija
15/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onTÖRKEÄ lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei raiskaus

Vierailija
16/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se olisi hyväksikäyttö. Sinä jauhat ihan eri asiasta.

Vierailija:

saivat neitsyen, joka sopii heidän kulttuuriinsä, pääsevät varmasti nyt mielestään paratiisiin, kun saivat 12-v, puhtauden

Vierailija
17/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onTÖRKEÄ lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei raiskaus

Vierailija
18/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaisesta tilanteesta. Ei kenenkään vapaudenriistosta ja raiskauksesta.

Muuten olisiko ollut vähemmän törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö jos olisi ollut alle 12V?

Vierailija
19/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat on itse hingunnu sinne radiokoppiin. Ja väittäneet olevansa vanhempia kuin ovat. Ei ole kyllä niin kauhea juttu, kun ei ole kyse raiskauksesta. Ne itse olivat suostuneet siihen kaikkeen. Jälkikäteen vaan alko vähän harmittaan, voi voi sentään. Tossa ei ole kyse mistään pedofiliasta sanan oikeassa merkityksessä.

Vierailija
20/20 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 33!!