Tänään on viimeinen elinpäiväsi !
Kommentit (9)
Jos näin on niin vedän kännit. Käyn pokaamassa jonkun miehen mukaan. Tai ehkä jopa pari miestä, vaikka jotkut kaverukset.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on niin vedän kännit. Käyn pokaamassa jonkun miehen mukaan. Tai ehkä jopa pari miestä, vaikka jotkut kaverukset.
Aika kinkyä
Ei ole. Mutta hakisin heti kolaa kaupasta ja pikkupurtavaa, odotellessa. Ehkä videot ja kirjaa. Pihassa voisi haukata välillä happea. Soitto jollekin. Pitäisin jotain turvakiveä kädessä, aistisin sen avulla, meteoriittiko taivaalta olisi tippumassa. Pitäisikö jonkun viedä lapsuuden alueelle, ajokierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kinkyä
Mä lähden tyylillä. Kunnon kännissä ja kunnolla naituna. Tässä on vielä se hyvä puoli että mulla on hypomania päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kinkyä
Mä lähden tyylillä. Kunnon kännissä ja kunnolla naituna. Tässä on vielä se hyvä puoli että mulla on hypomania päällä.
No niin, viini on nyt korkattu ja treffit sovittu mulle kotiin. Hip hei. Onneksi kerroit etukäteen tästä että tiesin alkaa heti varautumaan.
Armottomassa kännissä