Montako lasta sinulla on?
Kommentit (50)
Viisi kunnollista tulevaa veronmaksajaa ja maanpuolustajaa.
Kolme aikuista lasta, kaikki käyneet armeijan (kaksi tyttöä), kaikki opiskelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit jo ennalta tietää, että he tulevat maksamaan veroja enemmän kuin kuluttamaan niitä, eli että heidän veroprosenttinsa tulee olemaan vähintään 44 ja että nimenomaan maksavat sen Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit jo ennalta tietää, että he tulevat maksamaan veroja enemmän kuin kuluttamaan niitä, eli että heidän veroprosenttinsa tulee olemaan vähintään 44 ja että nimenomaan maksavat sen Suomeen?
Minä päätän missä he asuvat.
Minulla vain 1 lapsi, jolla kaksi aikuista lasta. Lapseni kouluttautui ja on töissä, ja hänen lapsensa saavat vuoden sisällä opintonsa päätökseen. Kova hinku kavereilla töihin. Olen tyytyväinen mummi.
Ja tätähän tässä kai kysyttiin...
Yhden sain. Ei se vaan elämä aina mee kuten itse haluaa.
Suomessa on EU-maista eniten monilapsisia perheitä.
Jotain kymmenen ja kahdenkymmenen välillä.
3 lasta. Lisään omalta osaltani liikakansoitusta.
Vierailija kirjoitti:
3 lasta. Lisään omalta osaltani liikakansoitusta.
Ainoastaan omalta osaltaan voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on EU-maista eniten monilapsisia perheitä.
Mutta miksi tukia leikataan? Kyllä varmasti on niitä joilla olisi varaa maksaa perheemme kuluja tai jos ei ole niin tekisivät enemmän töitä.
26280 lasta.
Alotin panemisen 18-vuotiaana. Joka päivä uus emäntä. Jokainen tuli raskaaksi. ikää nyt siis 90 vuotta ja lapsia 26280. Lastenlasten lukumäärää en muista, enkä jaksa edes laskea.
Neljä. Kolme poikaa yksi tyttö. Tyttö valmistui juuri yliopistosta. Vanhin pojista on työssä. Keskimmäinen koulussa. Nuorin armeijassa. Ihan normaalilla kasvatuksella tullut, ihan normaaleja ihmisiä. Kessu ja kalja kokeilut on ollut. Tyttöjäkin on kotiin tuotu. Kesätyöt tehty. Rahantaju hyvä. Osaavat ottaa muut huomioon.
Mulla on saman verran lapsia kuin mun mielenterveysongelmaisilla vanhemmilla pitäisi olla, 0.
Lisäännyn enemmän kuin keskimääräinen maailman ihminen.