Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on viimeinen elinpäiväsi !

Vierailija
19.10.2024 |

Miten vietät sen ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armottomassa kännissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on niin vedän kännit. Käyn pokaamassa jonkun miehen mukaan. Tai ehkä jopa pari miestä, vaikka jotkut kaverukset.

Vierailija
4/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on niin vedän kännit. Käyn pokaamassa jonkun miehen mukaan. Tai ehkä jopa pari miestä, vaikka jotkut kaverukset.

Aika kinkyä

Vierailija
5/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta hakisin heti kolaa kaupasta ja pikkupurtavaa, odotellessa. Ehkä videot ja kirjaa. Pihassa voisi haukata välillä happea. Soitto jollekin. Pitäisin jotain turvakiveä kädessä, aistisin sen avulla, meteoriittiko taivaalta olisi tippumassa. Pitäisikö jonkun viedä lapsuuden alueelle, ajokierrokselle.

Vierailija
6/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kinkyä

Mä lähden tyylillä. Kunnon kännissä ja kunnolla naituna. Tässä on vielä se hyvä puoli että mulla on hypomania päällä.

Vierailija
7/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kinkyä

Mä lähden tyylillä. Kunnon kännissä ja kunnolla naituna. Tässä on vielä se hyvä puoli että mulla on hypomania päällä.

No niin, viini on nyt korkattu ja treffit sovittu mulle kotiin. Hip hei. Onneksi kerroit etukäteen tästä että tiesin alkaa heti varautumaan.

Vierailija
8/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion luovuttaa elimeni.

Vierailija
9/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme