Vain nuori nainen on kaunis, minä kohta 60v olen naurettava pitkine hiuksineni, sileine ihoineni
Olen 56v kaunis nainen
Saisin heittämällä kivan näköisen 30-50 vuotiaan miehen.
Tosin en uskaltaisi kertoa ikääni.
Olisipa odotus jo OHI
olisin vaan läski ruma ryppyinen täti.
Vanha nainen ei ole oikealla tavalla kaunis.
Ihmiset pilkkaa esim madonnaa
Vain nuori nainen on kaunis, minä kohta 60v olen naurettava pitkine hiuksineni, sileine ihoineni
Kommentit (29)
Tavallaan olen tyytyväinen..mutta en voi olla kaunis koska
VANHA =RUMA MUMMO
Ap
Ei ikä tee epäuskottavaa ihmistä. Ellei etsi jotain 30v miestä, joka ei etsi itseään vanhempaa. Saa kaikki tuntea itsensä kauniiksi, vaikka sisäisesti tai ulkoisesti.
Ikää on minullakin, ryppyjä myös. Omalla tavalla olen mielestäni kaunis🖖😘 kaikkee hyvää siulle
Kaunis nuori nainen voi melko pian muuttua rumaksi kun avaa suunsa. Miksi aliarvioit itseäsi jos muut ei sitä aiheuta
Mitä niitä nuoria naisia mietit. Nuoruus on eletty ja sinä olet nyt sen ikäinen kuin olet ja voit halutessasi vertailla itseäsi oman ikäluokkasi naisiin.
- n68v -
ole sitten ruma kun olet kerran vanha
Et ole nuori,mutta et vanhakaan. Olet aikuinen. Lakkaa miettimästä ikää, se on turhaa.
Minun käy sinua sääliksi kun et ole kasvanut henkisesti sen vertaa että tajuaisit että elämässä on niin paljon tärkeämpiä asioita kun ulkonäkö. Kuka viitsii edes miettiä tällaisia.
Et myöskään ymmärrä että ihmiset pilkkaa Madonnaa sen takia että hän on leikellyt itsensä ihan hirviön näköiseksi tavoitellessaan ikuista nuoruutta.
Minusta vanhat ihmiset ovat kauniita ryppyineen, harmain hiuksineen ja eletyn elämänsä kanssa. Vain leikellyt ja ulkonäköään sairaasti koristelevat ovat rumia.
Näinhän se on, sama koskee yhtä lailla miehiä, vaikkakin miehen ideaali on voima, mutta kyllänen ne (voimat) vanhalla miehellä heikkenevät väkisinkin.
Vanhat, yli 60 vuotiaat naiset ovat kauniita omassa sarjassaan eli yli 60 vuotiaissa.
Minun mielestäni on vähän säälittävää, jos mahon elämä pyörii siittäjän "saamisen" ympärillä. Monella tavalla kieroutunutta ja jälkeenjäänyttä
Kannattaa ihan suoraan ottaa tuplana ne lääkkeet.
Pillu ei vanhene, on yhtä naitava, kuin nuoremmilakin.
Itsensä ja arvonsa tunteva nainen on aina ihana sängyssä ja se on jotain, mitä nuoremmat vasta opettelevat +50 naiset ovat kuumia tuonne 70 kymppiin ja jotkut vielä siitäkin etiä päin.
Asian harrastaja Turusta
Vierailija kirjoitti:
Pillu ei vanhene, on yhtä naitava, kuin nuoremmilakin.
Itsensä ja arvonsa tunteva nainen on aina ihana sängyssä ja se on jotain, mitä nuoremmat vasta opettelevat +50 naiset ovat kuumia tuonne 70 kymppiin ja jotkut vielä siitäkin etiä päin.
Asian harrastaja Turusta
Mikä täällä tuoksahtaa pisulle?
Taas. Ap kuuluu hoitoon. Koko elämä mennyt hukkaan tuon pollan kanssa.
Jos kerron ikäni..ihmiset sanovat iästään riippuen
näytät 40 vuotiaalta, jos ovat nuoria
näytät 50 vuotiaalta jos ovat ikäisiäni
niin olemn kaunis , mutta ei minusta nuorta saa....
ap