Olen 40 vuotias, enkä kestä alkoholia yhtään.
Ei siinä, säästyy rahat ja terveys, mutta suoraan sanottuna joitakin kertoja vuodessa tekisi mieli nollata punkkupullon tms kanssa.
Pulssi nousee ihan pilviin, en saa nukuttua ollenkaan, yleisvointi on muutenkin suoraan sanottuna paska.
Eli ei sitten 😅
Kohtalotovereita?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No en ole koskaan kestänyt viinejä (harmi!) enkä sidukoita enkä oluita enkä liköörejä. Raaka puhdas viina menee pienenä määrin. Konjakki, viski ok.
Mulla nyt on muutenki ruuansulatusyliherkkyyttä. Mitä puhtaampi tavara/juoma, sen paremmin ok. Näin myös alkon kanssa.
Joo. Itse nimenomaan pidän miedompien juomien mausta, enkä ole koskaan "oppinut" kirkkaille.
Miksi pitäisi juoda? Itse en ole juonut yli 10 vuoteen (olen myös yli 40). Kyllä ajan myötä unohtaa ajatuksenkin, että juominen olisi joku vaihtoehto.
No en ole koskaan kestänyt viinejä (harmi!) enkä sidukoita enkä oluita enkä liköörejä. Raaka puhdas viina menee pienenä määrin. Konjakki, viski ok.
Mulla nyt on muutenki ruuansulatusyliherkkyyttä. Mitä puhtaampi tavara/juoma, sen paremmin ok. Näin myös alkon kanssa.